"Bedrijfsleiders en hun (klein)kinderen een unieke, interactieve middeleeuwse beleving bezorgen", dat was de invalshoek voor de ING Business familiedag.
Een kolfje naar de hand van Deadline Entertainment Group dat, ter gelegenheid van haar 20 jaar bestaan, uitpakt met de lancering van 't Hooghuys.
Specialist in de Middeleeuwen
't Hooghuys heeft zich, als initiatiefnemer van het jaarlijks internationaal tornooi, markt en kampement Quondam (>6.000 bezoekers en 350 deelnemers uit meer dan 10 Europese landen), de afgelopen jaren intensief toegelegd op onderzoek en het ontwikkelen/produceren van historisch correcte materialen, middeleeuwse keuken en animaties. Vanaf 2014 deelt 't Hooghuys deze kennis met eventbureaus, event managers en marketeers die op zoek zijn naar een authentieke beleving voor hun evenement. "Of het nu gaat om een teambuilding, personeelsfeest, family day, meeting, product lancering of nieuwjaarsreceptie, onze 'middeleeuwse saus' maakt van elk event een unieke belevenis."
Joël Dumont: "We horen steeds vaker van klanten en event managers hoezeer ze zijn uitgekeken op die strakke lounge thema's, dat het steeds moeilijker wordt om origineel uit de hoek te komen. De enthousiaste feedback en de dankbaarheid die ons steeds weer te beurt valt na zo'n middeleeuws event sterkt ons alleen maar in onze keuze om de middeleeuwen en zijn evenementiële mogelijkheden op de kaart te zetten. Wat is er nu mooier dan mensen met het leven van hun eigen voorouders te laten kennismaken?"
"Ons uitgebreid netwerk van historische locaties, in het geval van ING was dit het Kasteel van Groot Bijgaarden, maakt dat we optimaal rekening kunnen houden met briefing van de klant inzake regio voor het event. We zijn overigens in heel de Benelux de enige leverancier die historisch correct meubilair (15e eeuwse replica's), middeleeuwse tenten, luifels en decoratiemateriaal te huur aanbiedt."
Open het boek op de website van 't Hooghuys en verken de verschillende hoofdstukken: locaties, events, animaties en materiaalverhuur.