Gooi je Flash website nu in de prullenmand

Gooi je Flash website nu in de prullenmand

Heb jij nog een website of eventsite in Flash? Dan is het hoog tijd om die nu naar de prullenmand te verwijzen. Want Adobe, de maker van Flash, heeft beslist de handdoek in de ring te gooien.

5 tips om je eventteam efficiënt te managen

5 tips om je eventteam efficiënt te managen

Ben jij de gelukkige die zich onderdeel voelt van een eventteam dat handelt als één geheel? Communiceer jij met je team door vlugge blikken en lichte hoofdbewegingen? En het allerbelangrijkste: werk jij graag met deze mensen? Zo niet, dan is dit artikel voor jou bedoeld.

Zonne-energie op je event? Ontdek de Green Battery en Smartflower

Zonne-energie op je event? Ontdek de Green Battery en Smartflower

Ook dit jaar deden de organisatoren van Paradise City grote inspanningen om duurzaamheid op het programma van hun festival te zetten. In dit filmpje zie je hoe de Smartflower werd ingezet als alternatieve bron van energie.

"Bewaking op festivals kan nog steeds door vrijwilligers"

"Bewaking op festivals kan nog steeds door vrijwilligers"

De bewaking op festivals kan nog steeds door vrijwilligers worden uitgevoerd. Enkel voor heel specifieke taken, zoals fouilleren, moet een professionele bewakingsfirma worden ingeschakeld.

4 tips om altijd bij te blijven in de eventsector

4 tips om altijd bij te blijven in de eventsector

De eventsector verandert voortdurend en tegen een razendsnel tempo. Nieuwe trends en technologieën volgen elkaar in een moordend tempo op. Voortdurend bijleren is een must voor elke ambitieuze eventprofessional.

Nieuwe mijlpaal renovatie hallen Rotterdam Ahoy

Nieuwe mijlpaal renovatie hallen Rotterdam Ahoy

Rotterdam Ahoy staat aan de vooravond van een nieuwe mijlpaal in de grootschalige renovatie van de Beurs- & Evenementenhallen. De bovencorridor tussen de Hallen 2 t/m 5 zal volledig verwijderd worden.

Je event-community opbouwen in 5 praktische stappen

Je event-community opbouwen in 5 praktische stappen

Een universele waarheid: je kunt een evenement plannen en runnen zonder een zier te geven om het opbouwen van een community. Maar als je evenementen gebruikt als een marketingtool en je erkent de noodzaak van het opbouwen van een 'tribe' rond jouw merk, diensten of producten niet, dan kun je een positieve ROI wel op je buik schrijven.