Hoe ontwerp je de 'journey' van bezoekers van begin tot eind?

Hoe ontwerp je de 'journey' van bezoekers van begin tot eind?

Wat maakt bedrijven echt succesvol? Zijn het de producten? Of draait het meer om de marketingstrategie? Hoe lukt het invloedrijke ondernemers om hun klanten in trouwe brand ambassadors te veranderen? En, nog belangrijker: hoe kunnen wij eventprofessionals iets van hen leren?

The Interactive Hub: unieke vergaderlocatie met een nieuwe website

The Interactive Hub: unieke vergaderlocatie met een nieuwe website

Anders vergaderen doe je in The Interactive Hub. Deze unieke plaats beschikt over twee ultramoderne vergaderzalen. Wil je eens kennismaken?

Zo hou je het zomergevoel in je events

Zo hou je het zomergevoel in je events

De zomer hoeft helemaal niet voorbij te zijn, in Oostende kun je van alle voordelen van deze zomerbestemming blijven genieten. Een bedrijfsfeestje met zicht op zee, een meeting combineren met een teambuilding, ...

TFS van Veldeman verovert Europa

TFS van Veldeman verovert Europa

De TFS van Veldeman was deze zomer dé eyecatcher op heel wat festivalterreinen in Europa. Naast een aantal grote festivals zoals Rock Werchter, Pukkelpop en Awakenings, vonden dit jaar ook Jazz Middelheim, Electric Castle, Watts à Bar, ... hun weg naar de imposante TFS.

Data-driven marketing: nu of nooit

Data-driven marketing: nu of nooit

De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied. Dat blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore.

BREAKING: vakbeurs Event stopt

BREAKING: vakbeurs Event stopt

Na 19 jaar stopt Marc Liethof en zijn team met de organisatie van de vakbeurs Event. De eventsector verliest daarmee een monument.

Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Hoe val je nog op als je een evenement organiseert? Met een flashmob moeten de Balerina's van het grootste zwanenmeer ter wereld gedacht hebben.