Babyborrel Organiseren

Op zoek naar 'babyborrel organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die babyborrel organiseren aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'babyborrel organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!

Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

Silverspoon Exclusive Catering

Silverspoon Exclusive Catering

Schrijf review Schelle

Silverspoon organiseert uw event met de grootste toewijding!

No Photo Available

Fabulous Festivities

Schrijf review Veldhoven

Met mijn perfectionisme en betrokkenheid organiseer ik zakelijke en sociale evenementen waarbij de wensen van de klant voorop staan. De planning en de uitvoering worden op deze manier uit handen genomen waardoor de klant alleen maar hoeft te genieten.

aMuSe events

aMuSe events

Schrijf review Maasmechelen

Bij aMuSe events kan je terecht voor het organiseren van al je feesten (Bruiloft, babyborrel, communie, verjaardag, ...).

Poefie Entertainment

Poefie Entertainment

Schrijf review Kieldrecht

Clown Poefie: Een supergekke ballonnenclown, die écht alles kan plooien, en waarbij de kinderen zich gegarandeerd een deuk lachen. Clown Poefie is gekend van TV Oost en samen met zijn crew bezorgt hij jullie een ongekende namiddag om niet snel te vergeten

FeestHoorn ballondecoraties

FeestHoorn ballondecoraties

Schrijf review Opmeer

FeestHoorn ballondecoraties verzorgt exclusieve ballondecoraties met bijzondere creaties van balonnen, fraaie ballonstyling in de vorm van ballonboeketten, ballonpilaren, huldebogen, erehagen of ballon guirlandes, ...

CanCanteen Houthaven

CanCanteen Houthaven

Schrijf review Amsterdam

CanCanteen Houthaven kan volledig of deels afgehuurd worden voor een eigen evenement.

No Photo Available

Schmink City

Schrijf review Rijswijk

Voor groot en klein, Schmink City is er voor kindergrime, ballonartiesten en tijdelijke tattoo.

No Photo Available

Amuse Amusant (TIVA bvba)

Schrijf review Merelbeke

'AMUSE', verwijst naar de heerlijke hapjes en gerechten die we voor jouw feest bereiden & 'AMUSANT' naar de sfeer die we daar rond creëren. Unieke concepten voor uw feest: van intiem privédiner tot groot event.

Meer resultaten wereldwijd

BIZZevents bv

BIZZevents bv

84 reviews Lennik

BIZZevents organiseert bedrijfsevenementen, opendeurdagen, productvoorstellingen, recepties, themafeesten, familiefeesten, ... en dit op maat en volgens uw budget.

Vannuchi Events

Vannuchi Events

Schrijf review Gent

Vannuchi Events, professionals in Exclusieve Totaalconcepten! Wilt u een evenement om nooit te vergeten? Een themafeest dat barst van de creativiteit? Een sprookjesachtig huwelijk?

Feestburo

Feestburo

Schrijf review Sint-Niklaas

Het Feestburo, UW Feestpartner. Wij verhuren exclusief feestmateriaal voor elk event, huwelijken, communies, bedrijfsfeesten, seminaries, babyborrels enz...

den Eyck

den Eyck

Schrijf review Kasterlee

Huwelijksfeest, familiefeest, bedrijfsfeest, seminarie, ... door onze jarenlange ervaring maken wij voor u steeds de perfecte offerte op maat. Pure gezelligheid, verwennerij en hooggewaardeerde gastronomie, dat is waar het in den Eyck om draait.

Creakleur bv

Creakleur bv

11 reviews Alken

Creakleur, zorgt voor animatie op maat! Je kan er terecht voor alles wat kinderen gelukkig maakt! Evenementen, babyborrel, schoolfeest, verjaardagsfeestjes, communie, beurzen overal waar kinderen aanwezig zijn kan je op creakleur rekenen!

No Photo Available

Mint&Memories Eventplanning

Schrijf review Itegem

Mint&Memories Eventplanning is een Wedding- en een Personal Eventplanningservice voor elke mijlpaal in uw leven.

't Ijshoorntje Tielt

't Ijshoorntje Tielt

Schrijf review Tielt

T Ijshoorntje, uw feestspecialist! U kan bij ons terecht voor de volledige organisatie van uw feest: Concept, Locatie, Decoratie, Animatie, BBQ/Grill Catering, Dessert Catering.

No Photo Available

Eventcoach / bvba Pikland

Schrijf review Werchter

Eventcoach is de creatieve oplossing voor decoratie of organisatie van al uw feestjes/evenementen.

Grand Events

Grand Events

Schrijf review Hasselt

Grand Events is een eigen-wijs eventbureau voor bedrijfsevenementen en privéfeesten. Eigen-wijs betekent op eigen wijze.

Charmehotel Kruishof LuXus

Charmehotel Kruishof LuXus

Schrijf review Oostende

Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.

Stienel

Stienel

Schrijf review Everberg

Stienel kinderanimatie verzorgt voor jou het ballonplooien op verjaardagsfeestjes, babyborrels, schoolfeesten of een opening van een winkel.

Villa Vonk (Marijke Cornelis bv)

Villa Vonk (Marijke Cornelis bv)

Schrijf review Gent

Villa Vonk is een kleinschalige eventlocatie en huiselijke hub voor (startende) bezielde ondernemers die samen verbinden, verbeelden en verbazen.

Maka-Maka Tiki Bar

Maka-Maka Tiki Bar

Schrijf review Maldegem

Op zoek naar een stukje paradijs? Zeg Aloha tegen onze mobiele Tiki cocktail bar Maka-Maka die de tropische eiland vibes rechtstreeks naar jouw event brengt.

Dream Party

Dream Party

Schrijf review Putte

Dream Party is dé partner als het gaat over feest- en eventorganisatie. We organiseren elk soort event op elke gewenste locatie én op maat uw normen en wensen!

t Westgoet

t Westgoet

Schrijf review Zonnebeke

Vanaf 2014 snijdt 't Westgoet, een historische hoeve die haar eigen lange geschiedenis heeft geschreven, een nieuw hoofdstuk aan.

No Photo Available

2Organise

Schrijf review Kortrijk

2Organise is een jonge en dynamische onderneming. Wij, Julie Descheemaeker en Tine Vandeputte, willen een kwalitatieve en exclusieve service aanbieden, waarin onze creativiteit uitblinkt en onze betrokkenheid en betrouwbaarheid verweven worden.

No Photo Available

Van Der Weyden Hostessen & Feestarchitekt

Schrijf review Sint-Eloois-Winkel

Van der Weyden Hostessen en Feestarchitekt bestaat uit een vrouwenteam Martine en Celine. Met meer dan 15 jaar ervaring in B-to-B en B-to-C omgeving en als weddingplanner streven zij er naar onvergetelijke momenten te creeren.

No Photo Available

Studio Inviteme

Schrijf review Kortemark

Ik ben Imke, geboren om feestjes te organiseren tot in de puntjes. Een netwerkevent, babyborrel, pensioenviering, communie, verjaardag, kortom: een reden voor een feestje!

No Photo Available

Instyle Catering & Events

Schrijf review Wieze

Samen met ons professioneel team verzorgen wij catering op maat voor al uw evenementen. Wij denken met u mee en stellen uw aan de hand van uw persoonlijke wensen, verlangens maar vooral aangepast aan het budget uw feest samen.

No Photo Available

Domein Margaille

Schrijf review Lembeek

Ons privé-domein is te gebruiken per dag voor al uw familiefeesten, koffietafels, bedrijfsbijeenkomsten, teambuilding, barbecueparty... Vrije keuze van traiteur, evenmentenorganisatie, drankenleverancier, discobar.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 95 reviews over bedrijven in de categorie 'babyborrel organiseren'.

BIZZevents bv

BIZZevents bv

Huwelijk

|Vincent De Smet|29/09/2024

Wij planden ons huwelijksfeest bij ons thuis in Dilbeek via BIZZevents. Onze keuze voor BIZZevents werd genomen op basis van de uitstekende reviews en onze ervaring op evenementen georganiseerd door hen, waar wij de afgelopen jaren op aanwezig waren. Gezien hun locatie in Lennik, konden we het op die manier ook lokaal houden.
Het is met groot plezier dat we al deze positieve noten verder kunnen bevestigen. Luc was onze hoofdcontactpersoon en maakte waar wat er op hun website beschreven staat: vertrekken van een wit blad en een zorgeloos feest organiseren.
De organisatie begon maanden op voorhand en was vanaf het begin heel concreet, van aankleding tot catering en de ruimtelijke organisatie bij ons thuis. Luc is duidelijk iemand met ervaring die zijn wereld kent. Onvermijdelijke tegenslagen werden op zeer korte termijn aangepakt met elegante en gelijkwaardige oplossingen.
Pas op de dag vóór het event beseften we werkelijk wat Luc allemaal voor elkaar krijgt. Als de Elon Musk van de eventplanning is Luc niet alleen bezig met de organisatie, maar helpt hij ook persoonlijk mee op de werkvloer, zoals met het ophangen van lampen en het tot in de kleinste details aankleden van onze locatie. Wat hem onderscheidt van Elon Musk, is dat Luc zeer bereikbaar en vriendelijk is, en geen enkele vraag hem te veel is.
Kortom, een persoonlijke aanpak en een zorgeloos feest is wat beloofd werd, en wat ook geleverd werd. Wij hadden ons huwelijksfeest niet beter kunnen voorstellen dan het feest dat BIZZevents voor ons heeft georganiseerd.
Zo houden we levenslange positieve herinneringen over aan een van de mooiste dagen van ons leven. Onbetaalbaar!

BIZZevents bv

BIZZevents bv

Top organisatie van onze trouw!

|Kelly Beckers|09/09/2024

Heel erg bedankt voor de perfecte organisatie van onze trouw. Alles was nog beter en mooier dan hoe we het in ons hoofd hadden voorgesteld. Dankzij BIZZevents en team hebben wij volop kunnen genieten van onze dag. Ook het eten was super lekker en heel mooi gepresenteerd! Bedankt aan jullie allemaal om er zo’n bijzondere dag van te maken!

BIZZevents bv

BIZZevents bv

Huwelijk 5 juli 2024 - An adventure of a lifetime

|Dean & Sofie Willemyns - André (Dean Willemyns)|12/07/2024

An adventure of a lifetime was onze slagzin maar deze zin kunnen we gebruiken om te zeggen hoe geweldig we ons trouwfeest vonden! Van begin tot einde werd alles tot in de kleinste details bekeken en uitgevoerd zoals we dit voor ogen hadden. We konden onze zorgen aan de kant zetten want BIZZevents stond dag en nacht voor ons klaar. Van ceremonie tot dansfeest werd alles tot in de puntjes verzorgd. Elk klein detail werd bekeken en waargemaakt. Wij konden onze ogen niet geloven als we de afwerking zagen. De dag zelf werd alles nog mooier en zaten we in ons eigen sprookje. Een sprookje waarvan we alleen maar dromen konden, maar die ook realiteit werd. BIZZevents, Dank je wel voor alles!

BIZZevents bv

BIZZevents bv

Trouwfeest

|Giel Van Belle (/)|09/07/2024

We vertrouwde onze trouw toe aan BIZZevents, amai!
Een jaar geleden begonnen de gesprekken, we hadden van a-z mee inspraak.
BIZZevents werkt met zeer professionele partners en mensen.
We kunnen niet beschrijven hoe prachtig alles was, tot in de kleinste details hadden ze aan alles gedacht.
Zeer aangename zaakvoerder, super vriendelijk personeel.
We kunnen ze alleen maar aanraden.

Babyborrel Organiseren

Zoek je naar 'babyborrel organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan heb je geluk. Op eventplanner.nl vind je maar liefst 28 leveranciers om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.

Babyborrel organiseren: alles op één pagina

Wij hebben alle bedrijven voor babyborrel organiseren op een pagina geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Neem een kijkje naar onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?

Voor diensten als babyborrel organiseren, babyborrel, babyborrels, organisatie babyborrel, kraamfeest, baby borrel, baby borrels, bedrijfsborrel amsterdam, babyborrel gent, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.nl aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!

Eventbedrijf aanmelden

Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan deze lijst. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar babyborrel organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.

Gerelateerd: Privéfeesten

Tags: babyborrel, babyborrels, organisatie babyborrel, kraamfeest, baby borrel, baby borrels, bedrijfsborrel amsterdam, babyborrel gent, ...

Artikels

10 tips voor een originele babyborrel

10 tips voor een originele babyborrel

Een babyborrel is de perfecte gelegenheid om zowel vrienden als familie op één dag uit te nodigen om je baby aan hen voor te stellen. Zo verminder je het aantal kraam- of thuisbezoekjes en bespaar je dus veel tijd en energie.

Populaire tv-serie brengt eventplanner.be in beeld

Populaire tv-serie brengt eventplanner.be in beeld

Ook Jan Van den Bossche uit de populaire tv-serie 'Familie' op VTM gebruikt eventplanner.be /.nl. In prime time ging hij op zoek naar tips voor het organiseren van een babyborrel.

Creatief feesten zonder zorgen

Creatief feesten zonder zorgen

Organiseer je een feest, dan draag je een grote verantwoordelijkheid. Het succes van het feest hangt af van jouw creativiteit en coördinatie. En misschien vergeet je dan zelf van het feest te genieten. Met Double You Consult wordt dat anders.

Volgens mij zijn ze de beurzensector gewoon vergeten

Volgens mij zijn ze de beurzensector gewoon vergeten

Sinds enkele weken kennen we een geleidelijke heropstart van de economie. Eerst de industrie. Een week later de winkels. Nu de contactberoepen. En een eerstvolgende...