Alle trouwlocaties in Boorsem op een rij
De beste trouwlocaties in Boorsem vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 18+ unieke trouwlocaties in Boorsem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
La Butte aux Bois
Een 5-sterren superior hotelresort met een prachtige omgeving, 60 weelderige kamers, een Michelin-restaurant met twee sterren, een tijdloze bistrôt en een Shiseido Spa.... en meer!
Els- Events
De meest unieke evenementen locatie van Limburg! Van bedrijfsborrels tot aan vergaderingen!
Restaurant Bien Soigné
Wij verzorgen vakkundig al uw feesten, zowel in het bedrijfsleven als in de privé. Een bruiloft, receptie, buffet, babyborrel, communie, seminarie, personeelsuitje of verjaardag, ... voor elke gelegenheid zijn wij de juiste partner.
Kasteel Pietersheim
Wilt u op een unieke plek uw bruiloft, communie of zakelijk evenement organiseren. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verwennen met een mooie avond? Dan is Kasteel Pietersheim bij uitstek de plek die aan al uw wensen voldoet.
Van der Valk Hotel Stein-Urmond
Van der Valk Hotel Stein-Urmond is gespecialiseerd in zakelijke en feestelijke ontmoetingen. Een ruime gratis parking en een zeer centrale ligging staan garant voor een uitstekende bereikbaarheid.
Buitenplaats Vaeshartelt
Kasteel Vaeshartelt heeft een alles-onder-één-dak formule. Er staan 22 vergaderzalen en 4 klassieke feestzalen tot uw beschikking. Voor een plenaire sessie kunt u met maximaal 200 personen terecht, met de mogelijkheid om uit te breiden.
Château St. Gerlach
In Valkenburg, in het schitterende Ingendael, op 10 minuten rijden van Maastricht, ligt Château St. Gerlach. Een landgoed vol herinneringen en met een overweldigende schoonheid en grandeur.
Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 1000 gasten.
Rebelle Maastricht
Gevestigd in de Augustijnenkerk, een Rijksmonument uit de 17de eeuw met een bijzondere uitstraling door haar hoge plafond, fantastische raampartij en meer dan indrukwekkende interieur.
EMG Venue De Groote Sociëteit
De Groote Sociëteit is door haar mooie en centrale ligging een unieke evenementenlocatie voor het houden van presentaties, lezingen, vergaderingen en recepties.
Tapijn
Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.
Onder de brug
Wilt u op een unieke plek uw trouwfeest of privéfeest organiseren. Het glas heffen met uw zakenpartners of collega’s? Onder de Brug is uitermate geschikt als exclusieve event locatie in Limburg.
Fabulous
Beachclub Fabulous. Unieke feestlocatie gelegen in Neeroeteren (Maaseik). Van losse zaal huur tot compleet verzorgde feesten in elke aangelegenheid.
Terra by Roots
Naast onze gezellige cocktailbar bieden we nu ook een prachtige locatie voor diverse evenementen zoals babyshowers, verjaardagsfeesten, personeelsbijeenkomsten, teambuildingactiviteiten, recepties, ...
Sentower Park
Sentower Park biedt de mogelijkheid om aan een brede waaier van activiteiten en evenementen deel te nemen, in een mooi en natuurlijk kader.
Bevershof Bistro-Ellen
Wij voeren een Frans-Belgische keuken, en beschikken over 6 feestzalen van 15 tot 250 pers. In ons complex hebben wij ook een restaurant met uitgebreid terras voor een 100 tal gasten. Gratis parking en speeltuin hebben wij voorzien voor onze jonge bezoeke
Martin's Rentmeesterij
Martin’s Rentmeesterij is situated 150m of a heritage site: the Grand Commandery of Alden Biesen, which boasts a stunning location in Bilzen, in Flemish Limburg.
De Schinvelder Hoeve
Deze uit 1385 stammende kasteelboerderij heeft werkelijk alles te bieden wat u als particulier of bedrijf wenst.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop trouwlocaties in Boorsem
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Boorsem? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Boorsem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Boorsem
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Boorsem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Boorsem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Boorsem, Evenementenlocaties in Boorsem, Feestzalen in Boorsem, Vergaderzalen in Boorsem
Jouw trouwlocatie in Boorsem toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Boorsem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: