11 vragen die je best aan je tentenleverancier stelt

11 vragen die je best aan je tentenleverancier stelt

Een tent huren voor je evenement is een prima idee, maar houdt ook wel enkele uitdagingen in. Veel hangt af van de expertise en ervaring van je tentenleverancier en de kwaliteit van het materiaal. Stel deze 10 vragen aan je tentenverhuurder.

Ministers Jambon en Geens onder de indruk van Stayen als beurslocatie

Ministers Jambon en Geens onder de indruk van Stayen als beurslocatie

Stayen speelt meer en meer in op de vraag naar originele congres- en beurslocaties. Het multifunctionele complex heeft alles in huis om grote nationale en internationale bedrijven te helpen in de organisatie van meerdaagse congressen, seminaries, incentives en beurzen.

Amsterdam Dance Event levert stad 58 miljoen op

Amsterdam Dance Event levert stad 58 miljoen op

AMF, verreweg het grootste festival tijdens het Amsterdam Dance Event, levert de Amsterdamse economie deze dagen bijna 28 miljoen euro op. Dat blijkt uit een rapport van onderzoeksbureau GfK.

Blaas je teambuilding op: allergrootste opblaasstormbaan ter wereld

Blaas je teambuilding op: allergrootste opblaasstormbaan ter wereld

Het grootste springkasteel ter wereld komt uit Gent en is maar liefst 252 meter lang en heeft meer dan 20 verschillende hindernissen. Durf jij 'The Beast', zoals de enorme attractie genoemd wordt, aan?

EuBea 2016: en de winnaar is...

EuBea 2016: en de winnaar is...

Het International Festival of Events and Live Communication heeft de winnaars van de European Best Event Awards 2016 aangekondigd.

Waarom je van 'event apps' beter 'instant apps' maakt

Waarom je van 'event apps' beter 'instant apps' maakt

Hoeveel deelnemers hebben je event app gedownload? Hoe lang blijft de app op hun smartphone staan? En hoe vaak openen ze de app nog voor en na je event? Is dat de investering in een event app wel waard? Google heeft een oplossing: Instant Apps.

Beacons: wat kunnen we leren van Pokémon Go?

Beacons: wat kunnen we leren van Pokémon Go?

De on- en offline werelden kwamen afgelopen zomer extreem dicht bij elkaar: Pokémon Go nam in razendsnel tempo het straatbeeld over en bracht jong tot oud in beweging. Is dit succes door te vertalen in B2B evenementen? Ja!