Alle feestzalen in Dalhem op een rij
De beste feestzalen in Dalhem vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 36+ unieke feestzalen in Dalhem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Le Domaine des Prés fleuris
Het Domaine des Prés Fleuris biedt verschillende feestzalen en alle service met betrekking tot uw evenementen: bruiloft, familiefeest, bedrijfsfeest en alle andere evenementen.
Brasserie Het Rode Bos
Het Rode Bos is een volledig gerenoveerde, landelijk gelegen brasserie waar gasten een aangeklede kop koffie, een glas straf getapt speciaalbier, een lichte lunch of uitgebreid diner kunnen gebruiken, ...
Salle la Renaissance
Organiseert u binnenkort een evenement en wilt u het onvergetelijk maken voor uw gasten? Le Cercle Union is een feestzaal te huur voor elk particulier of professioneel evenement in Barchon.
Le Clos Les Bruyères
Twee feestzalen beschikbaar, volledig modulair volgens uw wensen en afhankelijk van het aantal gasten. Voldoende parkeergelegenheid. Gemakkelijke toegang.
La Fabrik
La Fabrik is een groepering van oude industriële gebouwen die in 'event spaces' geconverteerd zijn. 6 ruimtes op 2 niveaus met een totaal oppervlakte van 6000 m²!
Restaurant Café Modern
Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.
Les Pignons Blancs
Welk evenement je ook wilt organiseren, Les Pignons Blancs hebben de infrastructuur.
MECC Maastricht bv
MECC Maastricht is een multifunctioneel evenementen locatie in het Bourgondische Maastricht. Wij bieden 30.000m2 vol mogelijkheden. Of het nu gaat om een vakbeurs, een conferentie, een productpresentatie of een bedrijfsfeest gaat.
Ferme des Beaux-Monts
Wij verwelkomen u in een eigentijdse en stedelijke omgeving, maar even elegant als prestigieus voor uw huwelijk, communie, doop, verjaardag, familie of zakelijke viering, ...
Tapijn
Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.
Onder de brug
Wilt u op een unieke plek uw trouwfeest of privéfeest organiseren. Het glas heffen met uw zakenpartners of collega’s? Onder de Brug is uitermate geschikt als exclusieve event locatie in Limburg.
Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 1000 gasten.
EMG Venue De Groote Sociëteit
De Groote Sociëteit is door haar mooie en centrale ligging een unieke evenementenlocatie voor het houden van presentaties, lezingen, vergaderingen en recepties.
Rebelle Maastricht
Gevestigd in de Augustijnenkerk, een Rijksmonument uit de 17de eeuw met een bijzondere uitstraling door haar hoge plafond, fantastische raampartij en meer dan indrukwekkende interieur.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Domaine du Bas Bois
De verhuur van onze feestzalen gaat altijd gepaard met onze uitstekende cateringservice.
Espace Georges Truffaut
Château St. Gerlach
In Valkenburg, in het schitterende Ingendael, op 10 minuten rijden van Maastricht, ligt Château St. Gerlach. Een landgoed vol herinneringen en met een overweldigende schoonheid en grandeur.
Kinepolis Luik
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'la ville ardente' Luik, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Ontdek dan hier alle troeven van Kinepolis Luik.
La Mi'Lune
De "Mi'Lune", huis van dans en cultuur, gelegen in een oude industriële ruimte volledig gerenoveerd en uitgerust, stelt zijn passie en magie ten dienste van uw privé-evenementen of die van uw bedrijf.
Buitenplaats Vaeshartelt
Kasteel Vaeshartelt heeft een alles-onder-één-dak formule. Er staan 22 vergaderzalen en 4 klassieke feestzalen tot uw beschikking. Voor een plenaire sessie kunt u met maximaal 200 personen terecht, met de mogelijkheid om uit te breiden.
BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Les Salon du Beaurevoir
Squash 22
We verhuren onze feestzaal alleen op zaterdagavond, eventueel ook vrijdagavond en zondag. De zaal is geschikt voor feesten, dopen of andere evenementen voor 60 personen zittend of 150 personen staand (dansfeest). Je hebt een keuken en al zijn apparatuur t
Restaurant Bien Soigné
Wij verzorgen vakkundig al uw feesten, zowel in het bedrijfsleven als in de privé. Een bruiloft, receptie, buffet, babyborrel, communie, seminarie, personeelsuitje of verjaardag, ... voor elke gelegenheid zijn wij de juiste partner.
Ferme du Haras
U hebt besloten om op een unieke plek samen te komen om een verjaardag, een doop, een communie, een familiefeest, een gouden bruiloft, een bedrijfsdiner of zelfs om uw bruiloft te organiseren. Ferme du Haras is de ideale locatie.
Kasteel Pietersheim
Wilt u op een unieke plek uw bruiloft, communie of zakelijk evenement organiseren. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verwennen met een mooie avond? Dan is Kasteel Pietersheim bij uitstek de plek die aan al uw wensen voldoet.
Il Castellino
Je evenement wordt van begin tot eind begeleid door de patron. We hebben 4 feestzalen met al het gewenste comfort tot uw beschikking. Een zaal voor 250 personen en één voor 200 personen met tuin en terras, plus 2 zalen voor 50 personen met terras.
Events4U
Events4U is de partner voor al uw feestjes!
Italii
Een besloten en lichte ruimte voor uw professionele en privé-evenementen, in het groene stadje Chaudfontaine.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.8/10. Gebaseerd op 76 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Dalhem'.
Kinepolis Luik
Roadshow 2024
Bedankt aan Cynthia en haar hele team in Kinépolis Luik voor het organiseren van ons decemberevenement.
Dank ook aan cateraar J&M voor de service en de vriendelijkheid van het team!
Kinepolis Luik
Perfecte organisatie en onberispelijke service
Wij willen u bedanken voor de mogelijkheid om ons evenement in Kinepolis te organiseren.
Ik ben blij om een recensie te delen, vooral omdat alles perfect is verlopen. Het schema werd gerespecteerd zoals gepland, wat onze organisatie enorm vergemakkelijkte. Ik wil ook graag mijn dank uitspreken aan Cynthia Delvaux voor de tijd die ze aan ons heeft besteed en haar attente opvolging. Hartelijk dank ook aan het team ter plaatse, dat efficiënt en vriendelijk op onze last-minute behoeften heeft kunnen reageren. Tenslotte nog een speciale vermelding voor de cateringservice: de presentatie, de kwaliteit van het buffet en de professionaliteit van het personeel waren onberispelijk.
Nogmaals dank aan het hele Kinepolis-team voor deze geweldige ervaring. Wij hopen snel weer de kans te krijgen om samen te werken!
Kinepolis Luik
Geslaagde Sinterklaas John Cockerill ochtend!
Ons evenement verliep heel goed, de magie van Disney en die van de grote Sint werkte goed en de kinderen van het personeel waren opgetogen en vertrokken met sterren in hun ogen. Julien en Cinthia hebben ons geholpen om dit familie-evenement tot een succes te maken, waar we nooit genoeg van krijgen. Goed functionerende organisatie en attent personeel.
Tot volgend jaar?
Kinepolis Luik
Bezoek van Sinterklaas voor de brave kinderen van Belfius Luik Cité Ardente
Bedankt aan Cynthia en het hele team van Kinépolis Luik voor het organiseren van ons evenement.
Dank ook aan de cateraar, topteam!
Top feestzalen in Dalhem
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Dalhem? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Dalhem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Dalhem
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Dalhem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Dalhem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Dalhem, Evenementenlocaties in Dalhem, Trouwlocaties in Dalhem, Vergaderzalen in Dalhem
Jouw feestzaal in Dalhem toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Dalhem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: