Alle evenementenlocaties in Aalst op een rij
De beste evenementenlocaties in Aalst vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 33+ unieke evenementenlocaties in Aalst. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Conversal Restaurant
Het Conversal Restaurant is het clubrestaurant van Okapi Aalst. De zaal is recent gerenoveerd en beschikt over alle moderne faciliteiten: een volledig ingerichte keuken, 2 bars, tv-schermen, lift en muziekinstallatie.
De Filatuur
De Filatuur is een authentieke eventlocatie in de voormalige textielfabriek FFR, Filature et Filteries Réunies, in Aalst. De locatie wordt verhuurd voor bedrijfsevents, huwelijksfeesten, … tot 500 personen.
De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
Holy Art HHart Aalst
Holy Arts Events te Aalst is een unieke kerk omgebouwd naar de meest luxueuze evenementzaal uit de streek.
De Keirk bv
De Keirk is een exclusieve locatie voor al uw events. Deze kerk kreeg een nieuw leven als event-ruimte en leent zich tot vele mogelijkheden, gaande van een bedrijfsfeest, productvoorstelling tot een comedy-avond of privé (huwelijks-)feest.
Leeflank bv
Domein Leeflank is een wijndomein, brouwerij en eventlocatie in het landelijke Lede, Oost-Vlaanderen.
De Mooie Molen
Welkom bij Feest- & Eventzaal De Mooie Molen in Meldert, waar elk evenement verandert in een onvergetelijke belevenis.
De Montil
De Montil is al meer dan 40 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of privé-aangelegenheden.
Weidegeluk
Bij Weidegeluk kan u terecht voor allerhande events, van een communiefeest, tot een familiedag met uw bedrijf, product lancering of congres/vergadering.
Salons 't Oud Gemeentehuis
4 rustieke feestzalen aan de oevers van de Schelde van 15 tot 220 personen. Recepties op terras en/of wintertuin. Culinaire wandeling vanaf 50 euro per persoon of gastronomische menu aan tafel.
Boutique Hotel Marie Marie
Welkom in Boutique hotel Marie Marie. Onze mooie zalen op de gelijkvloers zijn beschikbaar voor allerhande bijeenkomsten, van koffietafels tot brainstormsessies.
The Mauritz
The Mauritz is jouw ideale “one stop shopping”-event partner. Niet enkel hebben we onze eigen Eventhall te Ninove, maar we beschikken ook over een getalenteerd team van organisatoren die je volledig ontzorgen bij de organisatie van jouw event.
Feestzaal 't Fonteintje
Feestzaal Fonteintje is centraal gelegen op de N9 tussen Zellik en Asse. 5 km van de kleine Brusselse Ring en goed bereikbaar voor richting Ternat, Aalst, Gent, Opwijk en Dendermonde.
The Corridor
Ontdek The Corridor, een evenementenlocatie in Wetteren, perfect voor culturele evenementen, concerten en bijeenkomsten. Ervaar een rijke programmering in een levendige ruimte die een divers publiek tegemoetkomt.
De Zonnevallei
U bent op zoek naar een schitterende locatie voor uw trouwfeest, communiefeest, babyborrel, seminarie, voorstelling of bedrijfsevent?
Green Cottage - Brussels meeting center
Unieke vergaderlocatie in het groen dichtbij brussel - 4 > 50 personen
Plan-S
Plan-S is een eigentijds gerestaureerde villa uit de jaren 80. Sfeervol strak met aandacht voor licht en ruimte creëren we een gezellige omgeving.
Hangar 43
Op zoek naar ideeën? U heeft binnenkort iets te vieren en bent op zoek naar ideeën? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!
Heilig Hart Brouwerij
De Heilig Hart Brouwerij is een artisanale microbrouwerij in de oude kerk van Kwatrecht. Deze unieke brouwerij als locatie van uw volgend event?
't Landhuys Van Leeuwergem
't Landhuys van Leeuwergem biedt 5 zalen, een indrukwekkende toog en verschillende terrassen in een idyllische tuin met buitenhaard en extra speeltuin.
Studio 'S
Studio 'S is een gloednieuwe uiterst professioneel uitgerust eventlocatie. We beschikken over 20 jaar ervaring in ons productioneel en technisch team.
