Maak van je Facebook fan een deelnemer in 3 stappen

Maak van je Facebook fan een deelnemer in 3 stappen

Van een Facebook fan een deelnemer van jouw evenement maken is gemakkelijker dan je denkt: geef je fans een reden om meer te doen dan 'Vind ik leuk'.

The Outsider Coast stelt nieuwe 'place-to-be' voor aan het strand

The Outsider Coast stelt nieuwe 'place-to-be' voor aan het strand

The Outsider Coast stelt met trots een spiksplinternieuwe beachclub voor in Westende. Het nieuwe gebouw beschikt over alle faciliteiten om jouw teamdag tot in de puntjes te verzorgen.

Geboden te parkeren

Geboden te parkeren

Voor je gasten start een geslaagd event zodra ze de parking oprijden. Duidelijke signalisatie, een vriendelijke ontvangst en vlot parkeren geven jouw deelnemer al een positief gevoel van bij het begin.

Solliciteren op 60m hoogte

Solliciteren op 60m hoogte

50 sollicitanten hebben zich afgelopen zaterdag aangemeld bovenop het dak van het Radisson Blu Hotel in Hasselt voor de jaarlijkse sollicitatiedag van The Fungroup.

Evenementenbranche riskanter dan ooit?

Evenementenbranche riskanter dan ooit?

Hoe goed is jouw evenement verzekerd? In deze woelige tijden is een degelijke verzekering geen overbodige luxe. Informeer je grondig over de risicodekking van je evenement bij een goede verzekeraar.

Onverwachte fusie tussen grootste onlinedrukkerijen

Onverwachte fusie tussen grootste onlinedrukkerijen

Flyer.be en PrintConcept, de 2 grootste online drukkerijen van België, kondigen een fusie aan.

Case: EventsFactory lanceert Lucky Strike Natural Flavour

Case: EventsFactory lanceert Lucky Strike Natural Flavour

EventsFactory werd uitgekozen om het event voor de release voor Lucky Strike Natural Flavour te organiseren. De briefing was duidelijk: informeer de 2000 resellers en bezorg hen een ongelooflijke wow-experience.