Alle vergaderzalen in Ans op een rij
De beste vergaderzalen in Ans vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 12+ unieke vergaderzalen in Ans. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Espace Plan B
Zeer lichte zaal van 100 m² met parketvloeren, ideaal voor vergaderingen, conferenties, training, ... Volledig ingericht en uitgerust met apparatuur (internet, projectoren, flip-overs, audiosysteem, ...).
Kinepolis Luik
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'la ville ardente' Luik, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Ontdek dan hier alle troeven van Kinepolis Luik.
Pentahotel Liège
Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Luik is dé plaats voor het betere business event.
Palais des Congrès
Met zijn uitzonderlijke infrastructuur aan de oevers van de Maas in het hart van het Parc de la Boverie, zijn eigen management en technisch personeel, evenals een nabijgelegen viersterrenhotel, is het congrescentrum Palais des Congrès de Liège de ideale p
Park Inn by Radisson Liege Airport
De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Château du Val Saint-Lambert
Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.
Italii
Een besloten en lichte ruimte voor uw professionele en privé-evenementen, in het groene stadje Chaudfontaine.
Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren
Onze Parochiezaal beschikt over een ruime polyvalente zaal. Geschikt voor 120 tot 180 personen afhankelijk van het type evenement. De ideale locatie in een landelijke omgeving voor een feestje, babyborrel, bbq, receptie, tentoonstelling,...
Chateau De Limont
We kijken ernaar uit u te verwelkomen in het Château de Limont, zodat u uw mooiste dag kunt doorbrengen op deze prachtige en magische plek. Bruiloften, familiefeesten, banketten, seminars en vergaderingen.
Martinus Meeting Center
Moderne,smaakvol ingerichte vergaderzaal in gerestaureerde vleugel van een vierkantshoeve,gelegen in een rustig en autenthiek haspengauws dorpje, vlakbij Heers, Limburg.
Centre d'Interprétation de la Pierre de Sprimont
Huur een unieke locatie voor uw bedrijfsevenementen: The Stone Interpretation Center.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 72 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Ans'.
BluePoint Liège
Uitstekende ontvangst op basis van een indrukwekkende infrastructuur.
Hartelijk dank voor uw welkom tijdens onze teambuildingsdag!
Uw modulaire en zeer goed uitgeruste kamers hebben gemakkelijk gespeeld met ons ritmische schema -> Kom hier langs voor de lunch terwijl we de organisatie van uw vorige kamer veranderen, noch gezien noch bekend. Wat een goocheltruc!
Het organiseren van het evenement was een plezier dankzij jullie steun tijdens de voorbereiding en uitvoering ervan.
Dit alles onderstreept door een kwalitatieve cateringservice...
Nogmaals bedankt!
Kinepolis Luik
Vergaderen en lunchen
Met de hulp van Cynthia en haar team organiseerden we in mei 2024 een bijeenkomst en lunch voor 200 personen in de Kinepolis in Luik. Goede organisatie, zeer professioneel. Dank ook aan het personeel! We zullen niet aarzelen om terug te komen.
Kinepolis Luik
Éditions Plantyn-evenement in Kinépolis
Hartelijk dank aan Cynthia en het hele Kinépolis-team, evenals de cateraar voor hun uitstekende werk! Ons team en onze klanten waren opgetogen.
BluePoint Liège
Onberispelijke service
Perfect uitgeruste kamers, zeer gemakkelijke en flexibele organisatie, uitstekende maaltijd.
Top vergaderzalen in Ans
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Ans? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Ans dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Ans
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Ans. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Ans was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Ans, Evenementenlocaties in Ans, Feestzalen in Ans, Trouwlocaties in Ans
Jouw vergaderzaal in Ans toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Ans. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: