Wie grappig wil zijn heeft 6 zaken nodig...

Wie grappig wil zijn heeft 6 zaken nodig...

"Voeg humor toe aan je evenement of marketing, dat werkt. Het trekt de aandacht, breekt het ijs, ..." Een tip die je vaak hoort. Maar hoe doe je dat nu? 'Grappig' zijn. Waarom slaagt de een en gaat de ander ermee op zijn bek?

Hallo? HALLO? De 3 stappen om de aandacht van je publiek te krijgen...

Hallo? HALLO? De 3 stappen om de aandacht van je publiek te krijgen...

De Amerikaanse psychologe Susan Weinschenk ontwikkelde een wetenschappelijk onderbouwd driestappenproces om aandacht aan je publiek te vragen, en te krijgen.

Get Inspired Event op amper 2 weken VOLZET

Get Inspired Event op amper 2 weken VOLZET

De 'Get Inspired Network Night' is helemaal volzet. Op amper 2 weken tijd zijn alle tickets de deur uit en staan 800 event professionals en opdrachtgevers op de gastenlijst voor het ultieme netwerk event.

'Duurzame evenementen organiseren' tijdens lezingenprogramma Festivak

'Duurzame evenementen organiseren' tijdens lezingenprogramma Festivak

Een tof festival, een bedrijfsfeest, een gezellige braderie, de nieuwjaarsdrink,... allemaal stuk voor stuk leuke gelegenheden om vrienden en collega's te ontmoeten, te ontspannen & te genieten. Maar denk je daarbij ook aan de milieu impact?

Mojuice rolt virtual reality uit in eventwereld

Mojuice rolt virtual reality uit in eventwereld

De meest voorspelde trend voor 2016 was zeker de doorbraak van virtual reality. Ook in de eventwereld zet deze technologie zich stilaan door. Productiebedrijf Mojuice is alvast mee één van de trendsetters.

11 dingen die je niet wist over de Oktoberfesten

11 dingen die je niet wist over de Oktoberfesten

In München is het grootste bierfestival ter wereld van start gegaan: de Oktoberfesten. Organisatorisch en logistiek is het bierfestijn een huzarenklus. 

Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Snapchat kan jouw event veel meer bieden dan je zou denken. Het is al lang niet meer tieners-only. Deze social media-gigant kan, als je het goed aanpakt, heel wat gratis promotie opleveren.