Cartamundi en Dazzle Events lanceren Innovation Day op SPIEL 16

Cartamundi en Dazzle Events lanceren Innovation Day op SPIEL 16

Speelgoedgigant Cartamundi wil top-of-mind zijn bij bedenkers en ontwikkelaars van spellen. SPIEL 16 is daarvoor de perfecte gelegenheid. Concept en invulling van de Cartamundi Innovation Day waren in handen van Dazzle Events.

Febelux lijft nu ook EMA Society in

Febelux lijft nu ook EMA Society in

De Belgische vakvereniging voor de Event Managers, EMA Society, is vanaf heden onderdeel van Febelux. Dit nieuws werd aangekondigd tijdens de jaarlijkse New Years Cocktail van de vereniging.

Live conversationbureau Push To Talk versterkt netwerk Duval Union

Live conversationbureau Push To Talk versterkt netwerk Duval Union

Event- en communicatiebureau Push To Talk versterkt voortaan het creatieve ecosysteem van Duval Union, dat werd opgericht door André Duval. Push To Talk organiseert als live conversation agentschap spraakmakende events die bijdragen tot kwaliteitsvolle verandering en groei.

Congrescentrum Orpheus gaat verbouwen

Congrescentrum Orpheus gaat verbouwen

Deze zomer gaat Congrescentrum Orpheus flink verbouwen. De foyers en het restaurant krijgen een opknapbeurt. De werkzaamheden zullen begin september 2017 klaar zijn en zijn onderdeel van een meerjarenplan.

Event-tech nieuws van op ISE 2017

Event-tech nieuws van op ISE 2017

Begin februari wordt Amsterdam het decor van Integrated Systems Europe 2017. Heel wat fabrikanten kunnen echter niet wachten tot de beurs en kondigen nu al hun nieuwigheden voor de eventsector aan. Zo ook Panasonic en Sharp.

Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit

Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit

Sinds maart 2016 is Leuven een toplocatie rijker: The interactive hub. Daar komt nu een tweede kwalitatieve vergaderzaal bij.

Hoe kies je een goede event-app die bezoekers ook echt gebruiken

Hoe kies je een goede event-app die bezoekers ook echt gebruiken

Laat me je vertellen waar een eventmanager gek van wordt: het kopen van een dure, chique event-app, om er vervolgens achter te komen dat niemand hem gebruikt.