Alle congreslocaties in Nandrin op een rij
De beste congreslocaties in Nandrin vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 5+ unieke congreslocaties in Nandrin. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Château du Val Saint-Lambert
Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
Palais des Congrès
Met zijn uitzonderlijke infrastructuur aan de oevers van de Maas in het hart van het Parc de la Boverie, zijn eigen management en technisch personeel, evenals een nabijgelegen viersterrenhotel, is het congrescentrum Palais des Congrès de Liège de ideale p
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Centre d'Interprétation de la Pierre de Sprimont
Huur een unieke locatie voor uw bedrijfsevenementen: The Stone Interpretation Center.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 51 reviews over bedrijven in de categorie 'congreslocaties in Nandrin'.
BluePoint Liège
Uitstekende ontvangst op basis van een indrukwekkende infrastructuur.
Hartelijk dank voor uw welkom tijdens onze teambuildingsdag!
Uw modulaire en zeer goed uitgeruste kamers hebben gemakkelijk gespeeld met ons ritmische schema -> Kom hier langs voor de lunch terwijl we de organisatie van uw vorige kamer veranderen, noch gezien noch bekend. Wat een goocheltruc!
Het organiseren van het evenement was een plezier dankzij jullie steun tijdens de voorbereiding en uitvoering ervan.
Dit alles onderstreept door een kwalitatieve cateringservice...
Nogmaals bedankt!
BluePoint Liège
Onberispelijke service
Perfect uitgeruste kamers, zeer gemakkelijke en flexibele organisatie, uitstekende maaltijd.
BluePoint Liège
Erg bedankt
Hallo meneer De Smedt,
Met dit kleine e-mailtje wil ik namens het Comité van de Grande Commanderie de Saint-Bacchus de Liège-Verviers u, evenals uw hele team, uit de grond van mijn hart bedanken voor uw bijdrage aan de organisatie van ons 50e Hoofdstuk Meesterlijk.
Je bent een geweldige architect geweest van ons totale succes. Uw reactievermogen, uw professionaliteit en vooral uw vriendelijkheid hebben ons overweldigd.
Alles wat we tijdens onze voorbereidende gesprekken vroegen, werd bereikt en nog meer als ik bijvoorbeeld aan de menukaart denk.
Dankzij u hebben wij de felicitaties ontvangen van onze Grootmeester van de Orde en van onze Grootcontable van België.
Veel mensen hebben mij verteld dat we de lat zo hoog hebben gelegd wat betreft het organiseren van dit Magistrale Kapittel dat het heel moeilijk zou zijn om met ons te concurreren!!!
Alles was perfect: de examenzaal van Ecuyers, de kapittelzaal, het aperitief met de projectie van het tafelplan, de eetkamer met projectie van de Powerpoint, de absoluut heerlijke maaltijd (een dikke proficiat aan zowel de chef als zijn brigade) zonder we vergeten een absoluut onberispelijke service (dankzij Caroline en het team).
Geachte heer De Smedt, Beste Benoît: hartelijk dank voor alles!!! Ik hoop dat we in de nabije toekomst nog steeds de kans krijgen om samen te werken???
Fijne dag en vooral veel succes, verander niets.
Met vriendelijke groeten.
Voor de commissie,
Guy Legros
Commandant
BluePoint Liège
Geweldig evenement met Bluepoint!
Geweldig werk! Als u op zoek bent naar een locatie voor een succesvol evenement, dan is dit de plek om naartoe te gaan. 10/10 tevredenheid. Alles werd met zorg en professionaliteit gedaan. Het betrokken team heeft ons gedurende de hele organisatie van het evenement bijgestaan en het is een grote opluchting om iemand te hebben die uw project vanaf het begin begrijpt.
Top congreslocaties in Nandrin
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de congreslocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste congreslocaties in het centrum van Nandrin? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle congreslocaties in Nandrin dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte congreslocatie in het centrum van Nandrin
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nandrin. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een congreslocatie boeken in het centrum van Nandrin was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze congreslocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Evenementenlocaties in Nandrin, Feestzalen in Nandrin, Trouwlocaties in Nandrin, Vergaderzalen in Nandrin
Jouw congreslocatie in Nandrin toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw congreslocatie toe aan dit overzicht met congreslocaties in Nandrin. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: