Stap in de schoenen van je deelnemers

Stap in de schoenen van je deelnemers

Om van je evenement een buzz-waardig en niet te missen gebeurtenis te maken, moet je zorgen dat je deelnemer gelukkig is. Het is echt zo eenvoudig.

Column: Bad thinking

Column: Bad thinking

Als marketeer heb je vandaag de dag een fantastische baan. Zeker als je kiest voor een evenement als marketingmiddel. Dat betekent echter wel creatief zijn. Maar, hoe bedenk je nou iets echt verrassends?

't Cruydt ende Ketel brengt eeuwenoude recepten tot leven

't Cruydt ende Ketel brengt eeuwenoude recepten tot leven

't Cruydt ende Ketel neemt je mee op een culinaire ontdekkingsreis naar de Middeleeuwen: gerechten klaargemaakt volgens eeuwenoude receptuur, met dagverse ingrediënten, vergeten groenten en kruiding.

iBeacons, de nieuwe revolutie voor events

iBeacons, de nieuwe revolutie voor events

iBeacons beginnen aan een stille opmars in de evenementenwereld. Met deze technologie creëer je voor je deelnemers een nog intensere beleving ter plekke.

MECC: Dedicated to your success

MECC: Dedicated to your success

MECC Maastricht biedt organisatoren ondernemerskansen. "Wij komen graag in gesprek met organisatoren van events over het eventueel samen organiseren, samen risico dragen, ..."

Jouw evenement op het Domein van de Grotten van Han

Jouw evenement op het Domein van de Grotten van Han

Op zoek naar een inspirerende locatie voor jouw evenement? Het Domein van de Grotten van Han past zich volledig aan jouw wensen en dromen aan!

Column: Lachend een opdracht verliezen

Column: Lachend een opdracht verliezen

Ik ben ook maar eens mens: ik win opdrachten, maar ik verlies er ook genoeg. De ene keer kan ik dat beter hebben dan de andere. Ik heb me afgevraagd waar dat aan lag en geloof dat ik er achter ben.