Actualiteit
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: 'De dood van de discussie'
De kunst van het discussiëren is dood. Er wordt daardoor niets meer bereikt en tegenstellingen worden alleen maar groter. Evenementen hebben daardoor minder effect dan mogelijk.
TOP 10 tips online adverteren
Het doel van adverteren is op een zo kostenefficiënte manier een zo groot mogelijk deel van je doelgroep bereiken en zo (nieuwe) klanten aantrekken. In dit artikel vind je 10 tips waarmee je best rekening houdt voor een geslaagde campagne!
Hoe en met wie doen anderen het?
Adverteren moet opbrengen. Daarom onderzoeken we elk jaar gedetailleerd de effectiviteit van adverteren via eventplanner.be /.nl. Benieuwd hoe andere adverteerders scoren met hun campagne?
Youtube lanceert livestreaming voor events
Youtube is, met meer dan 2 biljoen views per dag, de place-to-be om je eventvideo's te posten. Voortaan kunnen evenementen ook live uitgezonden worden via de website.
Vrouwen plassen voortaan rechtstaand op evenementen
Na de plastuit is er een tweede manier gevonden om vrouwen rechtopstaand te laten plassen. De Misswizz is een mobiel urinoir voor evenementen met grotere en langere opvangtuit.
Virtuele meeting etiquette
Virtuele meetings hebben zo hun eigen uitdagingen. Virtueel vergaderen zal nooit makkelijk zijn, maar door een aantal eenvoudige etiquette regeltjes te volgen haal je er het maximale uit.
'Het zijn concerten in de grote zaal, met een staand publiek, die geld opbrengen'
Na zes weken heeft Dirk De Clippeleir zich een idee kunnen vormen van zijn missie als big boss van de Ancienne Belgique. De Standaard had een boeiend interview met de man.