Kinepolis Brussel
- Eeuwfeestlaan 20, 1000 Brussel, België
- Certificate of Excellence 2024
9.2/10
Plan je een congres, bedrijfsfeest, presentatie? Dan heb je wellicht een waslijst aan wensen. De eventlocatie moet vlot bereikbaar zijn voor alle gasten - ook met het openbaar vervoer - en voldoende parkeerruimte bieden, de nodige infrastructuur, audiovisuele voorzieningen, voldoende ruimte voor ontspanning en networking, catering à la carte, net zoveel ondersteuning als je wenst, … Eigenlijk alles wat Kinepolis Brussel te bieden heeft!
Denk je bij Kinepolis spontaan aan cinema? Dat klopt. Maar er is ook zoveel méér mogelijk. Dat maakt Kinepolis tot de ideale locatie voor allerlei evenementen, van een exclusieve presentatie voor vips tot een grootschalig meerdaags congres voor honderden deelnemers - en alles daar tussenin. Ontdek onze formules:
Bedrijfsevenement
Congres, seminarie, vergadering, productlancering, beurs, ...
Evenement met film
Avant-première, première, privé-vertoning, filmklassieker, Watch after Work, ... Je kunt ook aansluiten bij officiële avant-premières mét acteurs die de zaal komen toespreken en glamoureus rode-lopermoment. In Kinepolis Brussel kun je je gasten compleet onderdompelen in de unieke Imax-ervaring. Vanaf 2018 kun je je gasten zelfs trakteren op de ultieme filmbeleving in 4DX met (heel) speciale effecten van geur, wind en sneeuw.
Spektakel in de Cinema
Stand-up comedy, opera, concert, balletvoorstelling, Kunst in de Cinema (musea achter de schermen).
Voor elk event kun je gebruik maken van een combinatie op maat van cinemazalen, vergaderruimtes, netwerk- en cateringruimtes mét bijhorende faciliteiten en services.
Kinepolis Brussel: de evenementenlocatie op jouw maat
Voor een kleinschalige receptie voor een select publiek of een prestigieuze presentatie met walking dinner voor honderden genodigden: laat je verrassen door de vele mogelijkheden bij Kinepolis Brussel.
- Makkelijk bereikbaar, slechts 5 min. van Ring RO.
- 1.500 publieke parkeerplaatsen (24/24 open), haltes metro/tram/bus vlakbij.
- 25 zalen voor 100 tot 619 gasten met luxe zitcomfort, state of the art audiovisuele uitrusting, prima akoestiek.
- Polyvalente zalen: Espace Lumière, White Hall en VIP-lounge, in te richten voor congressen, seminaries of personeelsfeesten.
- Drie break-out rooms voor kleinere recepties, meetings, workshops e.d.m.
- Alle zalen zijn apart of gecombineerd ter beschikking.
- Onze ervaren catering partner maakt een voorstel op maat, van selecte receptie tot walking dinner voor 100den gasten.
Zoek je een eventlocatie in Brussel die vlot bereikbaar is (met voldoende parkeerruimte) en die geavanceerde audiovisuele voorzieningen biedt, inclusief mogelijkheid tot live streaming, waar catering op maat voorhanden is en professionele omkadering, dan is Kinepolis Brussel hét antwoord.
Kinepolis organiseerde vóór de coronacrisis zo'n 1.200 bedrijfsevenementen per jaar in België. De Groep wil inzetten op de online mogelijkheden van events en stelt in Kinepolis Antwerpen een filmzaal permanent ter beschikking van het Antwerpse Blue Moon bv, specialist in het streamen van bedrijfsevents. Beide bedrijven verwachten dat de vandaag populaire online events weldra een hybride vorm zullen aannemen. De ‘BLUE ...
18 reviews over Kinepolis Brussel - 9.2/10
Schrijf een reviewMagie!
Beste Kinepolis-partners,
Ik wilde mijn dankbaarheid uiten voor de geweldige samenwerking die we elk jaar hebben bij het organiseren van onze familie-evenementen. Dankzij onze samenwerking hebben onze klanten het voorrecht om de nieuwste Disney-films in optimale omstandigheden te ontdekken, omringd door hun familie en vrienden.
De kwaliteit van uw ontvangst, de vriendelijkheid van uw kamers en niet te vergeten het plezier van het genieten van popcorn en drankjes, maken van elke privévertoning een magisch en onvergetelijk moment. We zijn blij dat we deze unieke ervaring aan onze klanten kunnen bieden. Zonder jullie inzet en professionaliteit zou dit niet mogelijk zijn geweest.
Nogmaals bedankt voor deze geweldige samenwerking Alisson.
Wij kijken nu al uit naar de volgende edities en de geluksmomenten die we zullen blijven delen.
Met vriendelijke groeten,
Natascha Hérisson, Marketingcommunicatiemanager Brand & Loyalty Air France en KLM Belux
Organisatie event
Recent hebben we onze Franchiseday georganiseerd in Kinepolis. Alles is zeer vlot en snel verlopen.
Fijne samenwerking met de verschillende partijen die we nodig hadden. Aanrader!
Familiedag van de Federale Pensioendienst
Uitstekende opvolging, geweldige setting. Ideaal voor familietijd
Equiforum België 24
Een hele mooie organisatiedag voor onze eerste editie van Equiforum Belgium 24. Bedankt voor je expertise, kwaliteit van dienstverlening en beschikbaarheid om altijd oplossingen te vinden.
