Alle vergaderzalen in Hulst op een rij
De beste vergaderzalen in Hulst vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 9+ unieke vergaderzalen in Hulst. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
The Lakehouse
Welkom bij The Lakehouse, dé evenementenlocatie waar stijl, veelzijdigheid en geschiedenis samenkomen. Gelegen in het groene Stekene, vlakbij de Nederlandse grens.
Van der Valk Hotel Beveren
Hotel Beveren staat voor kwaliteit! Bij Hotel Beveren, gelegen centraal in het Waasland kan u terecht voor ieder evenement klein of groot. Hotel Beveren beschikt over 13 moderne zalen die 20 tot 1000 gasten kunnen verwelkomen.
Factory hotel bv
Factory Hotel beschikt over een charmante polyvalente zaal van 90M² mét extra mezzanine van 20M² én buitenterras van 50M². Ideaal voor een groep tot 40 personen.
QC Events
Kies voor QC Events als u eens weg wil. Weg van de standaard hotel- of feestzalen, correct en verzorgd, maar vaak dertien-in-een-dozijn. QC Stables is een eventlocatie die warmte en gezelligheid uitstraalt en de gasten zal charmeren.
HUM Tielrode
We verhuren onze polyvalente ruimte (40 m²) tot max. 30 personen (zittend) of max. 50 personen (staand). Bij gebruik van de zaal kan u gebruik maken van onze grote, rustgevende tuin, midden in een groene omgeving.
Ontmoetingscentrum De Kop
O.C De Kop beschikt over een grote inkomhal, een grote polyvalente zaal en een kleiner lokaal.
KSC Lokeren - Temse vzw
Sporting Lokeren beschikt over een 7-tal verschillende ruimtes die kunnen gehuurd worden. Naargelang de aard van uw event en het aantal mensen kan u genieten van een uniek kader tegen de achtergrond van het Daknamstadion.
Zilte Zoen
De Zilte Zoen biedt u de perfecte combinatie van een top locatie. En misschien wel een van de mooiste feestlocaties dat ons land bezit.
Luxe Boutique Hotel Logan Landing
Meeste unieke locatie in Zeeland.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop vergaderzalen in Hulst
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Hulst? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Hulst dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Hulst
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Hulst. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Hulst was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Hulst, Evenementenlocaties in Hulst, Feestzalen in Hulst, Trouwlocaties in Hulst
Jouw vergaderzaal in Hulst toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Hulst. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: