The Empire Hall
- 1 Foundry Lane, Leicester LE1 3WU, Verenigd Koningkrijk
De Empire Hall is een prachtige locatie in de voormalige St. Markskerk. Dit prachtige gebouw, samen met zijn aandacht voor detail en design en zijn historische element, is een werkelijk unieke en historische locatie. Het is omgetoverd tot een spectaculaire banketfaciliteit en is nu exclusief te huur voor uw speciale dag. De Empire Hall bevindt zich in de Golden Mile van het stadscentrum en is gemakkelijk te bereiken met de trein- en snelwegverbindingen. Als u deze locatie kiest voor uw volgende evenement, boekt u niet alleen een locatie maar ook een dienst. Een toegewijd evenemententeam is toegewijd aan het verzekeren van gemoedsrust en zal in elke fase aanwezig zijn om ervoor te zorgen dat uw speciale dag soepel verloopt. De zaal heeft een volledige vergunning voor het houden van burgerlijke bruiloften en is geschikt voor kleine bruiloften van 50 tot grotere feesten tot 500 gasten.
Website van dit bedrijf nodig?
Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.
- Een account is helemaal gratis
- Je krijgt toegang tot exclusieve content
- Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox
Is dit jouw bedrijf?
Is dit jouw bedrijf? Claim je bedrijfspagina nu om gegevens aan te passen, foto's op te laden, ...
- Claimen is helemaal gratis
- Je kunt de pagina zelf aanpassen
- Je kunt reviews beheren
1 review over The Empire Hall
Schrijf een reviewOntdek andere eventbedrijven en eventlocaties
Activiteiten The Empire Hall
- Activiteitsregio's:
- Verenigd Koningkrijk | England
KRIJG UW GELD TERUG ALS U UW AANBETALING VERLOREN
Als u op zoek bent naar professionaliteit en eerlijkheid, VERMIJD dan deze locatie ten koste van alles. Degenen die deze locatie bezitten en runnen zijn onethisch en immoreel. Het is een understatement om ze als bedrieglijk te beschrijven. Ik had deze locatie aanvankelijk geboekt voor juni 2021, maar vanwege de COVID-19-pandemie moest mijn evenement worden uitgesteld tot september 2021. Vanwege de richtlijnen van de overheid kon september 2021 maar 30 personen verwelkomen. Economisch had dit geen zin voor zo'n grote locatie en daarom vroeg ik vriendelijk om mijn aanbetaling van 500 terug te betalen.
De eigenaren duwden terug en verklaarden dat de aanbetaling niet-restitueerbaar was, hoewel de overheid duidelijk op GOV.UK verklaarde dat klanten recht moeten hebben op een volledige terugbetaling als een evenement wordt beïnvloed door COVID-19, zelfs als de aanbetaling oorspronkelijk is beschouwd als niet-restitueerbaar (let op, alle andere diensten die ik nodig had voor dit evenement boden een onmiddellijke volledige terugbetaling zonder aarzeling). Een vertegenwoordiger van de locatie verklaarde dat ze niet bereid waren om een terugbetaling aan te bieden omdat ze "kosten maakten" die de aanbetaling van £ 500 overschreden. Ze kwamen met een heleboel valse kosten, met als voorbeeld dat ik de locatie verschillende keren heb bekeken voordat ik officieel boekte. Dit was blijkbaar iets dat een lading had. Voor alle duidelijkheid, elke keer dat ik de locatie bekeek, op één gelegenheid na, waren kijktijden die open waren voor het grote publiek. De enige keer dat ik buiten de openbare bezichtiging keek, was bij dezelfde gelegenheid dat de aanbetaling werd betaald. Deze logica zou inhouden dat degenen die de locatie meerdere keren hebben bekeken zonder een boeking te maken, ook in rekening zouden moeten worden gebracht.
Uiteindelijk heb ik deze zaak voorgelegd aan een rechtbank voor kleine vorderingen. Ik heb al het nodige bewijs geleverd. Een vertegenwoordiger van de locatie verstrekte valse bonnen en facturen en beweerde dat hun leverancier hen in rekening had gebracht voor artikelen zoals bestek, linnengoed, borden en dergelijke. De rechter verwierp dit alles toen er geen bewijs van betaling van de locatie aan de leverancier was. Ik heb meerdere reviews gelezen dat mensen hun aanbetaling zijn kwijtgeraakt tijdens COVID-19. GELIEVE UW ZAAK VOOR EEN RECHTBANK VOOR KLEINE CLAIMS TE NEMEN. JULLIE ZULLEN WINNEN, omdat ze geen bewijs kunnen leveren dat ze hun leveranciers hebben betaald.
In mijn geval stellen ze dat ze een klein familiebedrijf zijn dat het moeilijk heeft gehad tijdens de pandemie en dat de aanbetaling een fractie is van wat ze uiteindelijk per evenement oplopen. Ze zullen ook aangeven dat ze maanden voor het eigenlijke evenement zelf geld plannen en besteden aan elk evenement. Dit is een flagrante leugen, want het is bekend dat ze bereid zijn en graag boekingen aannemen een paar weken voor de gewenste evenementdatum, op voorwaarde dat ze beschikbaar zijn. In de rechtszaal werken snikverhalen niet. De rechter zal de zaak zien voor wat het is. In mijn geval vroeg de rechter waarom ze de gemaakte kosten niet terugvragen van hun leverancier, waarop ze reageerden - dat ze de relaties die ze al meer dan 10 jaar hebben niet onder druk wilden zetten. De rechter had geen interesse in oude verhalen.
Voordat ik dit voor de rechter daagde, bood ik zelfs een gelijkmatige verdeling van het geld tijdens een bemiddelingsprocedure. Een vertegenwoordiger van hun kant reageerde met een terugbetaling van £ 90 en een fotoshoot van 2 uur. Hun laatste bod was een terugbetaling van £ 180 zonder fotoshoot. Mijn evenement vond uiteindelijk niet eens plaats op hun locatie, maar ze hadden het lef om een fotoshoot aan te bieden. Uiteindelijk kreeg ik mijn volledige £ 500 en een beetje meer voor het missen van een halve dag werk.
Het ultieme probleem met deze locatie is de arrogantie van de eigenaren. Ze zijn te trots op een locatie, die in feite niet veel te bieden heeft. Er zijn betere locaties in de buurt - zelfs die met een ranglijst die meer bieden voor minder. Ze missen professionaliteit, mededogen en imaan.
Nogmaals, als u net als ik bent getroffen, leg uw zaak dan voor aan een rechtbank voor geringe vorderingen. Wees geduldig met het proces. Vertrouw op het proces, want u komt er als beste uit. In mijn geval wilde ik alleen mijn aanbetaling terug. U kunt echter het gevoel hebben dat u financieel meer bent kwijtgeraakt. Als dat het geval is, claim dat dan ook en lever het nodige bewijs.
bekijk origineel
enGet your money back if you lost your deposit
If you are after professionalism and honesty then AVOID this venue at all costs. Those that own and run this venue are unethical and immoral. Describing them as deceptive is an understatement. I had initially booked this venue for June 2021, but due to the COVID-19 pandemic, my event had to be postponed until September 2021. Because of government guidelines, September 2021 could only cater for 30 people. Economically this made no sense for such a big venue and therefore I kindly asked for my £500 deposit back.
The owners pushed back and stated that the deposit was non-refundable, even though the government clearly stated on GOV.UK that customers should be entitled to a full refund if an event is affected due to COVID-19, even if the deposit is originally deemed as non-refundable (of note, all of the other services that I needed for this event offered an immediate full refund with no hesitation). A representative of the venue stated that they were not prepared to offer a refund as they "incurred costs" that exceeded the deposit of £500. They came up with a bunch of phoney costs, with one example being me viewing the venue on several occasions prior to officially booking. This was apparently something that had a charge. To be clear, each time that I viewed the venue, bar one occasion, were viewing times that were open to the general public. The only one time that I viewed outside of public viewing was the same occasion that the deposit was paid. Taking this logic would mean that those who have viewed the venue on multiple occasions without making a booking should also be charged.
In the end, I took this matter to a small claims court. I provided all of the necessary evidence. A representative of the venue provided fake receipts and invoices claiming that they were charged by their supplier for items such as cutlery, linen, plates and etc. The judge dismissed all of this when there was no proof of payment from the venue to the supplier. I have read multiple reviews that people have lost their deposit during COVID-19. PLEASE TAKE YOUR CASE TO A SMALL CLAIMS COURT. YOU WILL WIN, as they cannot provide proof of paying their suppliers.
In my case, they put forward that they are a small family company that has been struggling during the pandemic and that the deposit sum is a fraction of what they end up incurring per event. They will also state that they plan and spent money on each event months before the actual event itself. This is a blatant lie as it is known that they are prepared and happy to take bookings a few weeks before the desired event date, providing that they have availability. In court, sob stories do not work. The judge will see the case for what it is. In my case, the judge asked, why did they not request the incurred costs back from their supplier, to which they responded - that they did not want to strain relationships that they have had for over 10 years. The judge had no interest in legacy narratives.
Before taking this to court, I even offered an even split of money during a mediation process. A representative from their end countered with a £90 refund and a 2 hour photoshoot. Their final offer was a £180 refund with no photoshoot. My event did not even end up taking place at their venue, yet they had the audacity to offer a photoshoot. In the end, I was awarded my full £500 and a bit more for missing half a day's work.
The ultimate issue with this venue is the arrogance of its owners. They take too much pride in a venue, which in actuality does not offer much. There are better venues nearby - even ones that are grade listed which offer more for less. They lack professionalism, compassion, and imaan.
To reiterate, if you have been affected like me, please take your case to a small claims court. Please be patient with the process. Trust the process, because you will come out on top. In my case, I only wanted my deposit back. However, you may feel that you have lost out on more financially. If that is the case, please also claim for that and provide the necessary evidence.