Alle feestzalen in Hornu op een rij
De beste feestzalen in Hornu vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 9+ unieke feestzalen in Hornu. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Cense de Lalouette
Een schitterend kader en een warm team ten dienste van uw evenement op maat voor zowel particulieren als professionals.
Sparkoh!
Er zijn honderden mogelijkheden, waarom dan kiezen voor het Pass? Naast exclusieve ruimten telt het Pass ook 28 ha parken voor alle mogelijke avonturen, 10.000 m2 tentoonstellingen om alle leergierigheden te bevredigen.
Lotto Mons Expo
Fairpak SRL ondersteunt u als manager van de multifunctionele hal LOTTO MONS EXPO bij de planning en installatie van uw evenement.
Martin's Dream Hotel
Martin’s Dream Hotel is a 4-star ‘superior’ hotel, combining the heritage of the past with the comfort of modernity.
La Grillade
Het restaurant La Grillade biedt u de verhuur van hun zaal aan en dit, met een organisatie van A tot Z, want het zijn de kleine details die een evenement tot een onvergetelijke ervaring maken! De unieke setting van La Grillade zal uw gasten verrassen en verrukken.
Le Grand Champ
Receptiezaal met traiteurdienst bruiloften, seminaries, banketten, doopfeesten, communies, verjaardagen, retraites, kerstavond, ...
Domaine du Chant d'Eole
Bent u op zoek naar een unieke plek om uw bruiloft te organiseren? Bent u op zoek naar een moderne en ultra-uitgeruste zaal voor de organisatie van een seminarie, een congres of een dag Team Building?
Château d'Havré
Verhuur van zalen (bruiloften, verjaardagen, teambuilding, enz.). Wat is er idyllischer, majestueuzer dan trouwen in een van de oudste en meest prestigieuze kastelen van ons cultureel en architectonisch erfgoed!
La Ferme De Widewance
Het hele team van La Ferme de Widewance heet u welkom in een natuurlijke en warme omgeving. De ontvangstruimte uit 1780 heeft een majestueus zichtbaar raamwerk.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop feestzalen in Hornu
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Hornu? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Hornu dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Hornu
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Hornu. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Hornu was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Hornu, Evenementenlocaties in Hornu, Trouwlocaties in Hornu, Vergaderzalen in Hornu
Jouw feestzaal in Hornu toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Hornu. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: