Werkgeluk omzetten in de praktijk, zo doe je dat

Werkgeluk omzetten in de praktijk, zo doe je dat

Pharrell Williams weet het al lang: "Because I'm happy, Clap along if you feel like happiness is the truth". Maar echt happy zijn, kan dat ook de werkvloer? Absoluut wel, vindt de Chief Happiness Officer van To The Point Events.

Hoe creëer je een hippe bar of leefruimte?

Hoe creëer je een hippe bar of leefruimte?

'Simplicity is beauty': daar zijn we het allemaal mee eens. De trend van het laatste jaar is dan ook om een interieur zo minimalistisch mogelijk in te richten en liefst met ruwe, natuurlijke materialen zoals hout en onbewerkte metalen.

Congrestival: blijvende trend of al op z’n einde?

Congrestival: blijvende trend of al op z’n einde?

Festivals zijn hot! We zijn dol op het sfeertje, de diversiteit van de foodtrucks en de vrijheid die je voelt als je meedanst op de maat van de muziek. En waarom zou je dat gevoel niet doortrekken naar het zakelijke leven terwijl je relevante informatie opdoet?

De kunst van de eventstrategie beheersen

De kunst van de eventstrategie beheersen

Laat ons even een snelle vraag stellen: hoeveel tijd besteed jij aan de strategie van je event versus het organiseren zelf?

15 aantrekkelijke evenementenlocaties in Amsterdam

15 aantrekkelijke evenementenlocaties in Amsterdam

Organiseer je een evenement in Amsterdam en ben je nog op zoek naar de perfecte eventlocatie? Onze redactie zocht 15 bekende en minder bekende pareltjes voor je uit.

Nieuw in Gentse Dok Noord: OFCORES - 360° event solutions

Nieuw in Gentse Dok Noord: OFCORES - 360° event solutions

OFCORES - 360° event solutions opent dit najaar een tweede kantoor in Gent. Het snel groeiende, internationaal actieve eventbureau is al 7jaar actief in Brussel...

Zo plan je de eventstyling voor jouw kerstevenement

Zo plan je de eventstyling voor jouw kerstevenement

Ja, ik weet dat het pas september is, maar de realiteit is dat Kerstmis veel voorbereiding vereist. Vooral als je van plan bent om een ​​geweldig kerst evenement te organiseren, om je collega's te imponeren of ...