Waarom je voor altijd 'startup' moet blijven
We lanceerden de laatste jaren heel wat spannende, nieuwe functionaliteiten op eventplanner.be /.nl. Vandaag nog maar eens eentje: we stellen onze nieuwe homepage voor! En toch voelen we ons, na 15 jaar, nog steeds een startup.
Stuur je persberichten naar onze redactie
Wil je een persbericht insturen? Natuurlijk kan dat! Hoe je dat doet en hoe onze redactie persberichten selecteert ontdek je hier. Insturen betekent immers niet automatisch plaatsing.
Marketeers eindelijk écht overtuigd van eventmarketing
Evenementen zijn jarenlang de underdog van de marketingwereld geweest. De return was moeilijk meetbaar en het imago van live communicatie lag niet ver van dat van 'feestjes'. Dat lijkt nu ver verleden tijd te zijn want steeds meer marketeers zetten events prominent in hun marketingmix.
Reviews als instrument voor meer conversie en engagement
Met de lancering van de nieuwe generatie bedrijfsprofielen, kunnen eventlocaties en -bedrijven nu ook publiek reageren op reviews die ze ontvangen. Bezoekers kunnen ook andere reviewers bedanken met een 'like'.
Met meer usability en 4K pimpen we het bedrijfsprofiel van 6.000 eventbedrijven
eventplanner.be /.nl rolt in de komende weken een grondige make-over uit van de meer dan 6.000 profielen op haar website van eventlocaties en -bedrijven. Ze komen niet alleen in een nieuw kleedje te zitten, maar krijgen meer 'power' en krachtigere 'tools'.
15 jaar eventplanner.be /.nl - hoogtepunten
eventplanner.be /.nl bestaat dit jaar 15 jaar. Verandering is de enige constante, ook bij ons. Tijd om terug te blikken op de hoogtepunten met deze indrukwekkende tijdlijn.
Vijf trends en ontwikkelingen in live communicatie
Als je kijkt naar de ontwikkelingen in live communicatie gebeurt er van alles en tegelijkertijd niets nieuws. Het lijkt erop dat de trends die in de branche al een paar jaar spelen, nu steeds meer in de praktijk worden toegepast.