Actualiteit
RSSAbonneer je op onze RSS1ste pan-Europese onderzoek laat groei zien in live communicatie-industrie
Het eerste Europese onderzoek in de live communicatie-industrie, gebaseerd op data uit zeven landen, laat een positieve groeitrend zie. Met een gemiddelde van 83% van de respondenten in zes belangrijke markten, die stijgende of gelijkblijvende budgetten verwachten.
To The Point Events verhuist
To The Point Events verhuist naar Corda Campus én breidt haar aanbod verder uit.
Spectaculaire kinetische 3D lasershow
Vorig jaar toonden we al een verbluffende kinetische kroonluchter die zonder twijfel indruk op de gasten van je event maakt. Het kan echter nog straffer: een matrix van 175 bewegende balonnen en 12 high-precicion lasers. Laat je inspireren.
Creatieve manieren om sponsorlogo's te showen op events
Hoe toon je bedrijfslogo's op je evenement? Ook hier kom je als eventorganisator best creatief uit de hoek. Slaag je erin om een wowfactor te creëren, dan sla je ineens twee vliegen in een klap.
9 redenen waarom je die event pitch niet gewonnen hebt
Event pitches: you win some, you lose some. Natuurlijk wil je er zoveel mogelijk winnen. Toch is een verloren pitch geen verloren tijd. Tenminste als je kritisch kijkt naar de redenen waarom je de pitch verloren hebt. En er ook iets uit leert. Dit zijn 9 vaak voorkomende redenen.
Zo meet je de resultaten van je event
Een event is allang niet meer alleen het personeelsfeestje, maar een touchpoint binnen een (marketing) campagne. Met andere woorden: Je event draagt bij aan een groter geheel.
Zijn jouw events een award waardig?
Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?