Alle vergaderzalen in Arendonk op een rij
De beste vergaderzalen in Arendonk vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 29+ unieke vergaderzalen in Arendonk. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Alta Ripa II
Alta Ripa is een imposante kasteelhoeve. Opvallend mooi gelegen te midden van stijlvolle tuinen en terrassen in een bosrijk domein van 5 hectare. De feestzalen ademen klasse, traditie, smaak en luxe uit.
Molenhof Ravels
De ideale bestemming voor een feest met impact. Meer dan 30 jaar ervaring en eigen chefs achter het fornuis.
Priorij Corsendonk
Een 14de eeuws klooster, vandaag bekend om zijn feestservice, evenementenkader en conferentiecentrum. De gewelvenbar, charmanete kamers, de monumentale Kapittelzaal en de prachtige Renaissancetuinen die de Priorij laten schitteren in zijn pracht.
Moleneinde 10
Organiseer je een executive meeting? Een workshop tot 8 personen? Vergaderen doe je op een exclusieve locatie in een groene omgeving bij Moleneinde 10.
Paterspand Congrescentrum
In dit schitterende decor ontvangt u uw genodigden in stijl. Oude glorie en moderne architectuur werden in dit gewezen minderbroedersklooster perfect verweven met elkaar.
UGC Cinema's Turnhout
Plant u een zakelijke vergadering of een bedrijfspresentatie? Avant-premières, seminaries of lezingen? UGC Turnhout is er voor alle gelegenheden!
Botanic 7
Unieke locatie in landelijke, rustieke & betoverende omgeving met talrijke binnen- en buitenruimtes. Ideaal voor het trouwfeest van jouw dromen, maar ook voor familiefeesten, diners, bedrijfsfeesten, fotoshoots, recepties & lezingen.
WIMEC
WIMEC staat voor Würth International Meeting- and Eventcentre. Je kan ons vinden in de vroegere galerij van het Würth-gebouw te Turnhout.
Kempus
Technologie is op haar best wanneer het mensen samenbrengt. Kempus is doordrongen van Modern Workplace innovatie om samenwerken te stimuleren.
Steenhoven Country Club
Onze vergaderzalen bevinden zich in de uitzonderlijke en prestigieuze omgeving van de golfbaan Steenhoven en bieden in totaal plaats aan maximaal 80 personen.
Domein de Boeretang
Je bent op zoek naar een mooie locatie voor een speciale gelegenheid? Welkom! Deze prachtig gerestaureerde 17e eeuwse hoeve, inmiddels historisch erfgoed, is rustig gelegen.
De Notelaar Kasterlee
Wij zijn 2 jonge, gedreven broers die van feestverzorging, koken en bedienen lang geleden reeds hun passie maakten.
De Casteleer
Vieren is een vak en bij De Casteleer weten ze goed hoe dat moet! Ze zorgen ervoor dat de gasten hun passie voor vieren kunnen zien, proeven en voelen. Doordat alle zintuigen worden geprikkeld, creëren ze een totaalbeleving.
den Eyck
Huwelijksfeest, familiefeest, bedrijfsfeest, seminarie, ... door onze jarenlange ervaring maken wij voor u steeds de perfecte offerte op maat. Pure gezelligheid, verwennerij en hooggewaardeerde gastronomie, dat is waar het in den Eyck om draait.
Glinstering aan het Zilvermeer
Glinstering is gelegen op het prachtige recreatiedomein ‘Het Zilvermeer’ in de Antwerpse gemeente Mol. In onze twee sfeervolle feestzalen organiseren wij zowel intieme diners als grote trouwpartijen of bedrijfsfeesten.
Eigentijdserf
Ontdek de inspirerende achtertuin van Tilburg en Eindhoven midden in de natuur van de Brabantse Kempen.
Vergaderhof bv
Onze passie voor audiovisuele media heeft ons hier gebracht. Een plek waar creativiteit en zakelijkheid hand in hand gaan. Een plek waar u met uw team kunt afspreken om belangrijke beslissingen te maken voor de toekomst van uw bedrijf.
Sunparks Meetings & Events Kempense Meren
De mooie natuur van de stille Kempen biedt een gedroomd decor voor uw events tot 800 personen.
De Bloemfabriek
Een creatieve ontmoetingsplaats op een unieke locatie. Een trekpleister voor alle seizoenen voor elk event in het midden van de oude fabriekssite van de Bloemmolens.
Landgoed de Biestheuvel
Feesten & Vergaderen op Landgoed de Biestheuvel. Heeft u binnenkort iets te vieren en bent u op zoek naar een geschikte locatie in Noord-Brabant? Of zoekt u een perfecte plek om in alle rust te vergaderen? Bekijk dan onze mogelijkheden.
