Alle feestzalen in Marken op een rij
De beste feestzalen in Marken vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 45+ unieke feestzalen in Marken. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Marcfait
Een multifunctionele zaal, evenementenlocatie, congres- en zaalverhuur in de Metropoolregio Amsterdam en het hart van Almere Centrum, met een capaciteit tot 700 personen.
H20 Event campus Amsterdam
H20 is een unieke evenementenlocatie in Purmerend, op 20 minuten van Amsterdam centrum. De locatie beschikt over de nieuwste technologie en staat in het teken van 'the next generation', dit tilt jouw evenement naar een ander niveau!
Synercom
Zaal Te Huur in Almere Buiten (200m²) voor Diverse Evenementen! Op zoek naar de perfecte locatie voor jouw evenement? Zoek niet verder!
De Kromhouthal
Hijskranen, stoere stalen constructies en een plafond van 15 meter hoog met imposante lichtkoepels. Deze kenmerken maken de ruim 3.500 m2 grote evenementenlocatie Kromhouthal een unieke multifunctionele locatie.
Panama Alive
Panama Amsterdam is een van de meest gewilde locaties van Amsterdam voor modeshows, conferenties, presentaties, vergaderingen, bruiloften en receptie-evenementen. Uw specifieke wensen worden verzorgd in een programma op maat met als resultaat een memorabel zakelijk evenement.
Studio Wieman
Studio Wieman, voorheen een Mercedes-garage, ligt in het hart van Amsterdam-Noord en combineert industriële charme met moderne veelzijdigheid.
NH Amsterdam Noord
Met meer dan 400 hotels wereldwijd biedt de NH Hotel Group een breed assortiment aan van hotels in strategische locaties in de belangrijkste steden van Europa en Zuid - Amerika.
B&E Catering en Events
B&E Groep, de perfecte partij! B&E Groep levert partyservice op maat en smaak. Nooit standaard. Of het nu gaat om het verzorgen van diners, catering, buffetten, receptiehapjes of de complete organisatie van een (meerdaags) bijeenkomst.
Twiske Haven
Kom bij Twiske Haven genieten van Food, Boats en Events. Midden in de natuur en toch vlak bij de stad.
Firma Kok
Stoere barbecue, zomerse paella en Aziatische streetfood. Een overzichtelijke keuze waarbij beleving en samen genieten centraal staan.
Muziekgebouw aan 't IJ
Moderne zalen op loopafstand van Amsterdam CS en een weergaloos uitzicht: Muziekgebouw aan ’t IJ heeft het allemaal in huis!
Bimhuis
Bij het Bimhuis kunt u vergaderen aan het IJ met uitzicht over de binnenstad van Amsterdam.
Kanteen25
Kanteen25 is het ruime restaurant van 800m2 vlakbij het Centraal Station, waar we lekker eten, verbinding, jong talent en kwaliteit vieren. Het is een ruimte voor zakelijke en particuliere evenementen, conferenties en goede culinaire ervaringen.
NEMO Science Museum
NEMO is het grootste science center van Nederland. De locatie wordt verhuurd voor congressen, workshops, (product)presentaties en feesten.
Q-Factory
Centraal gelegen in Amsterdam Oost ligt Q-Factory, Europa’s grootste muziekmakerscentrum. Met een bruisende, muzikale omgeving voor muzikanten, acteurs en dansers biedt Q-Factory diverse mogelijkheden om te repeteren en op te treden.
Koninklijk Instituut voor de Tropen
Geïnspireerd vergaderen in kleiner gezelschap, kleurrijk dineren met 280 gasten of borrelen in de Marmeren Hal met 900 personen – bij het Koninklijk Instituut voor de Tropen kan het.
Amsterdam Skyline Tours
Wilt u uw volgende vergadering onvergetelijk maken? Kom dan vergaderen op ons zeilschip in Amsterdam!
Grand Café Restaurant 1e Klas
Beleef de grandeur van vroeger in Grand Café Restaurant 1e Klas Amsterdam. Een unieke en monumentale horeca-evenementenlocatie op het Centraal Station te Amsterdam.
Hotel Arena
De Kapel van Hotel Arena leent zich uitstekend voor een onvergetelijk bedrijfsfeest, trouwfeest, personeelsuitje, nieuwjaarsborrel of kerstgala.
Champagne Proeverij
Personeelsfeest, Bedrijfsborrel, Wine-Party, Relatie Meeting, Kerstborrel of Nieuwjaarsreceptie... De Proeverij is een unieke locatie voor bijv. uw bedrijfspresentatie of relatiemeeting. 100 gratis parkeerplaatsen.
Amsterdam Conference Centre Beurs van Berlage
Dé congres- en evenementenlocatie midden in Amsterdam. Met 20 multifunctionele zalen een perfecte locatie voor vergaderingen, congressen, beurzen, evenementen en feestelijke bijeenkomst vanaf 200 personen.
Singel80
Singel80 is een locatie met charisma in hartje Amsterdam met mooie raampartijen, veel natuurlijk licht en een uniek uitzicht over de grachten. Een locatie die indruk maakt en tegelijkertijd een ongedwongen ambiance heeft.
H'ART Museum
Het zeventiende-eeuwse gebouw van H'ART Museum – een Rijksmonument – is een parel in Amsterdam. Sinds 1683 functioneerde het gebouw als zorgtehuis, nu schitteren er prachtige kunstcollecties.
Hotel Amsterdam De Roode Leeuw
De Plaets is de perfecte groepslocatie om karakteristiek en overgetelijk samen te komen in hartje Amsterdam.
Koninklijk Theater Carré
Van exclusief diner in de piste tot jaarvergadering, Koninklijk Theater Carré is de kroon op uw zakelijke evenement. De keuze van een locatie voor een evenement, bijeenkomst of zakelijk arrangement heeft grote invloed op de uitstraling van een bedrijf.
Hotel Casa Amsterdam
Bent u op zoek naar een vergaderzaal in Amsterdam op een perfecte locatie? Hotel Casa 400 beschikt over 13 'state-of-the-art' vergaderzalen die plaats bieden aan ca. 425 personen.
AIR
AIR is een club met een internationale look and feel, waar iedereen welkom is. Ze staat voor tolerantie, diversiteit, creativiteit, kwaliteit, vrijheid en bovenal duurzaamheid. Van alle moderne technieke voorzien.
Tobacco Theater
Een indrukwekkend pareltje in de culturele hoofdstraat van Amsterdam. Industrieel, fris, stoer en de liefde voor detail en historie spat van de muren af!
Royal Amsterdam Hotel-Restaurant
Escape Club
Club Escape is een van de meest populaire clubs van binnen- en buitenland. Escape Club, Escape deLux, Escape Lounge en de Royal Room zijn te huur voor verschillende (zakelijke) doeleinden, zoals dance events, clubavonden, studentenfeesten, privé feesten, busi
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenTop feestzalen in Marken
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Marken? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Marken dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Marken
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Marken. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Marken was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Marken, Evenementenlocaties in Marken, Trouwlocaties in Marken, Vergaderzalen in Marken
Jouw feestzaal in Marken toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Marken. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: