Alle feestzalen in Nieuw-Namen op een rij
De beste feestzalen in Nieuw-Namen vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 48+ unieke feestzalen in Nieuw-Namen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Zalen Hangar 135 / Eryna bv
Uw huwelijksfeest, jubileumfeest, babyborrel, familiefeest of bedrijfsfeest....wij hebben voor u steeds de gepaste zaal.
Van der Valk Hotel Beveren
Hotel Beveren staat voor kwaliteit! Bij Hotel Beveren, gelegen centraal in het Waasland kan u terecht voor ieder evenement klein of groot. Hotel Beveren beschikt over 13 moderne zalen die 20 tot 1000 gasten kunnen verwelkomen.
Monnikenhoeve
Een vergaderlocatie gelegen tussen de Antwerpse haven en de Kalmthoutse heide ligt de Monnikenhoeve. Ideale setting voor een grote of kleine meeting of event.
AGB 't Bau-huis
't Bau-huis is de ideale evenementen locatie gelegen in centrum Sint-Niklaas. Deze oude loods in bevindt zich tussen Antwerpen en Gent is het makkelijk bereikbaar met de auto (gratis parking).
De oude brouwerij
De Oude Brouwerij is een feest- en evenementenlocatie in een authentiek kader. Een ode aan de verdwenen Vlaamse dorpscafés. Het borrelt en bruist er zoals de pintjes van weleer.
KAS - Kunst aan de Stroom
KAS is een multifunctionele evenementenzaal die uitermate geschikt is om bedrijfsevents te organiseren zoals: personeelsfeesten, vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, beurzen, etc.
Royal Yacht Club van België
De Royal Yacht Club van België is een watersportvereniging. Het design clubhuis staat op Linkeroever en kijkt uit over de Schelde en de skyline van Antwerpen. Het complex met eigen parking bevat bar, restaurant en vergader- en feestzalen.
Plein Publiek Antwerpen
Plein Publiek is een duurzame plek om te eten, dansen en genieten!
Bocadero
De coolste zomerbar en warmste winterbeleving vindt u op (Aspen) Bocadero. Deze pop-up bars vormen de ideale locatie voor al uw grote en kleine evenementen.
Waagnatie Expo & Events
Waagnatie Expo & Events is een karaktervolle oude opslagloods die oneindig veel mogelijkheden biedt: een ideaal blanco canvas voor uw event!
Oceandiva
Op de varende evenementlocaties van Oceandiva komen evenementen echt tot leven. Ervaar de vrijheid van het water en tegelijk de bruisende energie van de stad. Het blanco canvas van de schepen vraagt om de meest creatieve ideeën.
Toeternitoe
Op het eilandje te Antwerpen bieden wij deze gezellige amusements/feestzaal. Ideaal voor je verjaardag of kleine bedrijfsfeestjes.
Le Petit Deli
Le Petit Deli is door de week een Belgsich Franse bistro. Zaterdag, zondag en feestdagen is er een mogelijkheid om de bistro volledig privé af te huren.
Barchel bv
Barchel is een ontbijt/lunchzaak met 2 locaties in Antwerpen. Beide locaties zijn voorzien van een aparte meetingruimte.
Cargo Club Antwerp
Cargo Club Antwerp is een evenementenlocatie die voor verschillende soorten events van toepassing kan zijn. Doordat het Industriële van vroeger behouden is zorgt dit voor een unieke ervaring. Alsook parking en bereikbaarheid zijn ideaal.
Dema hotels
One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.
Flandria
Onze schepen zijn uitermate geschikt voor allerhande feesten, gaande van huwelijken, recepties, bedrijfsfeesten,... Tevens is Flandria 1 uitermate geschikt voor vergaderingen en Raden van Bestuur, gecombineerd met een hoogstaand culinair aanbod.
Cafe Local
Café Local is dé plek in het bruisende Antwerpen waar je business event of private party gegarandeerd een succes wordt. Je kan van 20 tot 1000 gasten ontvangen.
The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.
Jacques
Jacob of eigenlijk Jacques Jordaens was een kunstschilder uit de Antwerpse School. Het Jordaenshuis is het ouderlijke huis van Jacques Jordaens. Het sympathieke binnenplein en het historische pand vormen samen een nieuwe eventlocatie in Antwerpen.
Petit Jaques
Jacques is de nieuwe, trendy eventlocatie “In the heART of Antwerp”. Het historische pand is het ouderlijke huis van kunstschilder Jacob, of zoals het in het doopregister staat, Jacques Jordaens.
Restaurant Sir Anthony Van Dijck
Wist u dat de mogelijkheid bestaat met groepen te lunchen of dineren in één van de mooiste kaders van Antwerpen? Uw bedrijfsdiner, verjaardag, familiereünie,... wordt een gastronomisch feest.
Antwerp Engineering Company
Antwerp Engineering Company is gelegen op het eilandje in Antwerpen. Omstreeks 1890 begon het hier allemaal als een bedrijf in scheepsherstelling. Ruim een eeuw later werd het hele gebouw omgetoverd tot een entertainment en business center.
HUM Tielrode
We verhuren onze polyvalente ruimte (40 m²) tot max. 30 personen (zittend) of max. 50 personen (staand). Bij gebruik van de zaal kan u gebruik maken van onze grote, rustgevende tuin, midden in een groene omgeving.
De Grootte Witte Arend
Het jubileum van uw bedrijf of collega, een verjaardag of een familiefeest, een bedrijfbijeenkomst of een etentje met vrienden.
BelRoy's MAS
Op het Antwerpse Eilandje, tegenover het MAS, staat het historische pakhuis 'Rubens Noord'. Het is in de schitterende, gewelfde kelder van dit pakhuis dat cocktailbar BelRoy’s u en uw gasten ontvangt voor cocktails en meer.
Platform by Bernaerts
De veilingzaal heeft een unieke uitstraling en is voorzien van een auditorium voor 300 personen (met 150 plaatsen op de tribune). Daarnaast zijn er 5 multifunctionele ruimtes beschikbaar.
Hilton Antwerp Old Town
Hilton hotel Antwerpen is gelegen in het hartje van de stad Antwerpen. Het hotel beschikt over diverse zalen en mogelijkheden voor feesten, evenementen, seminaries, vergaderingen,...
DOCK 3
DOCK3, een moderne, polyvalente eventlocatie met 5 modulaire zalen ter beschikking. Centraal gelegen in Antwerpen en omringd door gratis parking. De perfecte locatie voor elk type evenement!
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 20 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Nieuw-Namen'.
Kinepolis Antwerpen
Uitstekende samenwerking!
We hebben ons bedrijfsevenement gehouden in Kinepolis Antwerpen, en de samenwerking met hun accountmanager, Nicholas, was bijzonder aangenaam. Hij werkte altijd zeer professioneel en tegelijkertijd toegankelijk. Ook tijdens het evenement konden we steeds op Nicholas rekenen, wat ons veel zorg uit handen nam.
We waren uiterst tevreden over de locatie zelf en over de samenwerking. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Kinepolis Antwerpen
Geweldige begeleiding bij het opzetten van een bedrijfsevent
Als bedrijf denk je misschien niet meteen aan Kinepolis Antwerpen om een B2B-evenement te organiseren? En eigenlijk is hier alles aanwezig om er een geslaagd bedrijfsevent van te maken: een geweldige locatie, comfortabele zetels en (uiteraard) een groot projectiescherm. Maar wat me het meest verrast heeft is de begeleiding van A - Z van de B2B Account Manager, Nicholas De Potter, van bij het begin (het idee) tot de dag van het event zelf. Die ontzorging had ik nog nergens gezien.
Kinepolis Antwerpen
Professionele samenwerking
Ik ben zeer tevreden over de samenwerking. Onze contactpersoon Nicholas en zijn team hebben ons volledig ontzorgd. We organiseerden een evenement voor meer dan 200 kmo's. Tijdens de organisatie hadden we regelmatig contact met Nicholas, die actief meedacht over de mogelijkheden wat betreft zalen, techniek, aankleding, catering, enzovoort. Ook tijdens het evenement was hij voldoende aanwezig om onvoorziene situaties professioneel op te vangen, waardoor het evenement vlekkeloos verliep.
Kortom, een aangename samenwerking die zeker voor herhaling vatbaar is.
Kinepolis Antwerpen
Job Days Kinepolis Antwerpen
Onze 2 Job Days zijn zeer goed verlopen dankzij de goede service van de medewerkers. Top communicatie en flexibiliteit!
We waren zo tevreden dat wij voor onze aankomende events al een aantal andere locaties van Kinepolis hebben geboekt!
Top feestzalen in Nieuw-Namen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Nieuw-Namen? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Nieuw-Namen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Nieuw-Namen
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nieuw-Namen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Nieuw-Namen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Nieuw-Namen, Evenementenlocaties in Nieuw-Namen, Trouwlocaties in Nieuw-Namen, Vergaderzalen in Nieuw-Namen
Jouw feestzaal in Nieuw-Namen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Nieuw-Namen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: