Actualiteit
RSSAbonneer je op onze RSS
Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'
Via drukreclame, reclameborden, streetmarketing acties, brand events, tv-reclame, sampelings, ... vechten we gretig om de aandacht van ons doelpubliek. Het ultieme doel: het koopgedrag beïnvloeden en meer verkopen.

Maak plaats voor 2 met de duo strandstoel
Met haar klassieker, de gepersonaliseerde strandstoel, stapte strandstoel.net de eventwereld binnen. Een stoel met een eenvoudig, aangenaam zitcomfort en die makkelijk te verplaatsen en te stockeren is, valt altijd en overal in de smaak.

Zeg het met... Powerpoint!
Organisatoren investeren veel tijd en geld in hun evenementen en toch wordt vaak de essentie vergeten: een steengoede presentatie.

Kobbegem Hof sluit en doet opmerkelijke oproep
Vanaf maandag 6 april 2015 sluit 'Kobbegem Hof', sinds 2003 een mooie locatie voor seminaries- en meetings, de deuren. Reden: klanten die systematisch te laat betalen. In een open brief stelt de locatie het probleem aan de kaak.

Google lanceert interactieve second-screen app voor eigen events
Google lanceerde deze week een interactieve Android- en web-app die als tweede scherm gebruikt zal worden op de eigen evenementen van het bedrijf.

Eens iets anders dan een springkasteel op je event?
Kids op je event, hoe houd je ze bezig? Springkastelen en sjoelbakken zijn leuk. Maar ook kinderen willen wel eens wat anders. Dus heeft Yuha een oplossing: dieren op wielen.

Vernieuwde EventMonitor: neem deel en krijg gratis het rapport
Drie jaar geleden lanceerden we EventMonitor, dé barometer voor de Belgische en Nederlandse eventsector. Dit jaar staat er heel wat te veranderen.