Geen auteursrechtelijke bescherming voor een pitch

Geen auteursrechtelijke bescherming voor een pitch

Een pitch niet winnen en je voorstellen enkele weken later toch zien opduiken in de campagne of het evenement van de klant in kwestie, het blijft een bron van geregelde frustratie in de reclame- en eventwereld.

6 geheimen achter succes van Tomorrowland

6 geheimen achter succes van Tomorrowland

De 10e editie van Tomorrowland gaat van start. Maar hoe komt het dat de halve wereld net op jouw feestje wil aanwezig zijn?

Beste sponsors, mijn evenement is uw evenement

Beste sponsors, mijn evenement is uw evenement

Onlangs schreef etouches de post 'Evenementensponsoring: 4 manieren om een sponsor te overtuigen', waarbij eventplanners enkele tips krijgen over hoe ze bedrijven kunnen overhalen om in hun evenement te investeren.

Doe het Goed: Een ervaring die goed voelt en goed doet

Doe het Goed: Een ervaring die goed voelt en goed doet

De top-spits van het Groene Elftal komt wellicht uit onverwachte hoek: Doe het Goed. Anders dan vaak gedacht heeft duurzaamheid niet alleen met het milieu te maken.

Zo kies je het properste toilet op een event

Zo kies je het properste toilet op een event

Of het op een festival of een ander (outdoor) event is, een chemisch toiletbezoek is het minst aangename gedeelte van de ervaring.

Roadshow: Tips & Tricks

Roadshow: Tips & Tricks

Een roadshow levert veel voordelen op voor een klant en zijn relaties. Zo ga je met een roadshow naar de doelgroep toe, in plaats van dat zij naar jou of een van je leveranciers moeten komen om je product te bekijken.

ID&T schenkt gratis kraanwater

ID&T schenkt gratis kraanwater

Evenementenorganisatie ID&T start met het aanbieden van gratis kraanwater aan bezoekers van diverse evenementen, waaronder Welcome to the Future en Mysteryland.