Unieke beleving met Mash Machine

Unieke beleving met Mash Machine

De Mash Machine is een originele vorm van experiential marketing waarmee je als bedrijf of merk interactie kunt creëren met je doelgroep middels muziek.

In 2015 wil ik ...

In 2015 wil ik ...

Het einde van het jaar: traditiegetrouw een periode waarin je goede voornemens maakt. Dat is voor To The Point Events niet anders. Maar wat zijn jouw eventplannen voor 2015?

De ervaring stevig door de mixer

De ervaring stevig door de mixer

De kloven tussen on-en offlinewereld worden stilaan overbrugd. Dat biedt heel wat mogelijkheden voor de eventsector. Voor congressen is het duidelijk, maar wat met creatieve events?

Stroomuitval op jouw evenement?

Stroomuitval op jouw evenement?

Elektriciteitsschaarste, afschakeling, stroomtekort, ... de laatste maanden worden we via overheidscampagnes en via de pers overstelpt met de boodschap om ons voor te bereiden op een stroomtekort.

Waarom Facebook niet werkt voor event marketing

Waarom Facebook niet werkt voor event marketing

Bedrijven investeren steeds meer in sociale media. Het scoren van nieuwe likes, fans, volgers en comments is bijna een obsessie geworden. Helaas...

Start-up: Locometric scant ruimte en tekent plattegrond

Start-up: Locometric scant ruimte en tekent plattegrond

Met de app Locometric teken je in no time een plattegrond van een ruimte door simpelweg de muren te scannen.

Customer Nights AED - het AV-evenement van het jaar

Customer Nights AED - het AV-evenement van het jaar

AED group, de solutions provider voor AV-professionals, houdt naar jaarlijkse gewoonte zijn Customer Nights. Het event gaat dit jaar door op 10 en 11 december 2014.