Menselijke contact steeds belangrijker in B2B-marketing

Menselijke contact steeds belangrijker in B2B-marketing

In een wereld waar de technologische ontwikkelingen ons in een sneltreinvaart voorbij lijken te trekken, blijft het menselijk contact echter de doorslaggevende succesfactor voor marketeers in business-to-business-markten.

RAI organiseert 'Event Industry Hackathon'

RAI organiseert 'Event Industry Hackathon'

Op 31 oktober 2018 organiseert RAI Amsterdam de 'Event Industry Hackathon 2018'. De meest prangende vraagstukken op het gebied van duurzaamheid, matchmaking, beleving, eventuitdagingen...

Hoe sterke kennissessies ontwerpen voor je bezoekers?

Hoe sterke kennissessies ontwerpen voor je bezoekers?

Heb je je ooit afgevraagd wat de voornaamste reden is dat bezoekers naar je evenementen komen? Van unieke ervaringen tot de netwerkmogelijkheden; er zijn waarschijnlijk een paar uiteenlopende antwoorden.

Sponsors: hoe maak je ze blij, zonder je deelnemers te irriteren?

Sponsors: hoe maak je ze blij, zonder je deelnemers te irriteren?

We snappen allemaal, waarom we sponsors nodig hebben; toch? Tegelijkertijd begrijpt iedereen, waarom deelnemers een hekel hebben aan de gesponsorde delen...

Effectief reclame maken met een roll up banner

Effectief reclame maken met een roll up banner

Met een roll up banner kun je op evenementen snel en effectief een reclameboodschap overbrengen aan je doelgroep. Ook voor branding zijn de banners uitermate geschikt.

beMatrix bekroond als 1e Belgische firma met 'European Business Award'

beMatrix bekroond als 1e Belgische firma met 'European Business Award'

beMatrix, aanbieder van modulaire standenbouwsystemen, is uitgeroepen tot winnaar van de European Business Award.

5 fouten bij het zoeken naar internationale eventleveranciers

5 fouten bij het zoeken naar internationale eventleveranciers

Denk je dat er niks lastiger is dan een evenement plannen? Probeer eens een evenement te runnen in het buitenland. Of het nu gaat om een congres, festival of netwerksessie...