Eventmarketing: vijf tips voor het inzetten van je eigen medewerkers als concepttool

Eventmarketing: vijf tips voor het inzetten van je eigen medewerkers als concepttool

Om via eventmarketing resultaat te halen, draait het om een aantal vragen: hoe zorg je ervoor dat je eventconcept tot uiting komt, zodat het zijn doel dient? En hoe gaat jouw gekozen thema leven?

Grote brand verwoest evenbedrijf Primetime

Grote brand verwoest evenbedrijf Primetime

Bij het bedrijf eventbedrijf Primetime in Cuijk is zaterdagavond een grote brand uitgebroken. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.

Tips om jouw eventwebsite & e-mailmarketing te verbeteren

Tips om jouw eventwebsite & e-mailmarketing te verbeteren

Hoe maak je jouw event dat ene event waar iedereen heen wil gaan? Wat is het toch dat jouw evenement beter kan maken dan alle andere soortgelijke events?

Komkommertijd is hét moment voor een in-house event

Komkommertijd is hét moment voor een in-house event

De kranten staan dezer dagen bol van de faits-divers, het ene al banaler dan het andere. De komkommertijd hoeft voor jou geen dip te betekenen. Dit is namelijk de ideale periode voor een in-house beurs of event.

Flamboyante topman bouwt indrukwekkende eventlocatie voor 6.000 gasten

Flamboyante topman bouwt indrukwekkende eventlocatie voor 6.000 gasten

De flamboyante Antwerpse zakenman Fernand Huts houdt een feest van drie weken in een nagebouwde middeleeuwse vesting met 6.000 gasten.

Hoe NN Marathon Rotterdam een belevenis creëert

Hoe NN Marathon Rotterdam een belevenis creëert

Onlangs vond de 35ste editie van de NN Marathon Rotterdam plaats. Geen andere marathon in Nederland kan de sfeer in Rotterdam evenaren met ruim 925.000 enthousiaste toeschouwers langs het parcours.

Concurrentie tussen events is moordend

Concurrentie tussen events is moordend

Grote festivals en publieksevenementen raken niet meer uitverkocht. Het aantal festivals is fors gegroeid en de concurrentie moordend. Op elk weiland wordt wel iets georganiseerd.