Garderobe Huren
Op zoek naar 'garderobe huren'? In onze database vind je alle leveranciers die garderobe huren aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'garderobe huren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
LockerVerhuur (onderdeel van Locker Concept bv)
Garderobe lockers: verkoop en verhuur. Roestvrij, lichtgewicht en in diverse te combineren formaten. Van mini locker tot kleding locker. Voor iedere gewenste periode. Tevens overig roestvrij meubilair, zoals kleedbanken en gastro/euro stellingen.
Euro Events
U wilt toch ook meer marge en een goede leeftijds- en toegangscontrole tijdens uw evenement? Euro Events is uw partner in evenementen! Kom ons bezoeken tijdens Festivak voor meer informatie.
Orakel bvba
Orakel is op internationaal vlak de 'one stop shop' bij uitstek waar u terecht kan voor identificatie- en controledrukwerk, alternatieve betaalmiddelen en andere, doorgaans eenmalige, gepersonaliseerde accessoires voor evenementen.
Lockerman
Op zoek naar lockers die u kunt huren? Wij verhuren lockers op locatie. U kunt lockers huren per dag, week of maand en in aantallen vanaf 24 vakken tot 2500 vakken. Wij bieden lockers aan in verschillende varianten.
Locker Company
Locker Company verhuurt lockers voor festivals, (sport)evenementen, bedrijven, instellingen, en beurzen.
Eventsafe kluisjes verhuur
Eventsafe, je spullen in veilige handen. Eventsafe is gespecialiseerd in het verhuren /exploiteren van kluisjes op in- & outdoor evenementen, zoals festivals, dance- en bedrijfsfeesten, congressen en beurzen.
Garderobe-Huren
Garderobe-Huren levert alles voor uw garderobe. Gratis levering binnen Nederland! Wij verhuren kapstokken en professionele garderobe nummers waarmee u uw garderobe op locatie in kunt richten. Of het nu gaat om 500 of 5000 haakjes, wij hebben het in huis.
Van Dongen Events
Van Dongen Events verhuurt en exploiteert garderobes/vestiaires op zowel publieksevenementen als bedrijfsevenementen en is daarmee het enige bedrijf in de Benelux dat volledig gespecialiseerd is in de totaaloplossing voor garderobes voor evenementen.
Skippy-Rent
Skippy-Rent verhuurt bijna alles voor uw feest, evenement of bouwproject. Met tienduizenden artikelen op voorraad, houden we de volledige controle op kwaliteit en prijs.
Six Stars Agency
Bij Six Stars Agency komen events en hostesses samen. Verwacht van ons de klassieke hostessenservice, maar dan nét een beetje anders. Extravagant, elegant, chique en ambitieus.
Olssen bv
Wij leveren vaste of tijdelijke garderobelockers. Reserveren en betalen middels link bij ticket, QR-code op locatie of een terminal.
Kessel Rental BV
De specialist in verhuur van alles wat nodig is voor het organiseren van uw evenement of feest.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenGarderobe Huren
Zoek je naar 'garderobe huren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan heb je geluk. Op eventplanner.nl vind je niet minder dan 12 leveranciers om je hiermee te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de vlekkeloze organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.
Garderobe huren: alles op één website
Wij hebben alle bedrijven voor garderobe huren in een handig overzicht geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Neem een kijkje naar onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor services als garderobe huren, garderobe, garderobenummers, evenementen garderobe, garderobenummers bedrukken, garderobetickets, garderobe verhuur evenementen, garderoberekken, garderobe rekken, garderobe nummers, garderobe systemen, garderobesystemen, bewaakte garderobe, garderobenummers huren, garderobe uitbesteden, garderobe nummertjes, garderobe verhuur, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.nl aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf kosteloos een leverancier toe aan dit overzicht. Zo bereik je in één klap duizenden prospecten die op zoek zijn naar garderobe huren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
Bedrijfsevenement organiseren? Dit heb je nodig!
Ga je een bedrijfsevenement organiseren? Een goede voorbereiding is het halve werk. Wij helpen je met een handig overzicht van benodigdheden die je niet mag vergeten.
Lockers: een onmisbare service
Met de nieuwe kunststof lockers van o27 Locker Verhuur kan voortaan iedere eventorganisator een veilige en nette garderobe voorzien.
Polsbandjes, jetons, lanyards, ... voor elk event
Opvallen met je evenement en een goede indruk achter laten bij de bezoekers zit vaak in kleine details. Wat dacht je van gepersonaliseerde polsbandjes, consumptiemunten, garderobenummers of lanyards?
Verborgen parel gaat verder als Venue13
Kastanjelaan13 Lounge&Events, dé verborgen parel in de regio Arnhem en Nijmegen gaat verder onder de naam Venue13. Het pand is in 2014 overgenomen door Taike Rouwmaat.
Online, live of hybride event: welk type kies je?
Corona heeft de evenementenindustrie door elkaar geschut: we werden gedwongen om buiten de gebaande paden te treden. En dat was in het begin best even wennen.
TIP! - Eventlocatie kiezen: CHECKLIST
De locatie bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement. Ze kan een evenement maken of kraken. De ideale locatie houdt rekening met alle factoren die het succes van je evenement bepalen. Checklist!