Wat de reden ook is om uw event te organiseren, wij zorgen dat de registratieflow van uw event vanzelf én professioneel verloopt.

 

Of het nu de lancering van een nieuw product is, uw product(en) op een speciale gelegenheid in de kijker zetten, een speciale gebeurtenis vieren, het organiseren van een beurs, conferentie of family day of u wenst gewoonweg uw klanten of personeel eens extra in de bloemetjes te zetten? Op die manier dragen wij bij aan het positief gevoel van uw bezoekers. Onze aanpak vatten wij graag met de woorden: “Abusol draagt zorg voor uw bezoekers”.
 

Event registratie
Laat uw genodigden hun aanwezigheid online bevestigen. Dit doen ze door zich aan te melden op de registratiewebsite opgemaakt in de look and feel van uw bedrijfsevent en hun aan – of afwezigheid bevestigen door enkele eenvoudige handelingen. Afhankelijk van de grootte van het event, de sector waarvoor het event georganiseerd wordt en diversiteit van het publiek, kan een gepaste oplossing worden aangeboden. Via onze oplossing voor bezoekersregistratie kan je op een gebruiksvriendelijke manier het overzicht van het verwachtte aantal bezoekers, hun gewenste te volgen programma, extra personen die ze wensen mee te brengen, … bijhouden, zodat u ook voor de andere aspecten van het event, kort op de bal kan spelen en alles mooi op elkaar kan afstemmen.

Onthaal

U wenst de dag van het event het onthaal op een vlotte manier te laten verlopen en toch het overzicht te bewaren over het aantal aanwezigen? Ook hiervoor bieden wij een gebruiksvriendelijke oplossing die ter plaatse gebruikt kan worden en waardoor uw gasten op een vlotte manier worden ingecheckt. Eindeloze wachtrijen en papieren lijsten behoren vanaf nu tot het verleden. Wij bieden diverse oplossingen aan, afhankelijk van het type event u organiseert en het type onthaal die hier het beste mee overeenstemt. Zo kan u kiezen voor scannen van barcodes, opzoeken op naam, tabletonthaal met eigen toestellen of toestellen van Abusol, pre-print badges of onthaal met live badgeprinting.

Website van dit bedrijf nodig?

Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Is dit jouw bedrijf?

Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfspagina en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.

  • Bedrijfspagina vanaf € 25 / maand
  • TOP ranking in onze zoekmachine
  • Toegang tot reviews, vacatures plaatsen, ...

Reviews over Checkpoint A

Er zijn (nog) geen reviews over Checkpoint A. Ben jij de eerste die er één deelt?

Schrijf als eerste een review

Lid van...

BESA
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Koop nu!

Ontdek andere eventbedrijven en eventlocaties

Eventpartners - Bezoekersregistratie

Eventpartners - Bezoekersregistratie

Eventpartners is uw professionele partner op gebied van uitnodigingen, online registratie en bezoekersregistratie. Ook voor uw evenement hebben we een passende oplossing.

Halito!

Halito!

Sinds 2010 biedt Halito! event professionals ondersteuning bij de organisatie van events. Beheer je uitnodigingen, gastenlijsten, (no)shows, enquêtes en statistieken in één overzichtelijk platform.

The Frontline Company

The Frontline Company

The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...

Marcfait

Marcfait

Een multifunctionele zaal, evenementenlocatie, congres- en zaalverhuur in de Metropoolregio Amsterdam en het hart van Almere Centrum, met een capaciteit tot 700 personen.

Activiteiten Checkpoint A

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Henegouwen | Limburg | Luik | Luxemburg | Namen | Oost-Vlaanderen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Waals-Brabant [+Bruxelles] | West-Vlaanderen | Belgium
Activiteiten:
Ticketing en registratie | Toegangscontrole
Trefwoorden:
beursregistratie | bezoekersregistratie | event registratie | registratie bezoekers | applicatie | polsbandjes | registratiewebsite | badges | registratie personeelsfeest | registratie | onthaal | congres registratie | toegangscontrolesystemen | website | tablet onthaal | registratie festivals | eventcheckin | lead generation | bezoekersopvolging | self checkin

Nieuws

Eventcheckin app opent nieuwe mogelijkheden

Eventcheckin app opent nieuwe mogelijkheden