Alle feestzalen in Huldenberg op een rij
De beste feestzalen in Huldenberg vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 85+ unieke feestzalen in Huldenberg. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Ferme de Bilande
Pour tous vos événements, professionnels ou privés, intérieur ou extérieur, petits ou grands groupes.
Listwaar
Aan de rand van Meerdaalwoud, vlakbij de Zoete Waters en de Doode Bemde, het grootste natuurgebied van Vlaams-Brabant, verscholen achter de gevel van een oude autowerkplaats, biedt Listwaar een exclusieve locatie voor privéfeesten en bedrijfsevenementen.
Cultuurcentrum Den Blank
Het Cultuurcentrum 'Den Blank' is een multifunctioneel gebouw met een theaterzaal, diverse vergaderzalen, een tentoonstellingszaal en -galerij, een foyer en een cafetaria.
Raesborre Domain
Domain Raesborre is a place where you immediately feel at home. The beautiful park garden that covers 1 hectare of land has a pond, a Mansion and a Cottage. There are also many cosy terraces and outdoor sitting areas.
Hangar 125
Bent u op zoek naar een bijzondere plek vlakbij Brussel om een afterwork party, een bedrijfsavond of een productpresentatie te organiseren?
Royal Bercuit Golf Club
De Royal Bercuit Golf Club biedt een ideale setting voor vergaderingen, seminars, trainingen, conferenties, netwerkgroepen, productlanceringen en persconferenties.
Martin's Manoir
Welcome to Martin’s Manoir - a country house hotel ideally situated just 20 minutes from Brussels, in the middle of one of Belgium’s most beautiful regions: Walloon-Brabant.
Martin's Château Du Lac
Le Martin's Château du Lac est un hôtel de luxe belge 5 étoiles niché au bord du lac de Genval, à seulement 20 minutes de Bruxelles. Située dans la province du Brabant wallon, l’une des plus belles régions de Belgique.
Parochiezaal Moorsel (Tervuren)
Voor al uw vergaderingen, (privé)feesten, eetfestijnen & meer, in en rond Tervuren, de rand van Brussel of de Druivenstreek, is dit uw ideale eventlocatie.
Le Relais St-Martin
Pour vos fêtes (mariages, communions, anniversaires…), nous disposons d’une grande salle (+- 100 couverts), d’une cave voûtée pouvant accueillir plus ou moins 40 personnes et d’une cuisine équipée.
Hävn
Wilt u een feestzaal huren in leuven? Opzoek naar een vergaderruimte met net dat extraatje meer? Zoek niet verder, want Hävn is dé bestemming waar jouw dromen werkelijkheid worden.
OH Leuven
Het King Power at Den Dreef Stadion ligt vlak naast de ring rond Leuven. Dit stadion biedt opportuniteiten om in een professioneel voetbalstadion, dat al uitgerust is voor het ontvangen van veel personen, een activiteit, meeting of event te organiseren.
KRUUL
‘KRUUL' is een architecturaal pareltje op de ring van Leuven dat makkelijk bereikbaar is. We bieden zowel de locatie, als bijhorende catering aan en staan steeds klaar om alles op maat van uw event te maken.
3hoog @ Wijnkasteel Haksberg
Als partner van Wijnkasteel Haksberg organiseert 3hoog jouw evenement op deze unieke locatie, omringd door de prachtige wijngaarden van het Hageland.
3hoog @ Brightspace Leuven
Brightspace is een meeting-, event- en business center, dat jouw hoogste verwachtingen kan waarmaken. In combinatie met de 3hoog aanpak heeft jouw event of meeting 100% kans op slagen.
Faculty Club
Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.
Brabanthal
Brabanthal is met 6000m² de grootste eventhal in Vlaams Brabant. De ideale ruimte voor de organisatie van een vakbeurs, personeelsfeest, productlancering of congres. Ook organisatoren van evenementen voor het grote publiek vinden hun weg naar Brabanthal.
Sportoase Philipssite nv
Sportoase Philipssite te Leuven is een vergader-, feest- en sportcentrum voor bedrijven en particulieren.
Uurblauw - eetkamer
Bent u op zoek naar een unieke setting in het centrum van leuven waar topgastronomie centraal staat?
Martin's Klooster
Martin's Klooster is a four-star hotel that's beautifully located in the historical center of Leuven, less than 30 minutes from Brussels. You can enjoy an exceptional stay in a listed building, elegantly equipped with the most modern comforts.
LOKO Leuven
Fuifzaal Albatros Leuven. Grootte zaal: 140 vierkante meter.
Chateau La Hulpe
Het Kasteel van Terhulpen bevindt zich in het hart van een uitgestrekt domein dat geklasseerd is als uitzonderlijk erfgoed van Wallonië.
M Leuven
Een exclusieve receptie in de antichambre of een businessworkshop met privérondleiding door het museum? M heeft meerdere ruimtes voor vergaderingen, productpresentaties, workshops, conferenties, recepties en diners. Vraag vrijblijvend je offerte aan.
Kasteel de Bunswyck
Aan de rand van Leuven, op 20 min van Brussel, ligt Kasteel de Bunswyck, omringd door 50 ha groen. Hier kan u rustig vergaderen of uitgebreid feesten in 8 prachtige zalen en salons, geschikt voor 10 tot 350 personen (diner).
Den Bureau
Ontdek Den Bureau, een betoverende evenementenlocatie in Leuven met bar en keuken, perfect voor het organiseren van onvergetelijke feesten en bijeenkomsten.
Parochiecentrum Winxel
Ontdek Parochiecentrum Winxel, een ideale en goed uitgeruste evenementenlocatie in Herent voor al uw speciale gelegenheden. Van bruiloften tot zakelijke evenementen, wij spelen naadloos in op uw behoeften.
Provinciehuis Vlaams-Brabant
Het provinciebestuur van Vlaams-Brabant stelt ontvangst- en vergaderruimten ter beschikking voor het organiseren van vergaderingen, congressen en diverse activiteiten nabij het station van Leuven.
Villa Popcorn
Bij Villa Popcorn creëren we onvergetelijke momenten voor elk evenement, van verjaardagsfeestjes en huwelijken tot bedrijfsfeesten, met onze sprankelende kinderanimatie, grime, betoverende ballonplooien, de knutselmobiel en prachtige decoratie.
Kinepolis Leuven
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in universiteitsstad Leuven, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Dan zal Kinepolis Leuven je verrassen met al zijn troeven.
Bar Vital
Ontdek Bar Vital, een unieke evenementenlocatie in Herent, perfect voor elke gelegenheid. Het biedt een uitnodigende ambiance en is geschikt voor alle soorten evenementen met uitzonderlijke service.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.62/10. Gebaseerd op 64 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Huldenberg'.
Provinciehuis Vlaams-Brabant
Hogere Cursus Brandpreventie
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd
Provinciehuis Vlaams-Brabant
Perfect event!
Graag laat ik jullie nog even weten dat onze studieavond prima verlopen is en iedereen even enthousiast was over jullie professionele service!
Het was een plezier om met jullie samen te werken!! De prachtige zaal en uitstekende accommodatie, maar vooral ook jullie hulp bij de voorbereiding en op de avond zelf heeft dit mee tot een succes gemaakt! Nogmaals van harte dank !!
blankspace Brussels
Familie Cimorelli jarig!
Onze algehele ervaring bij Blankspace was fantastisch. Het feest was een groot succes en zowel de kinderen als de volwassenen hadden een geweldige tijd. De locatie zorgde voor een perfecte sfeer voor ons evenement en alles overtrof onze verwachtingen.
Het serviceniveau en de ondersteuning van het Blankspace-team tijdens de planning en uitvoering van ons evenement was uitzonderlijk. Jamil, de eigenaar, was ongelooflijk behulpzaam en meegaand. Zijn beschikbaarheid voorafgaand aan het evenement was van onschatbare waarde, aangezien hij ons hielp bij het uitzoeken van alle details. De warme en gastvrije houding van Jamil, samen met zijn flexibiliteit, zorgden ervoor dat het hele proces soepel en plezierig verliep. We waardeerden zijn hulp enorm, en het heeft enorm bijgedragen aan het succes van ons gezelschap.
Op basis van onze ervaring bevelen wij Blankspace van harte aan bij anderen voor soortgelijke evenementen. De locatie biedt alles wat u nodig heeft voor een onvergetelijk feest, en Jamil's toewijding om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt, is lovenswaardig. We zouden zeker overwegen om voor toekomstige evenementen terug te keren naar Blankspace, omdat het de perfecte setting bood voor het feest van onze zoon, en we zijn ervan overtuigd dat dit voor elke andere gelegenheid hetzelfde zou zijn.
blankspace Brussels
Una Europa zakelijke bijeenkomsten en ontbijt
Blankspace is een perfecte plek om met uw team te vergaderen in een nieuwe, levendige omgeving. De ruimte is gezellig en schoon en heeft een warme sfeer dankzij de houten details. De koffiecorner is perfect voor een korte pauze. Er is maar één koffiezetapparaat, dus als het hele team moet tanken, wil je misschien wat extra tijd voorzien. De lunch was geweldig met verschillende smakelijke, gezonde en veganistische opties. De porties waren een beetje te groot, maar het personeel bood het team aan om de rest in doggybags mee naar huis te nemen, wat zeer op prijs werd gesteld. In de winter kan het wat koud zijn op de locatie, zorg er dus voor dat je op tijd de heide aantrekt. Het team is super behulpzaam tijdens het planningsproces van uw evenement en ze zijn tijdens uw evenement bereikbaar en dichtbij, maar tegelijkertijd 'onzichtbaar' – de perfecte balans. Ons team was zo blij met de algehele ervaring, dat we besloten om ons zomerevenement ook bij Blankspace te boeken!
Top feestzalen in Huldenberg
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Huldenberg? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Huldenberg dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Huldenberg
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Huldenberg. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Huldenberg was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Huldenberg, Evenementenlocaties in Huldenberg, Trouwlocaties in Huldenberg, Vergaderzalen in Huldenberg
Jouw feestzaal in Huldenberg toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Huldenberg. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: