Alle evenementenlocaties in Est op een rij
De beste evenementenlocaties in Est vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 12+ unieke evenementenlocaties in Est. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
De Kaap bv
Voor het leukste bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, gezelligste familiedag of uniek personeelsuitje! Centraal in Nederland, in- & outdoor met voor ieder wat wils! Je kunt hier terecht voor een compleet evenement op maat en vindt er alles onder één dak.
Fort bij Asperen
Op zoek naar een unieke locatie voor uw vergadering, lezing of presentatie? In de genieloods van Fort bij Asperen bevindt zich in de kelderverdieping een grote vergaderzaal voorzien van een beamer, scherm en presentatiemogelijkheden.
Vrij in Culemborg
Bij VRIJ krijg je meer dan een doorsnee vergaderplek. In plaats van enkel een zaal, biedt VRIJ je een volledige locatie voor een concurrerend tarief. Dit betekent dat je zelf kiest waar je samenkomt, traint of een presentatie houdt zonder onbekenden om je
Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch
Voor een vergader- of eventlocatie nabij het centrum van Den Bosch, in een groene omgeving én goed bereikbaar bent u Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch aan het goede adres!
Brabanthallen 's-Hertogenbosch
Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch biedt met ruim 55.000 vierkante meter, onderverdeeld in acht hallen en verschillende zalen, ruime mogelijkheden voor de meest uiteenlopende evenementen.
Autotron
Autotron Rosmalen is een geliefde evenementenlocatie in een natuurlijke omgeving met een grote keuze aan mogelijkheden voor binnen- én buitenevenementen.
1931 Congrescentrum 's-Hertogenbosch
Elke steen van 1931 Congrescentrum Brabanthallen ademt historie. Anno nu is 1931 een markant, sfeervol en modern congrescentrum in 's-Hertogenbosch.
Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central, gelegen in hartje centrum van 's-Hertogenbosch, beschikt over diverse multifunctionele vergaderzalen en feestzalen. De zaalopstelling en inrichting is geheel af te stemmen op uw wensen voor uw bijeenkomst, vergadering, seminar,
Foyé
Foyé is de ontvangstruimte van de stad. Dé plek in hartje centrum die je kan boeken voor: workshops, evenementen, vergaderingen of andere bijeenkomsten.
Theater aan de Parade
Unieke locatie met verschillende foyers, grote (950 pax) en kleine zalen (10 pax)
Buitenplaats Amerongen
Van congressen, vergaderingen en bedrijfsjubilea, tot sfeervolle privé feesten en stijlvolle huwelijken. Met zorg georganiseerd en tot in de puntjes geregeld!
Klooster Bethlehem
Klooster voor unieke feesten, bijeenkomsten, presentaties en huwelijken.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 3 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Est'.
Golden Tulip Hotel Central
uitzwaaifeestje
Voor mijn afscheid wilde ik graag een borrel met evt. een diner (buffet) doen voor een aantal collega's.
Ondanks dat ik redelijk kort van te voren contact opnam heb gesprek over de mogelijkheden als zeer prettig ervaren.
Uiteindelijk bleek alles geweldig goed geregeld te zijn. Het buffet diner was zeer netjes verzorg en was erg lekker.
Daarnaast was de ruimte, de Moriaanbar, heel gezellig ingericht met voldoende st- en zitplaatsen.
Kortom, een heel fijn uitzwaaifeestje kunnen vieren door de goede verzorging van de medewerkers van Hotel Centraal. Hartelijk dank.
Golden Tulip Hotel Central
Alles naar wens verlopen
Het kon niet beter.
Golden Tulip Hotel Central
Helemaal top
Het contact en de uitvoering waren van begin tot einde uitstekend! Tweemaal moesten we ons feest uitstellen. Maar het contact bleef positief, er werd meegedacht en oplossingsgericht gewerkt.
Ook op de avond zelf fijn contact en hulp indien gewenst direct geboden. Kwaliteit/prijs zeer goed, totaal geen negatieve dingen te noemen. Ook personeel op de vloer vriendelijk en hulpvaardig. Golden Tulip jullie waren helemaal top!!!
Top evenementenlocaties in Est
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Est? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Est dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Est
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Est. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Est was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Est, Feestzalen in Est, Trouwlocaties in Est, Vergaderzalen in Est
Jouw evenementenlocatie in Est toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Est. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: