Privéfeesten organisatie
Ga je een feest organiseren? Een bruiloft, verjaardag, huwelijksverjaardag, communie of lentefeest organiseren? Alle redenen zijn goed om te feesten! Deze evenementenbureaus zorgen ervoor dat alles naadloos verloopt tijdens jouw privéfeest.
JADA events
Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...
Perfect Plus Event Productions
Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.
Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts
Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat
Silverspoon Exclusive Catering
Silverspoon organiseert uw event met de grootste toewijding!
Amusivent
Amusivent is uw partner in de totaalorganisatie van uw feest of event. Wij onderscheiden ons door niet alleen het conceptuele en organisatorische aspect aan te pakken, maar ook de praktische uitvoering ervan.
Toesj! - historische evenementen
Je moet het gezien hebben. De pracht en praal van ridders. Het organiseren van hitorische, middeleeuwse evenementen, weekend, teambuildings en festivals zit diep in onze genen.
BlendID
Een evenement of teambuilding is niet zomaar een opdracht. Er zit een verhaal achter, er zitten mensen achter, ... Ieder van hen met eigen verwachtingen, wensen, noden,...
Gekke Jorre
Gekke Jorre is geen typische clown, ballonplooier of magische goochelaar, maar een familie entertainer van deze tijd.
Boek op eventplanner.netBreakout Bandits
Bij Breakout Bandits beleef je samen met je team, vrienden of familie avontuurlijke games die verbinden, verrassen en de wereld een beetje mooier maken.
Art d'Eko Events
Ecologische en duurzame (bedijfs)evenementen, feesten en partijen. We richten ons op groepen vanaf 10 personen. Elk event is maatwerk. Samen met u stellen we een uniek programma op passend bij uw wensen en budget.
Milestone Creative
Wij zijn Milestone Concepting gespecialiseerd in unieke en opwindende zakelijke evenementen, festivals en reizen.
The Iconic Group
Met een hart voor gastvrijheid en de vreugde van het samen vieren, hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van zowel volledige evenementenorganisatie als het verstrekken van kwalitatief personeel voor uw bestaande evenementen.
TVB Productions
TVB Productions is een evenementenbureau voor zowel B2B events als privé feesten.
The Event Pilots
Het geheel is meer dan de som van de delen. Voor The Event Pilots klopt het cliché als een (Air)bus.
Kosmopolitan
Kosmopolitan is all about setting up inspiring and goal-getting incentive programs that deliver unimaginable experiences.
Sesam Events
Ontvang een op maat gemaakte offerte die perfect aansluit bij jouw behoeften en budget. Ons diverse aanbod voor zowel evenementen als verhuur stelt ons in staat om flexibel te zijn en oplossingen te bieden die precies passen bij wat jij nodig hebt.
Bureau PEEN! | evenementen die bijblijven
Bureau PEEN! bedenkt en organiseert evenementen. Evenementen die bijblijven. Voor een hooggeëerd publiek. En voor mensen in maat- en mantelpak. Graag samen met u, natuurlijk goed geregeld en steeds nét een stap verder. Ga de uitdaging aan en laat je zien!
Conrad Consulting nv
Special Events Engineering - incentives, seminaries, congressen, job-events, animatie, themafeesten, jubilea, beurzen, personeelsfeesten, overheidsopdrachten, teambuilding, opendeurdagen, trouwfeesten, ...
Weddings & Events by Raymonde
Weddings & Events by Raymonde is een evenementenbureau dat gevestigd is in Waalre vlakbij Eindhoven.
Partyfun by kwadraad
Party-Fun is het meest actieve artiestenbureau op vlak van animaties en artiesten voor bedrijfsfeesten, shoppingcentra, evenementen en privéfeesten. Party-Fun is een erkend artiestenbureau met een zeer groot aanbod.
FLEE Events
FLEE Events staat voor sportieve evenementen met passie, gevoel en plezier, waar een onvergetelijk evenement neergezet wordt waarbij de wensen van de klant overtroffen worden.
Island Weddings Ibiza
Van huwelijksaanzoek tot trouwen op de Balearen gelegen in de middellandse turquoise zee, DE ultieme bruiloft op het zonovergoten, magische en relaxte Ibiza, wij organiseren het allemaal!
Weis Events
Weis Events verzekerd je van de dag of avond van je leven! Alle voorbereidingen worden uit handen genomen voor een optimaal event.
Bax Projects bv
Bax Projects staat voor alles wat te maken heeft met merk en activiteit... én staat voor werkelijk iets onderscheidends kunnen neerzetten.
Step in Live
Step in Live's missie is om uw event ideeën volledig in handen te nemen zodat u zich geen zorgen meer moet maken over het technisch en logistiek aspect.
Fun factor events
Artiesten, straattheater, verhuur attracties, springkussens, kermissen, drive in shows, dj's, kinderacts, kinderspellen en nog veel meer.
GetTogether
Je kan ons inschakelen voor zowel productpromotie als de organisatie van spraakmakende evenementen en animaties in België en in het buitenland.
Kuzina
Kuzina staat voor een gastronomische beleving in een eigentijdse setting en dat voor een vriendelijke prijs.
aMuSe events
Bij aMuSe events kan je terecht voor het organiseren van al je feesten (Bruiloft, babyborrel, communie, verjaardag, ...).
Evenementenbureau Second Events
Uw bureau voor het organiseren van sfeervolle programma's.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.73/10. Gebaseerd op 530 reviews over bedrijven in de categorie 'Privéfeesten organisatie'.
Gekke Jorre
“Gekke Jorre” maakte het communiefeest van Rosalie onvergetelijk! ?
“Gekke Jorre” maakte het communiefeest van Rosalie onvergetelijk! 🥳
De hele familie werd betrokken en genoot van een knappe show die tot in de puntjes afgewerkt was - de heerlijke video die we nadien kregen was de kers op de taart: wat een prahctige (en erg professionele!) herinnering! 🏆
Art d'Eko Events
Duizendpoot en enthousiast
Hubertine van Art d'Eko Events is een echte duizendpoot die snel en adequaat reageert en bij onverwachte veranderingen goed kan improviseren. Vanaf de eerste bespreking tot aan de dag van het event was alles tot in de puntjes geregeld. Hubertine zorgde niet alleen voor een vloeiend en stressvrij verloop, maar bracht ook veel enthousiasme en creatieve ideeën die het event naar een hoger niveau tilden. De professionaliteit, betrouwbaarheid en passie waarmee ze het evenement tot leven bracht, zorgden voor een onvergetelijke ervaring voor alle aanwezigen.
Art d'Eko Events
Brede oriëntatie voor groepen
Hubertine van Art d'Eko Events laat zich niet snel ontmoedigen. Groepen tot 50 personen krijgen een event op maat aangeboden waarbij ze vrijwel met alle wensen rekening houdt. Dagje deskundige natuurverkenning, workshop creativiteit, museumbezoek, speciale lezing of een klein sportevenement... Hubertine organiseert het. Goede lunch, high tea of een warm buffet... het kan geregeld worden. Zoekt u een organisator voor uw familie-uitje, een personeelsdag of een kinderfeestje? Bel Hubertine van Art d'Eko Events.
Cum Laude Events
Perfect georganiseerde familiedag
Gezellige familiedag bij HARIBO Kontich. Bij HARIBO zijn we enorm trots op onze producten én op onze mensen. En ook onze mensen zijn trots op het werk dat ze doen, dat lieten ze ook graag zien tijdens de familiedag. Afgelopen zaterdag mochten we meer dan 300 collega's en hun familieleden verwelkomen voor een exclusieve rondleiding in onze fabriek in Kontich, waar de lekkerste Chamallows worden gemaakt. Het werd een fantastische dag vol plezier en mooie herinneringen voor groot en klein. Iedereen kon met eigen ogen zien hoe onze heerlijke Chamallows gemaakt worden en uiteraard mocht alles geproefd worden, rechtstreeks vanaf de productieband! De kinderen genoten van de spekken, maar ook van andere dingen die we samen met Cum Laude hadden georganiseerd zoals de springkastelen, een ballonnenclown en zelfs een spekjeszwembad! De foodtrucks zorgden voor heerlijke hapjes en iedereen vertrok met een glimlach en goed gevulde goodiebag. Een dikke merci aan Annemie van Cum Laude voor het perfect organiseren van deze familiedag. We hebben nooit zoveel complimenten gehad achteraf. Graag tot een volgende keer.
Privéfeesten organisatie
Wie denkt dat enkel bedrijven en organisaties beroep doen op evenementenbureaus als ze een feest organiseren, is fout. Er zijn namelijk heel wat privé personen die deze professionals inschakelen om een feest te organiseren. Wil je een spetterend verjaardagsfeest geven met alles erop en eraan? Of een bruiloft of trouwfeest, eentje die je nooit meer vergeet, wil je van je jubileum of communiefeest of lentefeest voor je zoon of dochter een onvergetelijke party maken? Deze evenementenbureaus organiseren de grote dag van jouw dromen.
Feest organiseren, hoe doe je dat zorgeloos?
De gelegenheid waarom je een privé feest gaat organiseren, bepaalt veel van de organisatie en de uiteindelijke uitvoering. Een communiefeest thuis vergt een andere aanpak dan eentje op een locatie. Een tuinfeest organiseren voor een pensionering is iets anders dan een feest organiseren voor een enthousiast groepje sweet sixteen'ers die het jeugdhuis op stelten zetten. Een vrijgezellenfeest organiseren voor de toekomstige bruid of bruidegom pak je net iets anders aan dan het privéfeest voor je oma die 100 wordt. Iets om rekening mee te houden.
Veel van je keuzes zullen afhangen van het beschikbare budget om je feest te (laten) organiseren. Een kleiner budget betekent misschien minder gasten, een sobere aankleding, de hapjes en drankjes beperken of een goedkopere feestlocatie kiezen. Stel op voorhand een duidelijk budget op zodat je na je feest geen maanden boterhammen met chocopasta of pindakaas moet eten.
De locatie is een belangrijk onderdeel als je een feest gaat organiseren. Grosso modo heb je twee keuzes: bij je thuis, of op een externe locatie. Thuis heb je alle spullen bij de hand, je betaalt geen huur maar je hebt meer werk bij de inkoop van hapjes en drankjes, de decoratie en de schoonmaak achteraf. Op een externe locatie wordt er meer voor je uit handen genomen en heb jij waarschijnlijk meer tijd om met alle gasten door te brengen. Het type privéfeest en het aantal gasten spelen de belangrijkste rol bij je keuze van de locatie. Wil je een indoor of outdoor tuinfeest organiseren? Zijn er dansplannen? Zijn er (jonge) kinderen uitgenodigd? Komen er minder mobiele gasten tijdens jouw tuinfeest? Hou daar in je keuze rekening mee.
Herinneringen voor later
Feest georganiseerd en je wil daarna nog verder genieten? Dat kan met foto's en video's. Je kunt een kennis vragen zo veel mogelijk leuke foto's te nemen op de party die je organiseert, of je kunt op zoek gaan naar een professionele fotograaf of cameraman. Check altijd de stijl waarin hij of zij werkt en of die bij jouw verwachtingen past. Ook heel leuk op een privéfeest: een photobooth, vooral bij een eerste communie, lentefeest, bruiloft en tijdens een vrijgezellenfeest met je beste vrienden. De gasten van je private party kunnen helemaal gratis het fotohokje in en een grappige reeks foto's maken. Ze krijgen de foto afdruk onmiddellijk mee. Met een beperkter budget kun je wegwerpcamera's neerleggen. Gasten maken dan zelf hun fotoreportage, die ze achteraf pas zien.
Ga jij een feest organiseren?
Partymood on? Dan is het tijd om een feest te organiseren! Je kunt daarbij het hele internet afzoeken, of je vrienden en kennissen bellen om referenties. Op deze pagina ben je veel sneller gesteld. In deze lijst vind je alle leveranciers die je nodig hebt om van jouw privé feest een succes te maken, van de hapjes en drankjes tot en met de schoonmaak achteraf.
Jouw bedrijf toevoegen aan onderstaande lijst: eenvoudig en efficiënt
Je bent gespecialiseerd in het organiseren van feesten en jouw evenementenbureau staat nog niet op deze lijst? Dan heb je in ieder geval geen tijd te verliezen. Voeg je bedrijf toe door een gratis bedrijfspagina aan te maken en zet jezelf in de kijker bij talloze particulieren die op zoek zijn naar een organisator voor hun privéfeesten.
Tags: feest organiseren, feesten organiseren, privéfeest, privéfeesten, privé feest, feestje organiseren, totaalorganisatie privefeest, private party, organisatie feesten voor particulieren, prive feesten, betaalbaar feestje, ...