Actualiteit
RSSAbonneer je op onze RSSEventbureau speelt in op klantenbehoeften
Wat zijn jouw verwachtingen van een eventbureau? Creativiteit, flexibiliteit, ervaring? 'Uiteraard', hoor ik je denken. Maar natuurlijk verwacht je nog net iets meer.
Pepsi komt met eerste like-automaat op event
Het is een herkenbaar scenario, je staat voor een volle blikjesautomaat met een lege portefeuille. Het reclamebureau TBWA bedacht een drankautomaat die je in ruil voor een like een lekker fris blikje voorschotelt.
Column: Van belevenis naar betekenis
De financiële crisis heeft ons ook goede zaken gebracht. Denk aan andere waarden, een andere instelling, een andere denkwijze. Het gaat niet meer alleen om geld, status en macht, maar ook over een bijdrage leveren aan de samenleving.
'Bierdrones': bier uit de lucht op events
Het klinkt paradijselijk: bier dat als manna uit de lucht komt gevallen. Het kan. Er zullen deze zomer proefvluchten gehouden worden met 'bierdrones' op evenementen.
Column: Hoe Recruteren?
De evenementensector is traditioneel een sector die draait op tijdelijke medewerkers. De diversiteit qua HR noden is voor de meeste kantoren té groot om alles 'in-huis' te hebben.
Italiaans aperitieven op kantoor
Met de zomer in het vooruitzicht is jouw bedrijf misschien ook op zoek naar een originele en zonnige receptieformule. Heb je geen zin in traditionele schuimwijn voor je receptie dan is aperitieven op zijn Italiaans wellicht jouw ding!
Na 'Groene Sleutel' ook vier vergaderhamers voor FLEX Meeting Center
Het Flanders Expo Meeting Center, kortweg FLEX Meeting Center, behaalt vier vergaderhamers uit handen van 'Congres en-Vergaderclassificatie'.