Alle feestzalen in Berlare op een rij
De beste feestzalen in Berlare vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 83+ unieke feestzalen in Berlare. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
De Zonnevallei
U bent op zoek naar een schitterende locatie voor uw trouwfeest, communiefeest, babyborrel, seminarie, voorstelling of bedrijfsevent?
Salons 't Oud Gemeentehuis
4 rustieke feestzalen aan de oevers van de Schelde van 15 tot 220 personen. Recepties op terras en/of wintertuin. Culinaire wandeling vanaf 50 euro per persoon of gastronomische menu aan tafel.
Weidegeluk
Bij Weidegeluk kan u terecht voor allerhande events, van een communiefeest, tot een familiedag met uw bedrijf, product lancering of congres/vergadering.
Gasthof De Zevensterre
Bruisend cateringbedrijf in centrum Oost-Vlaanderen, met eigen stijlvolle feestzalen voor alle zakelijke events en privéfeesten. Stijlvol vergaderen, culinair genieten, gezellig napraten of uitbundig feesten? Met 31 jaar ervaring weten wij hoe het moet!
Lesco
Een uniek kader in een authentieke, charmante directeurswoning met prachtige tuin en vijver.
The Corridor
Ontdek The Corridor, een evenementenlocatie in Wetteren, perfect voor culturele evenementen, concerten en bijeenkomsten. Ervaar een rijke programmering in een levendige ruimte die een divers publiek tegemoetkomt.
Leeflank bv
Domein Leeflank is een wijndomein, brouwerij en eventlocatie in het landelijke Lede, Oost-Vlaanderen.
Boutique Hotel Marie Marie
Welkom in Boutique hotel Marie Marie. Onze mooie zalen op de gelijkvloers zijn beschikbaar voor allerhande bijeenkomsten, van koffietafels tot brainstormsessies.
Radar
In het gebouw waar ooit de iconische club Cherry Moon geschiedenis schreef, opende een spiksplinternieuwe eventlocatie genaamd Radar.
Ontmoetingscentrum De Kop
O.C De Kop beschikt over een grote inkomhal, een grote polyvalente zaal en een kleiner lokaal.
KSC Lokeren - Temse vzw
Sporting Lokeren beschikt over een 7-tal verschillende ruimtes die kunnen gehuurd worden. Naargelang de aard van uw event en het aantal mensen kan u genieten van een uniek kader tegen de achtergrond van het Daknamstadion.
Holy Art HHart Aalst
Holy Arts Events te Aalst is een unieke kerk omgebouwd naar de meest luxueuze evenementzaal uit de streek.
The lounge boat
Op zoek naar een unieke evenementen locatie, dat kan nu te Aalst! The Lounge Boat te Aalst. U kan er gebruik maken van het beneden-dek, een ruimte waar je kleine feesten of hoogstaande evenementen een unieke inkleding kan geven en dit tot 350 personen.
Heilig Hart Brouwerij
De Heilig Hart Brouwerij is een artisanale microbrouwerij in de oude kerk van Kwatrecht. Deze unieke brouwerij als locatie van uw volgend event?
De Filatuur
De Filatuur is een authentieke eventlocatie in de voormalige textielfabriek FFR, Filature et Filteries Réunies, in Aalst. De locatie wordt verhuurd voor bedrijfsevents, huwelijksfeesten, … tot 500 personen.
Feestzaal Bassin
Ben je op zoek naar een exclusieve setting voor jouw huwelijksfeest, bedrijfsfeest, communie, familiegelegenheid of evenement? Dan is Feestzaal Bassin precies wat je zoekt: een prachtige authentieke fabriekssite langs de Schelde.
OneTree
In Heusden - Oost-Vlaanderen, op amper 10 km van Gent centrum, vindt u One Tree. U kunt bij ons terecht voor het organiseren van een seminarie, vergadering of meeting, lezingen, teambuilding activiteit, workshop of andere evenementen.
De Matroos
Alles voor uw etentje, feest of meeting is al voorbereid, maar u zoekt nog een moderne en volledig ingerichte feestzaal in de buurt van Gent? Een feestlocatie en vergaderruimte die een losse en gezellige sfeer uitademt.
Bistro Den Bascuul
Wij zijn in het Waasland het enige restaurant met feest- en seminariegelegenheid waar tussen de 70 à 100 % van de ingrediënten van onze menu's afkomstig zijn van producten uit de biologische landbouw.