Responsief en attent
Een zeer goede, gevestigde organisatie met aandacht voor het organiseren van een goed gecontroleerd evenement.
Samenwerking Odoo x Kinepolis
Dit is de tweede keer dat we naar Kinepolis in Brussel zijn gegaan om onze after-work events, genaamd Roadshows, te organiseren. De eerste keer hadden we wat technische problemen bij de opstart, maar de audiovisuele en Kinepolis-teams vonden snel oplossingen voor ons. Voor de tweede keer, die hier in maart 2024 plaatsvond, verliep alles op rolletjes. Alles was aanwezig: de kamers, de netheid, de vriendelijkheid van de organisatoren, het audiovisuele team en de externe cateraar. Alles was ongelooflijk perfect. We zullen terug komen :)
Een zeer geslaagd evenement!
Uitstekende coördinatie van begin tot eind! Zeer prettig en professioneel contact. Wij zijn zeer tevreden!
Ik raad aan! :)
Een geslaagde avond!
Ons evenement was perfect voorbereid, met vloeiende en professionele communicatie.
Perfect voor een zakelijk welkom, de deelnemers vonden het geweldig.
We zullen de ervaring herhalen!
Sinterklaasfeest
Dit jaar waren wij opnieuw, net als de voorbije jaren, zeer tevreden over de vlotte en goede samenwerking.
Efficiëntie en premium kwaliteit in gelijke mate
We namen contact op met Kinepolis Brussel voor een preview gevolgd door een vertoning van de film en catering. We werden overweldigd door de kwaliteit van de service: niet alleen reactief maar ook flexibel om ons 100% aan te passen aan onze specifieke behoeften en verzoeken. Een echte meerwaarde voor bedrijfsevents! De teams ter plaatse tonen een professionaliteit die we bijzonder op prijs stelden. Daarom zouden we hun diensten zeker aanbevelen.
Een ervaring op maat voor onze conferenties in het Nederlands en het Frans
Dankzij de infrastructuur, dienstverlening en organisatie van Kinepolis konden we onze gasten een beleving op maat bieden. We hielden onze conferentie rechtstreeks in de taal van onze gasten in twee aparte theaterzalen en kwamen samen voor de receptie. We hadden het beste van twee werelden, saamhorigheid en optimaal comfort en begrip tijdens de conferentie(s). De samenwerking met het team van Kinepolis verliep naadloos en onvoorziene problemen werden snel aangepakt met een gepaste oplossing. Ik raad je van harte aan om je volgende congres bij Kinepolis te organiseren!
Wat een goed team bij Kinepolis
Ons evenement had weinig problemen, met vertragingen etc
Maar het team van Kinepolis doet dit met veel geduld en vriendelijkheid
Van het verkoopteam tot de gastvrouw, zij hebben ons geholpen om ons evenement zo'n groot succes te maken!
Nogmaals bedankt aan hen
Kenmerken Kinepolis Brussel
- Aantal personen
50 - 6390
- Bereikbaarheid
auto
openbaar vervoer
parking - betalend
- Omgeving
vlakbij snelweg
- Cateringlocatie
vaste cateraar(s)
- Faciliteiten
airco
geluidsinstallatie
projectie
Activiteiten Kinepolis Brussel
- Activiteitsregio's:
- Vlaams-Brabant [+Brussel] | België
- Activiteiten:
- Vergaderzaal huren in Brussel | Vergaderzaal huren | Feestzaal huren in Brussel | Feestzaal huren | Schouwburg en theater | Congreslocatie huren in Brussel | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Brussel | Evenementenlocatie huren
- Trefwoorden:
- zalen huren | theater huren | zaalverhuur | locatie verhuur | locatie events | auditorium | evenementenlocatie | seminarieruimte | evenementlocatie | locatie productlancering | zalen verhuur | vergaderruimte | locatie beurs | feestzaal huren | feestzaal | zaal verhuur | verhuur feestzaal | vergaderzalen brussel | partycentra | verhuur zaal | feestruimte | seminarie ruimte | locaties | verhuur locatie | feestlocatie | zaal huren | zaalhuur | eventlocatie | locatie huren | locatiebedrijfsevenementen | verhuur zalen | bedrijfspresentatie | beurslocatie | feestzaal verhuur | partycentrum | seminarie locatie | evenementen locatie | zalenverhuur | feestzalen | verhuur feestzalen | evenement locatie | congreslocatie | meetingrooms | locatie personeelsfeest brussel | business event locatie | schouwburg | feestzalen verhuur | seminarie center | evenement locatie brussel regio | zaal met catering | advertising | infobeurs ruimte | brussel | roadshow | bioscoopcheques | event locatie brussel | zaal receptie | filmevenement | congreszaal brussel regio | filmzaal | nationale meeting locatie | theater | avant premiere | theaters | theater verhuur | schouwburg huren | verhuur locaties | verhuur schouwburgen | filmklassieker | theaters verhuur | schouwburgen | theaters huren | verhuur schouwburg | locaties verhuur | schouwburgen verhuur | dealermeeting zaal | locaties huren | schouwburgen huren | gifts | feestzalen huren | verhuur theaters | schouwburg verhuur | projectieruimte | congrescentrum belgië
Gouden palm voor een geslaagd Energia event
De rode loper wordt uitgerold voor de klant