Zonnestraal vzw
Wij bieden vergaderzalen aan en een aula van max 100 personen. Mogelijkheid tot gebruik van professionele projectie op doek in de aula.
De Architect
De Architect is een authentieke eventlocatie met ommuurde tuin en grasgroene wei in hartje Pajottenland, ondergebracht in een oude oogstschuur uit 1863, volledig gerenoveerd in een fusiestijl van oud en nieuw.
Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is 350 m2 groot met tevens een ruime patio van zo'n 100 m², een gesloten keuken, een gerieflijke toog, klankinstallatie en een ruime parking.
Gosset Hotel
Het Gosset Hotel Brussels, een 3-sterren superior hotel aan de rand van Brussel, is dé locatie bij uitstek voor uw seminarie, event of hotelovernachting.
Kloosterstraat40
Kloosterstraat40 een gerestaureerd klooster dat omgevormd werd tot een centrum voor opleidingen en trainingen met mogelijkheid tot overnachting.
Brussels Kart
Brussels Kart is de ideale eventlocatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking. Op dezelfde site bevindt zich eveneens Brussels Gate, zijnde 3 grote event&expohallen voor company events, beurzen.
B&B Sterckxhof
Luxe B&B Sterckxhof heet u persoonlijk welkom met respect voor uw privacy. Ons domein is smaakvol gerenoveerd en ingericht om u in stijl te ontvangen voor uw zakelijke evenementen of privéfeesten.
De Okelaar
Welkom in de Okelaar, cohousing en ontmoetingsplek! Wij beschikken over 2 zalen. 'De Stoof' is een ruimte van 76 m2 met aanpalende keuken en capaciteit tot 50 couverts of 30 personen voor workshops.
Kasteel van Gaasbeek
Voor alle aanvragen voor events, huur zalen, fotoshoots kan u terecht bij ons team Event. Hou alvast onze website in de gaten!
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 64 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Aalst'.
De Montil
Klantenevenement - maart 2024
Namens een klant hebben wij een evenement georganiseerd in De Montil en het was een groot succes! Kim en haar team waren super behulpzaam in de aanloop naar het evenement en het personeel ter plaatse tijdens het evenement was briljant, efficiënt en professioneel. Hun steun om ervoor te zorgen dat het evenement soepel en probleemloos verliep, zorgde ervoor dat de klant aan het eind van de dag uiterst tevreden was. De locatie is ruim en mooi en kan voor verschillende soorten evenementen worden gebruikt. Hun plaatselijke AV-leverancier, Play, was ook fantastisch en ondersteunde echt al onze behoeften als het ging om de AV-vereisten om een echte professionaliteit aan het evenement toe te voegen. We kijken ernaar uit om daar in de toekomst een evenement te organiseren.
De Montil
Certificate of Excellence
We hadden een viering met 311 dames; Veel lovende reakties zoals "mooie locatie, heerlijk diner met perfecte bediening"
De Montil
Alweer een geslaagd personeelsevent in De Montil
Na een geslaagd personeelsevent (meeting met aansluitend BBQ) in september 2023, waren wij opnieuw zeer tevreden van ons Nieuwjaarspersoneelevent (meeting incl. receptie en walking diner) in januari. Zeer vlotte organisatie van het hele event voor een heel grote groep (met oa breakout rooms) wat niet altijd evident is. Hierbij werd opnieuw een heel goede service en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Tenslotte werd ook de catering opnieuw bijzonder gesmaakt. Kortom, weer tip top in orde !
De Montil
Zeer geslaagd personeelsfeest bij De Montil
We organiseerden ons personeelsfeest bij de Montil en we waren super tevreden over de samenwerking! Alles werd goed en correct opgevolgd, iedereen bij jullie stond klaar om te helpen en niks was te veel. Dit alles ook steeds met een glimlach en een vriendelijk woord. Ik heb ook alleen maar positieve reacties gehoord van collega’s over de locatie (die heel mooi was), de organisatie (die dik in orde was) en het eten (voor jullie lasagne kom ik graag nog eens tot in Affligem gereden :)).
Top evenementenlocaties in Aalst
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Aalst? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Aalst dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Aalst
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Aalst. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Aalst was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Aalst, Feestzalen in Aalst, Trouwlocaties in Aalst, Vergaderzalen in Aalst
Jouw evenementenlocatie in Aalst toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Aalst. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: