Alle trouwlocaties in Herzele op een rij
De beste trouwlocaties in Herzele vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 21+ unieke trouwlocaties in Herzele. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Zaal Torengalm Aaigem
Feestzaal Torengalm, een begrip in de regio, bestaat al meer dan 50 jaar en is dé locatie voor allerlei feestelijke gelegenheden. Van babyborrels tot fuiven.
Kloosterstraat40
Kloosterstraat40 een gerestaureerd klooster dat omgevormd werd tot een centrum voor opleidingen en trainingen met mogelijkheid tot overnachting.
Studio 'S
Studio 'S is een gloednieuwe uiterst professioneel uitgerust eventlocatie. We beschikken over 20 jaar ervaring in ons productioneel en technisch team.
't Landhuys Van Leeuwergem
't Landhuys van Leeuwergem biedt 5 zalen, een indrukwekkende toog en verschillende terrassen in een idyllische tuin met buitenhaard en extra speeltuin.
Traiteur Hof ter Teirlinck
Feestzaal - traiteur Hof ter Teirlinck.
Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid beschikt over een polyvalente ruimte die u kan gebruiken voor seminaries, recepties, huwelijksfeesten, ...
De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
Zaal De Brigge
De Filatuur
De Filatuur is een authentieke eventlocatie in de voormalige textielfabriek FFR, Filature et Filteries Réunies, in Aalst. De locatie wordt verhuurd voor bedrijfsevents, huwelijksfeesten, … tot 500 personen.
The lounge boat
Op zoek naar een unieke evenementen locatie, dat kan nu te Aalst! The Lounge Boat te Aalst. U kan er gebruik maken van het beneden-dek, een ruimte waar je kleine feesten of hoogstaande evenementen een unieke inkleding kan geven en dit tot 350 personen.
Holy Art HHart Aalst
Holy Arts Events te Aalst is een unieke kerk omgebouwd naar de meest luxueuze evenementzaal uit de streek.
Hofstede ter Biest
Voor feesten en vergaderingen hebben we onze nieuwe en volledig uitgeruste feestzaal gebouwd. De unieke sfeer van onze historische vierkantshoeve heerst ook hier.
Feestzaal Saksenboom - Catering Koriander & Kaneel
Wereldkeuken op maat, op locatie of in onze feestzaal Saksenboom.
L'Etage by Cul'eau
L’Etage is een vergaderruimte met private dining service die plaats heeft voor 12 tot 33 personen. Deze uniek ruimte met volledig uitgeruste open keuken biedt vele mogelijkheden voor zakelijke ontmoetingen en privé bijeenkomsten.
Heilig Hart Brouwerij
De Heilig Hart Brouwerij is een artisanale microbrouwerij in de oude kerk van Kwatrecht. Deze unieke brouwerij als locatie van uw volgend event?
The Corridor
Ontdek The Corridor, een evenementenlocatie in Wetteren, perfect voor culturele evenementen, concerten en bijeenkomsten. Ervaar een rijke programmering in een levendige ruimte die een divers publiek tegemoetkomt.
Lesco
Een uniek kader in een authentieke, charmante directeurswoning met prachtige tuin en vijver.
De Montil
De Montil is al meer dan 40 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of privé-aangelegenheden.
Salons 't Oud Gemeentehuis
4 rustieke feestzalen aan de oevers van de Schelde van 15 tot 220 personen. Recepties op terras en/of wintertuin. Culinaire wandeling vanaf 50 euro per persoon of gastronomische menu aan tafel.
De Mooie Molen
Welkom bij Feest- & Eventzaal De Mooie Molen in Meldert, waar elk evenement verandert in een onvergetelijke belevenis.
De Architect
De Architect is een authentieke eventlocatie met ommuurde tuin en grasgroene wei in hartje Pajottenland, ondergebracht in een oude oogstschuur uit 1863, volledig gerenoveerd in een fusiestijl van oud en nieuw.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.85/10. Gebaseerd op 43 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Herzele'.
De Montil
Klantenevenement - maart 2024
Namens een klant hebben wij een evenement georganiseerd in De Montil en het was een groot succes! Kim en haar team waren super behulpzaam in de aanloop naar het evenement en het personeel ter plaatse tijdens het evenement was briljant, efficiënt en professioneel. Hun steun om ervoor te zorgen dat het evenement soepel en probleemloos verliep, zorgde ervoor dat de klant aan het eind van de dag uiterst tevreden was. De locatie is ruim en mooi en kan voor verschillende soorten evenementen worden gebruikt. Hun plaatselijke AV-leverancier, Play, was ook fantastisch en ondersteunde echt al onze behoeften als het ging om de AV-vereisten om een echte professionaliteit aan het evenement toe te voegen. We kijken ernaar uit om daar in de toekomst een evenement te organiseren.
De Montil
Certificate of Excellence
We hadden een viering met 311 dames; Veel lovende reakties zoals "mooie locatie, heerlijk diner met perfecte bediening"
De Montil
Alweer een geslaagd personeelsevent in De Montil
Na een geslaagd personeelsevent (meeting met aansluitend BBQ) in september 2023, waren wij opnieuw zeer tevreden van ons Nieuwjaarspersoneelevent (meeting incl. receptie en walking diner) in januari. Zeer vlotte organisatie van het hele event voor een heel grote groep (met oa breakout rooms) wat niet altijd evident is. Hierbij werd opnieuw een heel goede service en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Tenslotte werd ook de catering opnieuw bijzonder gesmaakt. Kortom, weer tip top in orde !
De Montil
Zeer geslaagd personeelsfeest bij De Montil
We organiseerden ons personeelsfeest bij de Montil en we waren super tevreden over de samenwerking! Alles werd goed en correct opgevolgd, iedereen bij jullie stond klaar om te helpen en niks was te veel. Dit alles ook steeds met een glimlach en een vriendelijk woord. Ik heb ook alleen maar positieve reacties gehoord van collega’s over de locatie (die heel mooi was), de organisatie (die dik in orde was) en het eten (voor jullie lasagne kom ik graag nog eens tot in Affligem gereden :)).
Top trouwlocaties in Herzele
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Herzele? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Herzele dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Herzele
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Herzele. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Herzele was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Herzele, Evenementenlocaties in Herzele, Feestzalen in Herzele, Vergaderzalen in Herzele
Jouw trouwlocatie in Herzele toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Herzele. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: