Alle vergaderzalen in Berloz op een rij
De beste vergaderzalen in Berloz vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 11+ unieke vergaderzalen in Berloz. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
Hoeve Ferme Goyens
Hoeve Goyens : karaktervolle feestzaal in de gerestaureerde stallen van onze authentieke familiale hoeve gebouwd in 1934. Geschikt voor al uw feesten, evenementen, recepties zoals babyborrels, communies, verjaardagsfeesten, jubilea, trouwfeesten, ...
De Beekhoeve
In het pittoreske dorpje Neerlanden bevindt zich de Beekhoeve. Een prachtige Brabantse vierkantshoeve uit de 18de eeuw, met een grote binnenkoer. De geschikte lokatie voor allerhande feesten.
Stayen nv
Stayen is het multifunctionele stadion van voetbalclub Sint-Truiden. Met meer dan 4000m² aan polyvalente zalen, 77 hotelkamers en 1000 parkeerplaatsen is het dé locatie voor kleine of grote bedrijfsevents.
Vergaderzaal Conference
Vergaderzaal Conference, gesitueerd in het schilderachtige Sint-Truiden, is de perfecte locatie voor elk type professionele bijeenkomst of brainstormsessie.
Martinus Meeting Center
Moderne,smaakvol ingerichte vergaderzaal in gerestaureerde vleugel van een vierkantshoeve,gelegen in een rustig en autenthiek haspengauws dorpje, vlakbij Heers, Limburg.
Salle Abbaye de la Paix Dieu
Een buitengewone omgeving met tuinen, binnenplaatsen en zalen ingericht voor het succes van al uw evenementen, trouwfeesten, seminaries, ...
de Bottelarij (AKSI vzw)
de Bottelarij biedt de ideale omgeving om ongestoord, midden in het Hartelijke Haspengouw, te vergaderen in de prachtig gerenoveerde brouwerij van Ulbeek. De historische ziel gecombineerd met modern comfort schept een uniek kader voor ál uw activiteiten.
Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren
Onze Parochiezaal beschikt over een ruime polyvalente zaal. Geschikt voor 120 tot 180 personen afhankelijk van het type evenement. De ideale locatie in een landelijke omgeving voor een feestje, babyborrel, bbq, receptie, tentoonstelling,...
Park Inn by Radisson Liege Airport
De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba
Domaine Du Chateau De La Neuville
Voor al uw evenementen: doop, communie, feesten, bruiloften, begrafenissen, zakelijke diners, verjaardag, ... bieden we feestzalen voor 10 tot 150 personen
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.8/10. Gebaseerd op 63 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Berloz'.
de Bottelarij (AKSI vzw)
Huiselijke, authentieke zaak binnen een professioneel kader.
Jaarlijks werken we samen met de Bottelarij... Telkens worden we voorzien van een fantastische service. Vriendelijk personeel, flexibel en meedenkend. Alles is er steeds lekker en goed verzorgd. Zeker 5 sterren waard.
de Bottelarij (AKSI vzw)
Gemoedelijk vergaderen
Unieke setting, vol gastvrijheid. Lekkere taart, met hart gemaakt!
Vergaderzaal Conference
Vrijstaat A: mede mogelijk gemaakt door vergaderzaal conference
Voor de organisatie van het evenement Vrijstaat A hebben we regelmatig last minute een vergaderzaal nodig. Hiervoor is vergaderzaal conference ideaal. Het is er comfortabel werken, er is genoeg drank en koffie voorzien. Steeds alles proper en opgeruimd en alle nodige techniek is voorzien en werkt naar behoren. Een absolute aanrader!
Vergaderzaal Conference
Toffe locatie met een verrassend thema!
Inmiddels al enkele keren vergaderd op deze fijne locatie. Goede bereikbaarheid, uitnodigende look, praktische indeling en mogelijkheid tot presenteren via de riante TV. Kortom; voorzien van alle snufjes.
Top vergaderzalen in Berloz
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Berloz? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Berloz dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Berloz
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Berloz. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Berloz was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Berloz, Evenementenlocaties in Berloz, Feestzalen in Berloz, Trouwlocaties in Berloz
Jouw vergaderzaal in Berloz toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Berloz. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: