Alle vergaderzalen in Eupen op een rij
De beste vergaderzalen in Eupen vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 10+ unieke vergaderzalen in Eupen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Kloster Heidberg
'Kloster Heidberg': nieuwe vergadertopper in de Duitstalige Gemeenschap van België.
Domaine des Hautes Fagnes
Op het hoogste punt van België, in het hart van het natuurreservaat de Hoge Venen bevindt zich 'Domaine des Hautes Fagnes'. Het is een ideale omgeving voor een uw seminarie in de belgische Ardennen. Natuur, teamspirit, gezelligheid zijn onze treffworden.
Labyrint Drielandenpunt
Labyrint Drielandenpunt & Taverne De Grenssteen bieden grenzeloos vermaak op en rondom het hoogste punt van Nederland. Onze mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd.
Fireplace Aachen
De evenementenlocatie "Fireplace" in Aken is een moderne en stijlvolle locatie die ideaal is voor privé-evenementen, bedrijfsevenementen en tentoonstellingen.
Van der Valk Hotel Verviers
Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...
Hoeve de Linde
Bilderberg Kasteel Vaalsbroek
130 hotelkamers en 22 vergaderruimtes op een landgoed met 18 hectares park en bos. Een kasteel daterend uit 15e eeuw. Ideale vergader en tembuilding locatie nabij hef drielandenpunt en de stad Aken.
Silva Hotel Spa-Balmoral
Uw 4-sterrenhotel Spa-Balmoral, genesteld te midden van dichtbeboste heuvels, heeft een voortreffelijke locatie met uitzicht over het meer van Warfaaz in het hart van de Belgische Ardennen. Er zijn 126 comfortabele kamers & suites en 16 vergaderruimten beschikbaar voor uw evenement.
Radisson Blu Balmoral Spa
Dit uniek luxe hotel is gelegen op de heuvels van Spa, naast de Thermes en de bekende Royal Golf Club des Fagnes. Het hotel heeft 106 kamers waarvan 21 suites, 6 state of the art meeting zalen, een privé Beauty & Wellness center met zwembad.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 28 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Eupen'.
Kloster Heidberg
Geweldige sfeer, geweldige service, ten zeerste aanbevolen
We hadden een intern gesprek met het bedrijf gepland. Vanaf de reservering tot de uitvoering is alles perfect verlopen. Het contact verliep altijd snel en vragen en verzoeken werden professioneel afgehandeld en uitgevoerd. De feedback van de deelnemers op het proces, het eten en de organisatie was steeds positief. We zullen zeker terugkomen naar het Heidberg-klooster in de toekomst.
Kloster Heidberg
Seminar in het Adelheidis-gebied
Zeer goed uitgeruste seminarruimte, heerlijk eten, mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel - een echte aanrader!
Kloster Heidberg
Een heel fijn welkom: toppersoneel en prachtige plekken
We organiseerden een conferentie met iets meer dan honderd mensen. De prachtige locaties werden door de deelnemers gewaardeerd. De akoestiek was erg goed en het podium was ideaal voor presentaties. Alles was klaar toen we aankwamen en de techniek was gemakkelijk te leren. Een klein minpuntje was het cateringaspect, dat niet gevarieerd genoeg was voor de smaak van de deelnemers. Persoonlijk heb ik het contact met het team ter plaatse op prijs gesteld, dat zeer alert was op onze verwachtingen, zeer flexibel en geduldig. Ik raad het aan. Uitstekende waarde voor uw geld.
Kloster Heidberg
Een unieke locatie waar aan alles gedacht is
Het voormalige klooster is prachtig verbouwd tot een uniek seminariecentrum en hotel. Er is werkelijk aan alles gedacht om er een heel aangenaam verblijf van te maken. De zusters zouden jaloers zijn. ;-) De service is uitstekend en alles is ook heel toegankelijk voor wie minder goed te been is.
Top vergaderzalen in Eupen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Eupen? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Eupen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Eupen
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Eupen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Eupen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Eupen, Evenementenlocaties in Eupen, Feestzalen in Eupen, Trouwlocaties in Eupen
Jouw vergaderzaal in Eupen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Eupen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: