Overzicht
RSSAbonneer je op onze RSSLig jij als eventplanner soms ook wakker uit angst iets te vergeten?
Als eventplanner heb je waarschijnlijk ook wel eens het knagende gevoel gehad dat je iets bent vergeten. Misschien is het een klein detail over catering, een gemiste deadline voor het contract met je eventlocatie of zelfs een briljant idee voor je evenement dat om 2 uur 's nachts in je hoofd opkwam.
Event professionals aller organisaties, verenig jullie!
Net zoals tijdens de eerste kwartalen van 2024 zijn de belangrijkste economische indicatoren voor de eventsector tijdens het derde kwartaal hoopvol. De meeste event professionals geven aan dat er een stijging is van omzet en winst ten opzichte van het vorige kwartaal.
Wintermagie: verwen je medewerkers met een mobiele kerstbar
De wintermaanden staan voor de deur, en met de koudste tijd van het jaar in aantocht, bereiden bedrijven zich voor op hun traditionele kerstborrels.
Uitnodiging: Ontdek eventlocatie Predikherenkerk in Mechelen
Organiseer jij regelmatig externe meetings, congressen of walking dinners? En ben je op zoek naar een unieke, out-of-the-box locatie?
Mis het niet: nieuwe EVENTPLANNER-boek komt eraan – Pre-order nu jouw exemplaar!
Binnenkort is het zover: de volledig nieuwe editie van het EVENTPLANNER-boek komt eraan! Al jaren is EVENTPLANNER een onmisbaar naslagwerk voor eventprofessionals, met meer dan 100.000 verkochte exemplaren en downloads. Nu, met 30% aan nieuwe en geüpdatete content, belooft deze editie nog meer kennis en inspiratie te bieden.
Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips
Organiseert jouw bedrijf zelf zo'n jaarlijkse nieuwjaarsreceptie? Een uitdagende taak. Speciaal voor jou de 5 meest voorkomende obstakels van een B2B evenement.
Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges
Evenementnaambadges lijken misschien een klein detail, maar hun impact is allesbehalve gering. Een goed gemaakte badge identificeert niet alleen een deelnemer; het vergroot de netwerkmogelijkheden, versterkt de beveiliging en sluit naadloos aan bij de branding van het evenement.