Carnavalskantine Halle 13
De Carnavalskantine is een Polyvalente ruimte waar je tal van events kunt organiseren.
Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid beschikt over een polyvalente ruimte die u kan gebruiken voor seminaries, recepties, huwelijksfeesten, ...
Hof Ter Velden
Als feestzaal, cateraar, vergader- en eventlocatie in het midden van Vlaanderen staan we garant voor geslaagde feesten & events. Ontdek je geschikte partner voor uw bedrijfsevent of catering op locatie.
Conversal Restaurant
Het Conversal Restaurant is het clubrestaurant van Okapi Aalst. De zaal is recent gerenoveerd en beschikt over alle moderne faciliteiten: een volledig ingerichte keuken, 2 bars, tv-schermen, lift en muziekinstallatie.
Compagnie Bougie
Compagnie Bougie verhuurt zijn grote zaal (inclusief foyer, keuken, kleedkamer, toiletten en tuin) voor diverse activiteiten. Je kan er terecht voor seminaries, vergaderingen, maar ook ceremonies zijn er mogelijk.
De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
Bureau/Cuisine
Bureau/Cuisine is gevestigd in een authentieke villa, Villa Céline genaamd. Het pand heeft ruime kamers met hoge plafonds en veel lichtinval en een zuidelijk georiënteerd terras.
Kasteel Coninxdonck
Coninxdonck is méér dan een kasteel; het is reservaat en oase, ingeplant in een groene zone van Gentbrugge tot aan de Schelde. Het hele domein van 6,6 ha, inclusief de kasseiweg ernaartoe, is geklasseerd en omgeven door beschermde landerijen en dreven.
Hangar 43
Op zoek naar ideeën? U heeft binnenkort iets te vieren en bent op zoek naar ideeën? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!
Zaal De Brigge
Villa Anamma
Ben je op zoek naar één of meerdere event- en vergaderruimtes voor een trouw, familiefeest of business event? Onze Villa bevindt zich in het Westveld op 10 minuten van Gent.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.67/10. Gebaseerd op 92 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Berlare'.
De Montil
Klantenevenement - maart 2024
Namens een klant hebben wij een evenement georganiseerd in De Montil en het was een groot succes! Kim en haar team waren super behulpzaam in de aanloop naar het evenement en het personeel ter plaatse tijdens het evenement was briljant, efficiënt en professioneel. Hun steun om ervoor te zorgen dat het evenement soepel en probleemloos verliep, zorgde ervoor dat de klant aan het eind van de dag uiterst tevreden was. De locatie is ruim en mooi en kan voor verschillende soorten evenementen worden gebruikt. Hun plaatselijke AV-leverancier, Play, was ook fantastisch en ondersteunde echt al onze behoeften als het ging om de AV-vereisten om een echte professionaliteit aan het evenement toe te voegen. We kijken ernaar uit om daar in de toekomst een evenement te organiseren.
De Montil
Certificate of Excellence
We hadden een viering met 311 dames; Veel lovende reakties zoals "mooie locatie, heerlijk diner met perfecte bediening"
De Montil
Alweer een geslaagd personeelsevent in De Montil
Na een geslaagd personeelsevent (meeting met aansluitend BBQ) in september 2023, waren wij opnieuw zeer tevreden van ons Nieuwjaarspersoneelevent (meeting incl. receptie en walking diner) in januari. Zeer vlotte organisatie van het hele event voor een heel grote groep (met oa breakout rooms) wat niet altijd evident is. Hierbij werd opnieuw een heel goede service en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Tenslotte werd ook de catering opnieuw bijzonder gesmaakt. Kortom, weer tip top in orde !
De Montil
Zeer geslaagd personeelsfeest bij De Montil
We organiseerden ons personeelsfeest bij de Montil en we waren super tevreden over de samenwerking! Alles werd goed en correct opgevolgd, iedereen bij jullie stond klaar om te helpen en niks was te veel. Dit alles ook steeds met een glimlach en een vriendelijk woord. Ik heb ook alleen maar positieve reacties gehoord van collega’s over de locatie (die heel mooi was), de organisatie (die dik in orde was) en het eten (voor jullie lasagne kom ik graag nog eens tot in Affligem gereden :)).
Top feestzalen in Berlare
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Berlare? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Berlare dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Berlare
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Berlare. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Berlare was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Berlare, Evenementenlocaties in Berlare, Trouwlocaties in Berlare, Vergaderzalen in Berlare
Jouw feestzaal in Berlare toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Berlare. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: