Overzicht
RSSAbonneer je op onze RSSHoe promoot je je online evenement?
Pak je het promoten van een online evenement anders aan dan dat van een fysiek event? Nee, niet echt. Op uitzondering van één belangrijk detail. In de voorbije maanden zagen we veel merken van fysieke naar online event-omgevingen evolueren.
To The Point Events investeert stevig in hybride faciliteiten en aanbod
Never waste a good crisis, want die zit bomvol nieuwe mogelijkheden en inzichten. To The Point Events gelooft sterk dat hybride modellen de toekomst zijn en investeert daarom fors in zijn hybride aanbod.
Events Brugge en Brussel zijn een ramp
Een massa volk samen in coronatijden. Dat hadden ze in Brussel en Brugge niet zien aankomen. Echt niet? De vraag stellen is ze beantwoorden.
De evenementenbranche staat 'in brand'
"De bedrijven in de evenementensector zijn door de overheidsmaatregelen 'in brand gezet' om in het algemeen belang de coronacrisis te bezweren", dat schrijft het Evenementen Toeleveranciers Collectief (ETC).
Scaves geeft veiligheidstrainingen voor eventsector
"Zeker in onzekere tijden als deze is het belangrijk om persoonlijke en professionele ontwikkelingen door te voeren. En daar willen we als Scaves team ons steentje ..."
Hoe hou je mensen geconnecteerd tijdens je online evenement
Onze arme aandachtsboog, die staat stevig onder druk! Door de TikToks en Instagrams van deze wereld zijn we gradueel gewoon geworden aan microcontent. We krijgen constant notificaties op onze smartphones die onze aandacht afleiden. We veranderen constant van taak en de hoeveelheid aandacht die we aan één ding tegelijk kunnen besteden, vermindert.
Een CO2-neutraal evenement organiseren kan perfect
Er is al heel wat inkt gevloeid over de impact van bepaalde sectoren op het milieu. En eigenlijk horen evenementen ook thuis in dat rijtje. Denk maar aan al het decoratie- of publiciteitsmateriaal dat slechts één keer wordt gebruikt, of de overvolle parkings ...