Alle vergaderzalen in Saive op een rij
De beste vergaderzalen in Saive vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 20+ unieke vergaderzalen in Saive. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Palais des Congrès
Met zijn uitzonderlijke infrastructuur aan de oevers van de Maas in het hart van het Parc de la Boverie, zijn eigen management en technisch personeel, evenals een nabijgelegen viersterrenhotel, is het congrescentrum Palais des Congrès de Liège de ideale p
Pentahotel Liège
Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Luik is dé plaats voor het betere business event.
Italii
Een besloten en lichte ruimte voor uw professionele en privé-evenementen, in het groene stadje Chaudfontaine.
Kinepolis Luik
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'la ville ardente' Luik, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Ontdek dan hier alle troeven van Kinepolis Luik.
Espace Plan B
Zeer lichte zaal van 100 m² met parketvloeren, ideaal voor vergaderingen, conferenties, training, ... Volledig ingericht en uitgerust met apparatuur (internet, projectoren, flip-overs, audiosysteem, ...).
Landgoed Altenbroek
Landgoed Altenbroek is een historische 14e eeuwse kasteelhoeve gelegen in de Belgische Voerstreek, weg van de drukte maar toch centraal. Het landgoed is omgeven door prachtige natuur en heeft een sfeervolle uitstraling. Het is een perfecte locatie om te v
Van der Valk Hotel Verviers
Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...
La Ferme Du Banneway
Prestigieuze setting voor de organisatie van uw recepties, cocktails, seminars, bruiloften, persconferenties, verjaardagen, enz.
Restaurant Café Modern
Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.
Park Inn by Radisson Liege Airport
De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba
Château du Val Saint-Lambert
Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.
Ferme de la Dîme
Laat u verleiden door het betoverende decor van La Ferme de la Dîme om uw mooie evenement te vieren. Deze ontvangstruimte, gelegen in Luik in België, verwelkomt u het hele jaar door.
Centre d'Interprétation de la Pierre de Sprimont
Huur een unieke locatie voor uw bedrijfsevenementen: The Stone Interpretation Center.
MECC Maastricht bv
MECC Maastricht is een multifunctioneel evenementen locatie in het Bourgondische Maastricht. Wij bieden 30.000m2 vol mogelijkheden. Of het nu gaat om een vakbeurs, een conferentie, een productpresentatie of een bedrijfsfeest gaat.
Maastricht Convention Bureau
Maastricht Congres Bureau; advies en info over Maastricht en regio voor meetingplanners en professionele congres organisatoren over conferenties, events, meetings, incentives
Tapijn
Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.
Novotel Maastricht
Novotel Maastricht ligt aan de rand van de stad, bij het MECC congrescentrum. Het hotel is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Er is een shuttle-service naar het centrum of het MECC.
Crowne Plaza Maastricht
Hotel in het centrum aan de Maas van Maastricht met comfort op 5-sterren niveau. Hier vindt u 144 luxe kamers en Executive kamers en vergadermogelijkheden. Kortom: de locatie in Maastricht!
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.8/10. Gebaseerd op 76 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Saive'.
Kinepolis Luik
Roadshow 2024
Bedankt aan Cynthia en haar hele team in Kinépolis Luik voor het organiseren van ons decemberevenement.
Dank ook aan cateraar J&M voor de service en de vriendelijkheid van het team!
Kinepolis Luik
Perfecte organisatie en onberispelijke service
Wij willen u bedanken voor de mogelijkheid om ons evenement in Kinepolis te organiseren.
Ik ben blij om een recensie te delen, vooral omdat alles perfect is verlopen. Het schema werd gerespecteerd zoals gepland, wat onze organisatie enorm vergemakkelijkte. Ik wil ook graag mijn dank uitspreken aan Cynthia Delvaux voor de tijd die ze aan ons heeft besteed en haar attente opvolging. Hartelijk dank ook aan het team ter plaatse, dat efficiënt en vriendelijk op onze last-minute behoeften heeft kunnen reageren. Tenslotte nog een speciale vermelding voor de cateringservice: de presentatie, de kwaliteit van het buffet en de professionaliteit van het personeel waren onberispelijk.
Nogmaals dank aan het hele Kinepolis-team voor deze geweldige ervaring. Wij hopen snel weer de kans te krijgen om samen te werken!
Kinepolis Luik
Geslaagde Sinterklaas John Cockerill ochtend!
Ons evenement verliep heel goed, de magie van Disney en die van de grote Sint werkte goed en de kinderen van het personeel waren opgetogen en vertrokken met sterren in hun ogen. Julien en Cinthia hebben ons geholpen om dit familie-evenement tot een succes te maken, waar we nooit genoeg van krijgen. Goed functionerende organisatie en attent personeel.
Tot volgend jaar?
Kinepolis Luik
Bezoek van Sinterklaas voor de brave kinderen van Belfius Luik Cité Ardente
Bedankt aan Cynthia en het hele team van Kinépolis Luik voor het organiseren van ons evenement.
Dank ook aan de cateraar, topteam!
Top vergaderzalen in Saive
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Saive? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Saive dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Saive
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Saive. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Saive was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Saive, Evenementenlocaties in Saive, Feestzalen in Saive, Trouwlocaties in Saive
Jouw vergaderzaal in Saive toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Saive. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: