Obers Voor Evenementen
Op zoek naar 'obers voor evenementen'? In onze database vind je alle leveranciers die obers voor evenementen aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'obers voor evenementen'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
Gallant & More
Gallant & More staat voor u klaar om de bediening op uw feest uit handen te nemen. We zijn gespecialiseerd in feesten aan huis.
De Ober Catering
De centrale gedachte van het bedrijf is om mensen te laten genieten van lekker eten en gezelligheid in een vertrouwde omgeving.
Meer resultaten wereldwijd
Aksident
Aksident is een acteursgezelschap met roots in het straattheater. Gestart als duo in 1986, is Aksident ondertussen uitgegroeid tot een companie van een twaalftal acteurs en actrices.
Deltaworx
Deltaworx, opgericht in 2012, is gespecialiseerd én erkend in het uitzenden van kwalitatief, goed opgeleid studentenpersoneel.
Agence C
Agence C staat in voor all round event staffing. Denk maar aan hostesses, waiters, event models, stagehands, parkingboys, barpersoneel of brand ambassadors.
Mise en Place België
In 20 jaar zijn we gegroeid tot een internationaal erkend uitzendkantoor voor de horeca dat zich gespecialiseerd heeft in piek- & ziekbezetting in hotels, restaurants, congresgebouwen, evenementen en bij cateraars.
Le Muselet d'Or
Le Muselet dÔr verzorgt een culinaire happening bij u thuis of elders, met alle voordelen van een gastronomisch restaurant.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 5 reviews over bedrijven in de categorie 'obers voor evenementen'.
Aksident
Een ludieke ceremoniemeester op ons huwelijksfeest
Het is cliche maar deze dag zal toch één van de mooiste uit ons leven zijn. We wilden geen standaard huwelijk met fotobooth, talloze speeches of het pakje friet later op avond..we wilden een origineel ontspannen feest doorspekt met humor. Ik had Aksident reeds aan het werk gezien op een proclamatie als sfeermakers met acts en maakte de vertaalslag meteen naar ons huwelijk. Bovendien was er een mooie link met de hobby van mijn man..toneelspelen. We konden vertrouwen op een gedreven ceremoniemeester die onze gasten met een kwinkslag verwelkomde. Het ijs was meteen gebroken toen de gasten ons daarna feliciteerden. Onze acteur Roel wist als geen ander het publiek te bespelen op het gepaste moment met de juiste humor. Ook de miniconcertjes aan tafel van onze gasten werden in dank afgenomen. Hij wist goed in te spelen op reacties van het publiek..van improvisatie gesproken. Mijn schoonvader heeft hem paar keer uit zijn kot gelokt maar Roel bleef standhouden en deed er nog een schepje humor bovenop, knap. bijna 1 jaar na datum spreken de gasten nog steeds over de ceremoniemeester van ons feest. Niet zozeer het eten en de DJ is bijgebleven maar het unieke concept dat we verzwegen hadden tot de dag zelf.
Aksident
feestzaal La Maria
wat een heerlijk intiem plekje in hartje stad!
Ik genoot hier van een verrassingsfeestje voor mijn zestigste verjaardag. Het was een zeer fijne samenwerking met de eigenaars waarvoor geen enkele moeite te veel was. De welkomsreceptie was binnen voorzien maar omwille van het onverwachte mooie weer (oktober) was men onmiddellijk in de weer om de receptie buiten op de binnenkoer te organiseren, wat een onvergetelijke ervaring was, zowel voor alle genodigden als voor mezelf. Men dacht mee creatief na om het feestje een persoonlijke sfeer te geven, foto's (op het toilet), extra feestelijke en andere hoedjes enz. De locatie is schitterend en baadt in een warme sfeer, er is een aparte ruimte waar er buffet kan staan en het zaaltje heeft een prachtige houten vloer en prima geluidsinstallatie zodat er naar hartenlust kan gedanst worden. Omwille van geluidsoverlast voor de omliggende buurt worden de feestjes bij voorkeur in de vroege avond georganiseerd. Op zich geen enkel probleem, iedereen had een geweldige tijd en stond 's morgens gezond weer op ;)
Oprechte dank aan Jan en Katrien voor de hele fijne samenwerking en persoonlijke inzet!
Aksident
Geslaagde act in opdracht van BKM tijdens VOKA Nieuwjaarsreceptie
Het duo gastheren heeft op een speelse, ludieke en niet dwingende manier de gasten verwelkomd en geëntertaind tijdens de VOKA nieuwjaarsreceptie in Hasselt. Tegelijkertijd hebben ze een gadget van BKM uitgedeeld aan de gasten.
Alles is zeer vlot verlopen! De mensen van Aksident hebben actief meegedacht met ons om het concept uit te werken en dit allemaal in een zeer krappe tijdsspanne. Ook tijdens het evenement is alles zeer vlot verlopen. Het was een fijne samenwerking en Roel en Vincent zijn echt toppers in hun vak.
Aksident
Geslaagde, leuke act
Zeer correcte mensen, snel antwoord op vragen via email, snelle booking en vooral goede act. Serge was super vriendelijk, grappig, verrassend, tovert glimlach op het gezicht, is attent voor kinderen. Fijne samenwerking met Aksident op onze nieuwjaarsreceptie voor ons personeel!
Obers Voor Evenementen
Op zoek naar 'obers voor evenementen' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan kunnen wij jou helpen. Op onze website vind je maar liefst 7 leveranciers om je hiermee te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij het organiseren van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.
Obers voor evenementen: alles op één website
Wij hebben alle bedrijven voor obers voor evenementen op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor zaken als obers voor evenementen, ober, obers, klungelige ober, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken ben je bij eventplanner.nl aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Link aanmelden
Voeg zelf kosteloos een leverancier toe aan dit overzicht. Zo bereik je in één klap duizenden prospecten die op zoek zijn naar obers voor evenementen. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
TIP! - Hoeveel drank en hapjes moet je voorzien op een feest of evenement?
Niets is zo vervelend als een leeggeplunderd buffet of genodigden die met een hongerig gevoel blijven zitten. Achteraf tonnen eten weggooien is ook niet prettig.
Drones serveren (en morsen) drankjes op evenement...
Een drone die vliegensvlug je drankje komt brengen op een event? Echte obers hoeven voorlopig (nog) niet te vrezen voor hun baan. De techniek is echter veelbelovend. Bestellen we straks allemaal zo?
Waarom hamburgers eigenlijk altijd kunnen op een event
Minuscule amuses voorbij zien komen met een hongerige maag of hor d'oeuvres aangeboden krijgen waarbij de ober zich onhandig verslikt in de ingrediënten-brij zijn spraakmakende catering voorbeelden op alledaagse events.
Butlers? Nog van deze tijd?
Zijn butlers nog van deze tijd? En wanneer zet je de ober aan de deur om plaats te maken voor een butler? Vincent Vermeulen runt de School for Butlers en is vandaag Kevin zijn studiogast.
19 regels voor zakelijke etiquette
Het zakenleven mag dan een harde wereld zijn, dat wil niet zeggen dat er geen plaats is voor elementaire beleefdheid en sociale afspraken.
Eventbureau Ductape inspireert met brede waaier
Op zoek naar inspiratie voor je volgende event? Dan kan je misschien wat ideeën tanken bij Ductape. Dit ervaren full-service evenementenbureau geeft je graag een kijkje in haar drukke agenda van de voorbije weken.
TIP! - Checklist budget evenementen
Een budget opstellen is een uitgebreide taak waarbij je gemakkelijk een kostenpost vergeet. Met onderstaande checklist helpen we je op weg om je budgettering zo gedetailleerd en compleet mogelijk te maken.
TIP! - Hoe kies je een partycateraar?
Een (party)cateraar kies je niet lukraak. Ook bij een evenement gaat de liefde van de deelnemers door de maag. Catering is dus erg belangrijk en moet aansluiten bij de doelstelling van je evenement en de doelgroep. Waar moet je op letten?