Overzicht
RSSAbonneer je op onze RSSMis het niet: nieuwe EVENTPLANNER-boek komt eraan – Pre-order nu jouw exemplaar!
Binnenkort is het zover: de volledig nieuwe editie van het EVENTPLANNER-boek komt eraan! Al jaren is EVENTPLANNER een onmisbaar naslagwerk voor eventprofessionals, met meer dan 100.000 verkochte exemplaren en downloads. Nu, met 30% aan nieuwe en geüpdatete content, belooft deze editie nog meer kennis en inspiratie te bieden.
Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips
Organiseert jouw bedrijf zelf zo'n jaarlijkse nieuwjaarsreceptie? Een uitdagende en vaak intensieve taak, jawel. Speciaal voor jou deelt To The Point Events de 5 meest voorkomende obstakels van een B2B evenement. Uiteraard krijg je daarbij ook de belangrijkste acties voor een geslaagde editie!
Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges
Evenementnaambadges lijken misschien een klein detail, maar hun impact is allesbehalve gering. Een goed gemaakte badge identificeert niet alleen een deelnemer; het vergroot de netwerkmogelijkheden, versterkt de beveiliging en sluit naadloos aan bij de branding van het evenement.
Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!
Nog maar een paar dagen tot dé vakbeurs voor de evenementenbranche haar deuren opent. Op 13 en 14 november verzamelen eventprofessionals zich in de Brabanthallen voor Festivak 2024, een evenement vol inspiratie, nieuwe contacten en baanbrekende ideeën. Ben jij er ook bij?
Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?
Er is één ding dat alle eventprofessionals onderscheidt: we zijn geboren besluitvormers. Of het nu gaat om het cateringmenu of de techniek; we reageren constant op onze werkomgeving met nieuwe beslissingen.
Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?
77% geeft aan dat ze het voorbije jaar evenementen hebben bezocht. Dat blijkt uit het kwartaalonderzoek van de Confederation Events. De publieksbevraging leert dat we het steeds belangrijker vinden om evenementen te kunnen bezoeken. Maar zal het aanbod de vraag naar evenementen nog voldoende kunnen dekken?
Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie
Wanneer een evenement is afgelopen, hoeven de conversaties, connecties en het enthousiasme niet te eindigen. Post-event engagement is belangrijker dan ooit in de snelle digitale wereld van vandaag.