Corbie Hotel Mol
Ook voor uw seminaries, vergaderingen, zakendiners, recepties, diners, koffietafels, ontbijtsessies of workshops kan u bij Corbie terecht. Onze vergaderzalen, voorzien van de nodige faciliteiten, worden volgens uw wensen opgesteld en verzorgd op maat.
Plantentuin 'De Kleine Boerderij' Merksplas vzw
In de voormalige straflandbouwschool van Merksplas-Kolonie kan je vandaag een bijzondere collectietuin bezoeken. De tuin het decor voor allerlei feesten, (bedrijfs)evenementen, netwerkmomenten, high teas, fotoreportages en nog veel meer.
Virtual Secret & Bricks
Virtual Secret is een gespecialiseerd in Virtual reality escape room en VR arcade. Maar we zijn ook een ideale combinatie voor feestjes en vergaderingen.
De Kapel Van Merksplas Kolonie
Tussen Hoogstraten en Turnhout pronkt een prachtig gerenoveerde eventlocatie: de Kapel van Merksplas.
Colonie 7
Eén locatie, zoveel mogelijkheden. Uw event, vergadering, receptie bij Colonie 7? Colonie 7 is niet enkel vanbuiten een prachtig gebouw, ook binnenin huizen er heel wat verborgen ruimtes.
Corsendonk Hooge Heyde
Corsendonk Hooge Heyde werd helemaal getransformeerd tot boutique hotel. De kamers, lobby, restaurant, feestzaal en vergaderzalen kregen al een volledige make-over.
Sportpark De Soeverein
Arena de Soeverein, een schitterend zalencomplex met een multifunctioneel karakter en een bijzondere architectuur.
Center Parcs Meetings & Events De Vossemeren
Limburgse natuurpracht De Vossemeren ligt in het hart van Limburg, de groenste provincie van België. De gedroomde locatie voor uw zakelijke bijeenkomsten: een volledig ingericht park, omgeven door een prachtige natuur.
Den Bruul nv
Als klant weet u dat Den Bruul heel wat in petto heeft voor zijn gasten. Onze heerlijke Brochetterie, onze kleurrijke binnenspeeltuin en plezierige bowling vormen het geknipte decor voor etentjes, evenementen en teambuildings.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 23 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Arendonk'.
Alta Ripa II
Top dienstverlening
Ik heb het voorbije weekend als pianist in de tuin de achtergrondmuziek verzorgd tijdens een trouwreceptie. Het is helemaal op het einde beginnen regenen en binnen heel korte tijd had het personeel een grote paraplu over de pa en de piano geplaatst en ook 10 handdoeken gegeven om mijn materiaal mee af te kuisen. Zeer dankbaar voor de attentheid en de vriendelijkheid.
De Casteleer
tot in de puntjes af
Bij de Casteleer word je in de watten gelegd tijdens je feest of bij een ontbijt: mooie & originele gerechtjes, een feeërieke setting zowel binnen als buiten en supervriendelijk personeel! Hier is 't elke eer weer tot in de puntjes af!
De Casteleer
What's in a name?
Vieren is een vak ... that's in the name! Dankzij het top-team van De Casteleer hebben wij de dag van ons leven mogen beleven op ons huwelijk. Vanaf het online aanvragen van de offerte via de webshops tot na de overnachting met heerlijk ontbijt en uiteraard alles wat daartussen ligt, was alles in de puntjes geregeld. Eenmaal aangekomen in de mooie feestzaal hebben wij gewoon genoten van ons feest en onze gasten, het team van De Casteleer deed de rest. De professionaliteit, de vriendelijkheid, ... van het personeel wat subliem, ook het eten was superlekker en tot in de puntjes verzorgd. De Casteleer in Kasterlee ... allen daarheen!
De Casteleer
Feest met aandacht voor álle aanwezigen, prachtig
Bij het huwelijksfeest van mijn nichtje kwam het ons aan niets tekort. Niet alleen was de locatie voor de ceremonie en aansluitend de receptie buitengewoon, ook het eten was origineel, verzorgd en vooral heel lekker. Over de bediening zou ik nog een apart hoofdstuk kunnen / moeten schrijven. Werkelijk níets was te veel gevraagd, en het personeel had spontaan oog voor de mensen onder ons die moeilijker te been waren. Dikke pluim aan het volledig team van de Casteleer!
Top vergaderzalen in Arendonk
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Arendonk? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Arendonk dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Arendonk
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Arendonk. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Arendonk was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Arendonk, Evenementenlocaties in Arendonk, Feestzalen in Arendonk, Trouwlocaties in Arendonk
Jouw vergaderzaal in Arendonk toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Arendonk. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: