Alle vergaderzalen in Maren-Kessel op een rij
De beste vergaderzalen in Maren-Kessel vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 21+ unieke vergaderzalen in Maren-Kessel. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Land Rover Experience Nederland
De Zandmeren is een recretie en evenementenlocatie met onder meer negen recreatiewoningen, een jachthaven en stoer restaurant. Wij hebben onze sporen verdiend als organisatiebureau voor actieve evenementen.
Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch
Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch is gespecialiseerd in het organiseren van zakelijke events, feesten en partijen. De 12 multifunctionele zalen zijn uitermate geschikt voor een vergadering, receptie, training, presentatie of feestelijk evenement.
't Nest Rivierenland
We bieden ruimtes te huur aan waar u een vergadering/training/workshop/ klein event zelfstandig dan wel in samenwerking kunt organiseren.
Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch
Voor een vergader- of eventlocatie nabij het centrum van Den Bosch, in een groene omgeving én goed bereikbaar bent u Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch aan het goede adres!
Van der Valk Hotel Tiel
Van der Valk Hotel Tiel is uitermate geschikt voor de zakelijke markt en de particuliere gast. Congressen, bijeenkomsten, feesten, borrels, alles is mogelijk in onze prachtige nieuwe zalen.
Klooster Bethlehem
Klooster voor unieke feesten, bijeenkomsten, presentaties en huwelijken.
1931 Congrescentrum 's-Hertogenbosch
Elke steen van 1931 Congrescentrum Brabanthallen ademt historie. Anno nu is 1931 een markant, sfeervol en modern congrescentrum in 's-Hertogenbosch.
Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central, gelegen in hartje centrum van 's-Hertogenbosch, beschikt over diverse multifunctionele vergaderzalen en feestzalen. De zaalopstelling en inrichting is geheel af te stemmen op uw wensen voor uw bijeenkomst, vergadering, seminar,
Kasteel Wijenburg
Maak van uw zakelijke evenement een onvergetelijke ervaring. Kasteel Wijenburg is niet alleen een stijlvolle en makkelijk bereikbare locatie met uitstekende faciliteiten.
De Kaap bv
Voor het leukste bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, gezelligste familiedag of unieke themafeest! Centraal in Nederland, in- & outdoor met voor ieder wat wils! Je kunt hier terecht voor een compleet evenement op maat en vindt er alles onder één dak.
Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch-Vught
In het hotel heeft u maar liefst keuze uit 15 stijlvol ingerichte zalen; uiteenlopend van een boardroom voor 2 personen tot een multifunctionele zaal voor 300 personen.
De Heische Hoeve - Streekproductenboerderij
Conferentie- en trainingscentrum De Heische Hoeve is een landelijk gelegen lokatie waar u op exclusieve basis verzekerd bent van een goed verzorgd en rustig (meerdaags) verblijf. Geschikt voor uw vergaderarrangementen, trainingen en bedrijfsuitjes.
De Ruwenberg Hotel | Meetings | Events
Het kasteel 'De Ruwenberg' dateert uit de 14e eeuw en is gelegen in een bosrijke, inspirerende en rustgevende omgeving.
Cafe zaal Overberg
Cafe Zaal Overberg beschikt over een van de grootste zalen in de omstreken. Onze zaal is uitermate geschikt voor verschillende gelegenheden zoals: recepties, jubilea, huwelijksfeesten, colondeances, kraamfeesten, reunie & bedrijfsbijeenkomsten
Landgoed Huize Bergen Vught
Op een steenworp afstand van s-Hertogenbosch ligt, verscholen in een park van 7,5 ha, het monumentale Landgoed Huize Bergen. Deze unieke locatie heeft u alles te bieden om u vergadering of congres tot een succes te maken.
De Hoge Heide
De Hoge Heide - Happen, Stappen, Bewegen. Fun & Leisurecentrum in Vlijmen, omgeving den Bosch.
Evenementenlocatie Eiland van Maurik 19 (EVM19)
Water, ruig terrein, een exclusief Eiland geheel voor uzelf. Gemotoriseerde avonturen, watersporten, teambuilding, RIB varen, vergaderen, cruisen in een Riva of Sloep met een hapje en een tapje. Catering en horecafaciliteiten die je bij een hoogwaardige e
Kasteel Duurstede bv
Kasteel Duurstede is een van de oudste middeleeuwse kasteelruïnes van Nederland. Het is een sprookjesachtige locatie omringd door een slotgracht en alleen te bereiken via een ophaalbrug.
Kasteel hernen
Trouwen op kasteel Hernen; hét kasteel in het land van Maas & Waal.
Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel
Midden in het groen, vindt u de veelzijdige vergaderlocatie Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel. Een unieke Brabantse locatie waar u uw inspiratie kunt opdoen en uw kennis kunt delen.
Spectrum Schijndel Cultureel Centrum
't Spectrum is een prachtige, multifunctionele accommodatie, gelegen in de driehoek Den Bosch, Eindhoven en Veghel.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 3 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Maren-Kessel'.
Golden Tulip Hotel Central
uitzwaaifeestje
Voor mijn afscheid wilde ik graag een borrel met evt. een diner (buffet) doen voor een aantal collega's.
Ondanks dat ik redelijk kort van te voren contact opnam heb gesprek over de mogelijkheden als zeer prettig ervaren.
Uiteindelijk bleek alles geweldig goed geregeld te zijn. Het buffet diner was zeer netjes verzorg en was erg lekker.
Daarnaast was de ruimte, de Moriaanbar, heel gezellig ingericht met voldoende st- en zitplaatsen.
Kortom, een heel fijn uitzwaaifeestje kunnen vieren door de goede verzorging van de medewerkers van Hotel Centraal. Hartelijk dank.
Golden Tulip Hotel Central
Alles naar wens verlopen
Het kon niet beter.
Golden Tulip Hotel Central
Helemaal top
Het contact en de uitvoering waren van begin tot einde uitstekend! Tweemaal moesten we ons feest uitstellen. Maar het contact bleef positief, er werd meegedacht en oplossingsgericht gewerkt.
Ook op de avond zelf fijn contact en hulp indien gewenst direct geboden. Kwaliteit/prijs zeer goed, totaal geen negatieve dingen te noemen. Ook personeel op de vloer vriendelijk en hulpvaardig. Golden Tulip jullie waren helemaal top!!!
Top vergaderzalen in Maren-Kessel
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Maren-Kessel? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Maren-Kessel dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Maren-Kessel
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Maren-Kessel. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Maren-Kessel was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Maren-Kessel, Evenementenlocaties in Maren-Kessel, Feestzalen in Maren-Kessel, Trouwlocaties in Maren-Kessel
Jouw vergaderzaal in Maren-Kessel toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Maren-Kessel. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: