Alle evenementenlocaties in Aubel op een rij
De beste evenementenlocaties in Aubel vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 11+ unieke evenementenlocaties in Aubel. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Restaurant Café Modern
Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Landgoed Altenbroek
Landgoed Altenbroek is een historische 14e eeuwse kasteelhoeve gelegen in de Belgische Voerstreek, weg van de drukte maar toch centraal. Het landgoed is omgeven door prachtige natuur en heeft een sfeervolle uitstraling. Het is een perfecte locatie om te v
Kloster Heidberg
'Kloster Heidberg': nieuwe vergadertopper in de Duitstalige Gemeenschap van België.
La Fabrik
La Fabrik is een groepering van oude industriële gebouwen die in 'event spaces' geconverteerd zijn. 6 ruimtes op 2 niveaus met een totaal oppervlakte van 6000 m²!
Maison Visavis
We hebben er onze missie van gemaakt om het oude landhuis met nieuwe charme nieuw leven in te blazen.
Fireplace Aachen
De evenementenlocatie "Fireplace" in Aken is een moderne en stijlvolle locatie die ideaal is voor privé-evenementen, bedrijfsevenementen en tentoonstellingen.
MECC Maastricht bv
MECC Maastricht is een multifunctioneel evenementen locatie in het Bourgondische Maastricht. Wij bieden 30.000m2 vol mogelijkheden. Of het nu gaat om een vakbeurs, een conferentie, een productpresentatie of een bedrijfsfeest gaat.
Espace Georges Truffaut
Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 1000 gasten.
Tapijn
Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 28 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Aubel'.
Kloster Heidberg
Geweldige sfeer, geweldige service, ten zeerste aanbevolen
We hadden een intern gesprek met het bedrijf gepland. Vanaf de reservering tot de uitvoering is alles perfect verlopen. Het contact verliep altijd snel en vragen en verzoeken werden professioneel afgehandeld en uitgevoerd. De feedback van de deelnemers op het proces, het eten en de organisatie was steeds positief. We zullen zeker terugkomen naar het Heidberg-klooster in de toekomst.
Kloster Heidberg
Seminar in het Adelheidis-gebied
Zeer goed uitgeruste seminarruimte, heerlijk eten, mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel - een echte aanrader!
Kloster Heidberg
Een heel fijn welkom: toppersoneel en prachtige plekken
We organiseerden een conferentie met iets meer dan honderd mensen. De prachtige locaties werden door de deelnemers gewaardeerd. De akoestiek was erg goed en het podium was ideaal voor presentaties. Alles was klaar toen we aankwamen en de techniek was gemakkelijk te leren. Een klein minpuntje was het cateringaspect, dat niet gevarieerd genoeg was voor de smaak van de deelnemers. Persoonlijk heb ik het contact met het team ter plaatse op prijs gesteld, dat zeer alert was op onze verwachtingen, zeer flexibel en geduldig. Ik raad het aan. Uitstekende waarde voor uw geld.
Kloster Heidberg
Een unieke locatie waar aan alles gedacht is
Het voormalige klooster is prachtig verbouwd tot een uniek seminariecentrum en hotel. Er is werkelijk aan alles gedacht om er een heel aangenaam verblijf van te maken. De zusters zouden jaloers zijn. ;-) De service is uitstekend en alles is ook heel toegankelijk voor wie minder goed te been is.
Top evenementenlocaties in Aubel
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Aubel? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Aubel dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Aubel
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Aubel. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Aubel was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Aubel, Feestzalen in Aubel, Trouwlocaties in Aubel, Vergaderzalen in Aubel
Jouw evenementenlocatie in Aubel toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Aubel. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: