Data-driven marketing: nu of nooit

Data-driven marketing: nu of nooit

De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied. Dat blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore.

BREAKING: vakbeurs Event stopt

BREAKING: vakbeurs Event stopt

Na 19 jaar stopt Marc Liethof en zijn team met de organisatie van de vakbeurs Event. De eventsector verliest daarmee een monument.

Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Hoe val je nog op als je een evenement organiseert? Met een flashmob moeten de Balerina's van het grootste zwanenmeer ter wereld gedacht hebben.

In minder dan 48u een volwaardige event- of horecalocatie

In minder dan 48u een volwaardige event- of horecalocatie

Slimme oplossing voor wie op zoek is naar een verassende event- of horecalocatie.

ABBA plant tour als hologram

ABBA plant tour als hologram

Wie kent de tekst van 'Dancing Queen' nu niet? Daarom plant de Zweedse na meer dan drie decennia na hun laatste officiële tour. En toch zullen ze er zelf niet bij zijn. Het zijn hun hollogrammen die op tournée gaan.

Hoe plan je een evenement onder tijdsdruk zonder je hoofd te verliezen?

Hoe plan je een evenement onder tijdsdruk zonder je hoofd te verliezen?

Als je echt irritant wil zijn tegen een eventprofessional, vertel hem of haar dan om "kalm te blijven en zo door te gaan". Geloof je dat niet?

Op het puntje van je stoel

Op het puntje van je stoel

De nieuwste campagne van Jaarbeurs zet uitgaans-pareltje Beatrix Theater in de zakelijke spotlights. Wie zijn product of boodschap letterlijk het podium wil geven dat het verdient, kiest natuurlijk voor een theaterlocatie.