Alle vergaderzalen in Heers op een rij

De beste vergaderzalen in Heers vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 15+ unieke vergaderzalen in Heers. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Martinus Meeting Center

Martinus Meeting Center

Schrijf review Vechmaal (7.1 km)

Moderne,smaakvol ingerichte vergaderzaal in gerestaureerde vleugel van een vierkantshoeve,gelegen in een rustig en autenthiek haspengauws dorpje, vlakbij Heers, Limburg.

Chateau De Limont

Chateau De Limont

Schrijf review Limont (Donceel) (8.5 km)

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.

Vergaderzaal Conference

Vergaderzaal Conference

3 reviews Sint-Truiden (11 km)

Vergaderzaal Conference, gesitueerd in het schilderachtige Sint-Truiden, is de perfecte locatie voor elk type professionele bijeenkomst of brainstormsessie.

de Bottelarij (AKSI vzw)

de Bottelarij (AKSI vzw)

60 reviews Wellen (11.7 km)

de Bottelarij biedt de ideale omgeving om ongestoord, midden in het Hartelijke Haspengouw, te vergaderen in de prachtig gerenoveerde brouwerij van Ulbeek. De historische ziel gecombineerd met modern comfort schept een uniek kader voor ál uw activiteiten.

Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren

Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren

Schrijf review Tongeren Koninksem (11.7 km)

Onze Parochiezaal beschikt over een ruime polyvalente zaal. Geschikt voor 120 tot 180 personen afhankelijk van het type evenement. De ideale locatie in een landelijke omgeving voor een feestje, babyborrel, bbq, receptie, tentoonstelling,...

Stayen nv

Stayen nv

Schrijf review Sint-Truiden (11.7 km)

Stayen is het multifunctionele stadion van voetbalclub Sint-Truiden. Met meer dan 4000m² aan polyvalente zalen, 77 hotelkamers en 1000 parkeerplaatsen is het dé locatie voor kleine of grote bedrijfsevents.

De Beekhoeve

De Beekhoeve

Schrijf review Neerlanden (14.9 km)

In het pittoreske dorpje Neerlanden bevindt zich de Beekhoeve. Een prachtige Brabantse vierkantshoeve uit de 18de eeuw, met een grote binnenkoer. De geschikte lokatie voor allerhande feesten.

Hoeve Ferme Goyens

Hoeve Ferme Goyens

Schrijf review Landen (15 km)

Hoeve Goyens : karaktervolle feestzaal in de gerestaureerde stallen van onze authentieke familiale hoeve gebouwd in 1934. Geschikt voor al uw feesten, evenementen, recepties zoals babyborrels, communies, verjaardagsfeesten, jubilea, trouwfeesten, ...

Vergaderruimte Besco

Vergaderruimte Besco

Schrijf review Alken (15.5 km)

Een kleine vergaderzaal regio Limburg nodig? Voor enkele uren of een hele dag? Bij Besco in Alken huur je een vergaderzaal met alles erop en eraan.

Park Inn by Radisson Liege Airport

Park Inn by Radisson Liege Airport

Schrijf review Grâce-Hollogne (16.6 km)

De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba

Hoeve op den Mierhoop

Hoeve op den Mierhoop

Schrijf review Nieuwerkerken (16.8 km)

Welkom op onze natuur- en belevingsboerderij, de ideale locatie voor evenementen groot en klein! Onze boerderij biedt een prachtige omgeving voor allerlei soorten feesten en evenementen, van intieme familiefeesten tot grote bedrijfsevents.

M-eating Place Kolmen

M-eating Place Kolmen

Schrijf review Alken (17 km)

Wij verhuren vergaderruimtes voor meetings, personeelstrainingen, productpresentaties of interviews. Onze ruimtes kunnen per uur of per dag(deel) gehuurd worden.

No Photo Available

Salle Abbaye de la Paix Dieu

Schrijf review Amay (Jehay) (18.9 km)

Een buitengewone omgeving met tuinen, binnenplaatsen en zalen ingericht voor het succes van al uw evenementen, trouwfeesten, seminaries, ...

No Photo Available

Espace Plan B

Schrijf review Ans (19.3 km)

Zeer lichte zaal van 100 m² met parketvloeren, ideaal voor vergaderingen, conferenties, training, ... Volledig ingericht en uitgerust met apparatuur (internet, projectoren, flip-overs, audiosysteem, ...).

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

28 reviews Luik (19.9 km)

Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'la ville ardente' Luik, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Ontdek dan hier alle troeven van Kinepolis Luik.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.73/10. Gebaseerd op 91 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Heers'.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Uitstekende ontvangst

|Isabelle Mespouille (asbl Natagora)|03/02/2025

De vzw Natagora werd zeer positief onthaald op haar personeelsdag in Kinépolis in Luik. Zeer aangenaam en persoonlijk onthaal. Luchtige en aangename omgeving. Prachtig georganiseerde ruimte. Perfecte timing. Zeer professioneel telefonisch en per e-mail contact.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Voldoet altijd aan de verwachtingen

|E. Di Nicola (John Cockerill Defense)|06/01/2025

Organisatieteam zeer tevreden over de beschikbaarheid, het reactievermogen en de flexibiliteit van mevrouw Delvaux en haar teams. We herhalen deze ervaring al 10 jaar elk jaar met volledige gemoedsrust.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Geweldig!

|Cédric AHN (Broptimize Energy SA)|06/01/2025

De samenwerking met Valérie was perfect. Kinepolis heeft van begin tot eind zeer aandacht besteed aan onze behoeften. De hele organisatie was snel rond en de briefing had al 2 weken van tevoren plaatsgevonden. Hierdoor konden we ons mentaal ontlasten van dit deel van de teambuilding. Bedankt Valérie, bedankt Kinepolis! :-)

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Roadshow 2024

|Julie De Felice|19/12/2024

Bedankt aan Cynthia en haar hele team in Kinépolis Luik voor het organiseren van ons decemberevenement.
Dank ook aan cateraar J&M voor de service en de vriendelijkheid van het team!

Top vergaderzalen in Heers

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Heers? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Heers dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Heers

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Heers. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Heers was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Heers, Evenementenlocaties in Heers, Feestzalen in Heers, Trouwlocaties in Heers

Jouw vergaderzaal in Heers toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Heers. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: