Summertime in je glas

Summertime in je glas

De zomer komt eraan. Tijd voor de zon en heerlijk frisse smaken en geuren, ook in je glas! Vers bereid, met de allerbeste ingrediënten. Dat is de mobiele mocktailbar van Grunewald.bar, een topidee voor je volgende event.

Budgettip: koop je materiaal, meubilair, ... voordelig via een veiling

Budgettip: koop je materiaal, meubilair, ... voordelig via een veiling

Evenementen organiseren kost heel wat geld. Zin om te besparen zonder compromissen? In enkele klikken kun je interessante koopjes doen op het net. Ontdek diverse veilingen en bied mee. Makkelijk, betrouwbaar en snel.

Beleef de jaren '20 op het Domein van de Grotten van Han

Beleef de jaren '20 op het Domein van de Grotten van Han

Op zaterdag 18 mei verkleden de personeelsleden van het Domein van de Grotten van Han zich 's avonds in traditionele vintage outfit: geborduurde designerjurken, flapper dresses en mannen met hoed.

Hoe je eventsfeer verhogen door styling

Hoe je eventsfeer verhogen door styling

Je voelt iets als je door de website van je favoriete merk scrolt. Je bezoekers op je event ervaren een gelijkaardige ‘vibe’. De decoratie van de ruimtes en de styling beïnvloeden hun gemoedstoestand. Dat verhoogt hun beleving, of, worst case, doet hen vervreemden van de omgeving.

Wat als je in plaats van no-show plots 500 man extra op je event hebt?

Wat als je in plaats van no-show plots 500 man extra op je event hebt?

De meeste organisatoren vrezen no-shows. Maar wat als het omgekeerde gebeurd? Als er plots 1.500 ipv 1.000 inschrijvingen zijn voor je evenement. Voor SPRDLUX Events geen probleem!

Goldfish Party Rental is dé rental partner voor jouw evenementen

Goldfish Party Rental is dé rental partner voor jouw evenementen

Goldfish Party Rental met hoofdkantoor te Kruibeke groeide de laatste jaren uit tot betrouwbare & originele rental partner.

Hoe creëer je een wow-effect op je volgende event?

Hoe creëer je een wow-effect op je volgende event?

Hoe pak jij je events aan? We gaan je geen punten geven, dus geef maar een eerlijk antwoord. Focus je op het logistieke gedeelte, en komt het creatieve pas op het einde? Of staan jouw gasten centraal en hou je je bezig met elke detail van hun ervaring?