Actualiteit
RSSAbonneer je op onze RSSMarketeer moet voor de beleving gaan
Interactieve marketing is meer dan prospects laten klikken op een banner of hen een reclameslogan door de strot te rammen.
'Train een tijger' als bedrijfsuitje
Als bedrijf kun je met z'n allen op survival gaan, boetseren of een dagje gaan zeilen om de collega's beter te leren kennen. Maar vanaf september kan je ook een tijger gaan trainen.
XLVideo levert gigantische videoschermen Barak Obama
Het Nederlandse XLVideo mag de gigantische videoschermen voor de nationale conventie van Amerikaanse Democratische Partij leveren.
Grappige event-commercials
Tijdens een zomerse dwaaltocht op het net ontdekte onze redactie twee erg grappige reclamefilmjes voor een eventbureau. Enjoy! (VIDEO)
7 tips voor dichtgetimmerd rampenplan
Rampen? De meeste organisatoren zijn er niet of slecht op voorbereid. Vooral over de communicatie omtrent rampen wordt nog nauwelijks nagedacht.
Interactief vloersysteem op World Expo 2008
Interactieve vloersystemen winnen aan populariteit. Sencacell ontwillelde, voor Expo Zaragoza 08, een originele toepassing met lichtgevende voetafdrukken. (VIDEO)
8 Belgische bedrijven leverancier Olympische Spelen
In totaal 8 Belgische bedrijven zijn leverancier van het grootste sportevenement ter wereld: de Olympische Spelen.